Social media marketing-el kapcsolatos hírek, cikkek, információk

Kérje ajánlatunkat, kattintson!
Főoldal > Fa struktrúrájú kategorizálás > Közösségi média marketing

Közösségi média marketing

A közösségi média marketing nem csak a Facebookból áll! Megmutatjuk, hogyan  használd marketing kommunikációdban a Pinterestet!

2014/06/19 - Máté Balázs, marketing tanácsadó

A közösségi média marketing nem csak a Facebookból áll! Megmutatjuk, hogyan használd marketing kommunikációdban a Pinterestet!

Tudtad, hogy a Pinterest rendelkezik jelenleg a legdinamikusabban növekvő felhasználószámmal? Erre már sokan kezdenek rájönni, és kezdik a Pinterestet marketing céljából is használni. Vannak, akik úgy vélik, hogy az ő cégük nem tudna...
6 tipp a Facebookos elérések növeléséhez kisvállalkozásoknak

2014/06/15 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

6 tipp a Facebookos elérések növeléséhez

Sokan, főleg a kisvállalkozások szenvednek a Facebookon tapasztaltató, folyamatos elérés csökkenés miatt. Ami eddig ment, ma már nem működik. Mit lehet tenni? Elmondjuk! 
Milyen képek kellenek ahhoz, hogy sok embert érj el a Facebookon? Segítünk!

2014/05/18 - Máté Balázs és Szóró Ákos, online marketing tanácsadó

Milyen képek kellenek ahhoz, hogy sok embert érj el a Facebookon? Segítünk!

Biztosan olvastad már máshol is – esetleg még nálunk is -, hogy egy kép többet ér ezer szónál. Ez a közösségi médiában hatványozottan igaz, elég csak egy-egy oldal eléréseire gondolnunk, ahol egy kép sokkal több embert ér el...
Az év reklámja női és férfi verzióban a Renault-tól!

2014/04/28 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Az év reklámja női és férfi verzióban a Renault-tól!

Kandi kamerás verzió, melyen garantáltan nagyot nevetsz majd. És ami szuper, hogy női és férfi verzióban is leforgatták! Mindenképp érdemes megnézned, szuper! Gratulálunk! 
Hogyan szerezz még több vásárlót a Foursquare-rel – 3 részből álló marketing stratégia, ami működik

2014/04/25 - Máté Balázs és Szóró Ákos, online marketing tanácsadó

Hogyan szerezz még több vásárlót a Foursquare-rel – 3 részből álló stratégia, ami működik

Gondoltál már rá, hogy kisvállalkozóként hogyan használhatod ki a közösségi média előnyeit? A jelenlegi gazdasági helyzetben minden kisvállalkozás azért küzd, hogy még több vásárlót szerezzen, de senki sem szeretne túl sok pénzt és...
A közösségi média tette sztárra a legújabb szupermodellt. Xenia Tchoumitcheva története.

2014/04/10 - Máté Balázs és Szóró Ákos, online marketing tanácsadó

A közösségi média tette sztárrá a legújabb szupermodellt

Gyönyörű és híres. Mindez a közösségi média hatása. Xenia Tchoumitcheva, az orosz modell az online erőforrásokat tökéletesen kihasználva vált napjaink egyik legsikeresebb modelljévé. És ezt hogyan érte el? A közösségi oldalait...
Mi a teendő, ha felfüggesztik Facebook oldalad?

2014/01/09 - Máté Balázs és Szóró Ákos, online marketing tanácsadó

Mi a teendő, ha felfüggesztik Facebook oldalad?

Sajnálatos dolog történt, az egyik legnépszerűbb és töretlenül növekvő rajongótáborral rendelkező Férfi Facebook oldalt ’Unpublished’-ként kategorizálta a Facebook, vagyis felfüggesztették a megjelenését a hírfolyamban és...
A Facebook bejelentése óta, mely szerint folyamatosan csökkentik a céges oldalak elérését, mindenki kongatja, sőt rángatja a vészharangot, vége az ingyenes közösségi média marketingnek, ennyi volt a Facebook. Nos, azért szerintem óvatosabban kellene ehhez

2013/12/10 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Farkast kiáltanak: vége az ingyenes Facebook marketingnek!

A Facebook bejelentése óta, mely szerint folyamatosan csökkentik a céges oldalak elérését, mindenki kongatja, sőt rángatja a vészharangot, vége az ingyenes közösségi média marketingnek, ennyi volt a Facebook. Nos, azért szerintem...
SMM
Marketing konzultáció és audit
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

Linknépszerűség

Egy webhely linknépszerűsége azt jelenti, hogy hány link mutat rá...

Kézbesített kattintási arány

Mi is az a kézbesített kattintási arány? A...

Szerzői jog

A szerzői jog egy olyan szabályok összessége, amelyek egy személy...

Meta tag

      A meta tag definíciója   A honlap HTML...

Lead generálás

Minden olyan tevékenység egy marketing szakember vagy egy cég...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok BTL Kommunikációs ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás – mit is jelent ez, hogy hoz ez üzletet?

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell venni. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy olyan fonalat, mely olyan, akár ingyenes reklámot hoz cégünknek, annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR tanácsadás is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a apóságok minden szeme rajtunk, a legkisebb félrelépésre milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamaokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyzve vállalatoknál.

Keresőoptimalizálás tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO ismét a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése kis időre megrendült, a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét megdönthetetlenül vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük, vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.