Keresés

Menü

Megjelenítés, azaz az Impression jelentése, jellemzése és magyarázata az online marketing szakszótárban.

Marketing Professzorok

Ha nem szeretnél lemaradni a legfrissebb online marketing cikkeinkről, iratkozz fel hírlevelünkre, vagy kövesd LinkedIn, Google Plus vagy Instagram oldalunkat!

.


Hírlevél feliratkozás




Megjelenítés


Az „impression” jelen esetben egy hirdetés megjelenítésére utal. Valahányszor valaki megtekinti azt
az oldalt, ahol hirdetésed el van helyezve, az egy „impression”-nek számít.

 

Ez nem összetévesztendő a megtekintéssel, hiszen attól, hogy egy oldalon megjelenik a reklám, még nem biztos, hogy a böngésző felhasználó meg is nézi azt. Éppen ezért fontos, hogy a reklám hol helyezkedik el az oldal
felületén, és hogy milyen az oldal forgalma – különösen (ezer) megjelenítésenkénti, vagyis CPM
árszabás esetén.

címkék:
Ha úgy érzed, jól fogalmazol, írott anyagokat könnyen fordítasz angolból magyarra és szeretnél sok mindent megtanulni az online újságírásról, az online marketingről, akkor érdemes jelentkezned hozzánk!

Újságíró asszisztenst keresnek a Marketing Professzorok!

2017-08-21

Ha úgy érzed, jól fogalmazol, írott anyagokat könnyen fordítasz angolról magyarra és szeretnél sok mindent megtanulni az online újságírásról, az online marketingről, akkor érdemes jelentkezned hozzánk!   

Te is könnyen a Google fekete listájára kerülhetsz, tudtod nélkül is!

Te is könnyen a Google fekete listájára kerülhetsz, tudtod nélkül is!

2017-05-19

Azt hiszed, csak akkor kerülhet a weboldalad a Google fekete listájára, ha tiltott technikákat alkalmazol? Tévedsz! Megmutatom milyen könnyen elérhet a vég, és azt is, hogyan védekezz ellene! 

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!