Social media marketing-el kapcsolatos hírek, cikkek, információk

Kérje ajánlatunkat, kattintson!
Főoldal > Fa struktrúrájú kategorizálás > Közösségi média marketing

Közösségi média marketing

A Tinderen csajozni, pasizni sokaknak túl direkt. Sokan gondolják, akinek már így kell párt találnia, az gáz. Van azonban egy közösségi média, az Instagram, ami hihetetlenül jó a párkapcsolatok építésére, mégsem ezt a táblát tűzte ki ajtajára. Ha diszkrét

2018/06/13 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Hogyan flörtölj az Instagramon? Mutatjuk!

A Tinderen csajozni, pasizni sokaknak túl direkt. Sokan gondolják, akinek már így kell párt találnia, az gáz. Van azonban egy közösségi média felület, az Instagram, ami...
A 2018-as Instagram hashtag útmutató

2018/06/06 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

A 2018-as Instagram hashtag útmutató

Manapság ritka számba mennek azok az Instagram bejegyzések, amelyek leírása nem tartalmaz legalább egy hashtaget – ennek pedig jó oka van. Általánosságban nézve azok a bejegyzések (az Instagramon), amelyek legalább egy ilyen címkét...
10 profi közösségi média marketing tipp szállodáknak

2018/06/01 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

10 profi közösségi média marketing tipp hoteleknek

Szállodatulajdonosként bizonyára tisztában vagy a közösségi média szerepével online marketingstratégiádban. A hangsúly sokkal inkább azon a kérdésen van, hogy...
Gyerekbiztonság az interneten? Hogyan védjem meg gyermekeimet a veszélyektől?

2018/05/27 -

Gyerekbiztonság az interneten

Milyen veszélyek leselkednek gyerekedre az Interneten? Milyen módszerekkel próbálják őket behálózni és mi segít megvédeni őket?
Vlogolás a YouTube-on – így kezdj hozzá

2018/05/15 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Vlogolás a YouTube-on – így kezdj hozzá

Biztosan sok helyen olvastad már, hogy a YouTube vloggerkedés egy nagyon időigényes tevékenység. Habár ez az állítás valós, mégsem kell megijedni tőle, hiszen a vlogolás nem...
Instagram a turisztikai marketingben – Eredményes gyorstippek

2018/05/09 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Instagram a turisztikai marketingben – Eredményes gyorstippek

Az Instagramon naponta több száz képpel találkozhatsz, görgetés közben azonban általában csak néhány olyan kép bukkan fel, amitől egy pillanatra megállsz, hogy...
Útmutató a közösségi média marketinghez éttermek és bárok részére

2018/04/09 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Útmutató a közösségi média marketinghez éttermek és bárok részére

Bár minden étterem, bár és kávézó részére a Google-ből érkezik a legtöbb asztalfoglalás, és ezért számukra a keresőoptimalizálás és a tökéletes honlap a legjobb online marketing eszköz, de a közösségi média marketing szerepe sem...
Sokan megfordulnak éttermedben, mégis kevesen követik be Facebook vagy Instagram oldaladat? Mutatjuk, hogyan használd fel az éttermi marketing kommunikáció során az ingyenes Wi-Fi szolgáltatásodat! Vendéglátás és turizmus marketing a Marketing Professzo

2018/03/17 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

A közösségi Wi-Fi szerepe az éttermi marketingben

Sokan megfordulnak éttermedben, mégis kevesen követik be Facebook vagy Instagram oldaladat? Mutatjuk, hogyan használd fel az éttermi marketing kommunikáció során az ingyenes Wi-Fi szolgáltatásodat! Vendéglátás és turizmus marketing a Marketing...
SMM
Marketing konzultáció és audit
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

Duplikált tartalom

A duplikált, vagy másolt tartalom azt jelenti, hogy a cikk, jelentés vagy szöveg pontos...

Döntő fél

Mit is jelent a döntő fél kifjezés? A döntő fél az a személy vagy szerep, aki/ami a...

Hiperhivatkozás

A gyakran csak „linkként” ismert hiperhivatkozások lehetővé teszik, hogy rájuk kattintva a...

GSP

Olyan Google Display Hálózati kampányok, amik lehetővé teszik az email marketingesek...

Tartalom

A tartalom az, ami egy weboldal betöltésekor megjelenik az internetes...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok BTL Kommunikációs ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás – mit is jelent ez, hogy hoz ez üzletet?

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell venni. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy olyan fonalat, mely olyan, akár ingyenes reklámot hoz cégünknek, annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR tanácsadás is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a apóságok minden szeme rajtunk, a legkisebb félrelépésre milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamaokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyzve vállalatoknál.

Keresőoptimalizálás tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO ismét a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése kis időre megrendült, a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét megdönthetetlenül vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük, vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.