Keresés

Menü

Karegisztráció, azaz a Co-Registration jelentése, jellemzése és magyarázata az online marketing szakszótárban.

Marketing Professzorok

Ha nem szeretnél lemaradni a legfrissebb online marketing cikkeinkről, iratkozz fel hírlevelünkre, vagy kövesd LinkedIn, Google Plus vagy Instagram oldalunkat!

.


Hírlevél feliratkozás




Koregisztráció


A koregisztráció az email lista gyarapításának egyik módszere. A következő elven alapul:

 

Egy látogató feliratkozik egy hírlevélre egy webhelyen. A „Feliratkozás” gombra kattintva egy „Köszönjük a feliratkozást” oldalra kerül, ahol más ajánlott hírlevelekre is feliratkozhat. Az „Köszönjük…” oldal üzemeltetője általában valamilyen megegyezés alapján egy bizonyos összegre jogosult az így támogatott feliratkozásokért.

 

Mire jó a koregisztráció?

 

A megfelelően kivitelezett koregisztráció egy kiváló eszköze lehet a feliratkozók listájának gyarapításához, ellenkező esetben pedig egyszerű pénzkidobás.

 

A sikeres koregisztráció érdekében fogadd meg az alábbi tanácsokat:

 

  • Koregisztrációs hirdetésedben add meg a lehető legpontosabban, hogy mit kínálsz a feliratkozóknak, és hogy milyen előnyük származhat a feliratkozásból. Mivel minden feliratkozásért fizetned kell, így csak azokat a felszanálókat akarod erre ösztönözni, akik ténylegesen érdeklődnek.
  • Egyeztess regisztrációs partnereddel (akinek a „Köszönjük…” oldalán elhelyezed regisztrációs hirdetésedet), hogy a feliratkozók adatait azonnal megkapd. Így beállíthatsz egy automata válaszküldő rendszert, amely megköszöni a feliratkozóknak az érdeklődésüket. Ezzel professzionálisként tünteted fel magad a szemükben, és jóval kevesebb spam reklamációt kapsz majd.
  • A hirdetésben informáld feliratkozóidat arról, hogy adataik megadása után rögtön vizsgálják meg bejövő emailjeik listáját, mert egy azonnali üzenetre számíthatnak.
  • Vannak olyan koregisztrációs szolgáltatások, amelyek az opcionális feliratkozási lehetőségek melletti kijelölő pipákat automatikusan kijelölik feliratkozásra. Így az új feliratkozók (akik például elfelejtik visszavonni a jelölést) és az ebből származó profit megszerzésének igen nagy az esélye, de mivel ezek nem szándékos feliratkozások, így nagy a valószínűsége, hogy a felhasználók rövidesen visszavonják azokat.
     
címkék: Online marketing
Ha úgy érzed, jól fogalmazol, írott anyagokat könnyen fordítasz angolból magyarra és szeretnél sok mindent megtanulni az online újságírásról, az online marketingről, akkor érdemes jelentkezned hozzánk!

Újságíró asszisztenst keresnek a Marketing Professzorok!

2017-08-21

Ha úgy érzed, jól fogalmazol, írott anyagokat könnyen fordítasz angolról magyarra és szeretnél sok mindent megtanulni az online újságírásról, az online marketingről, akkor érdemes jelentkezned hozzánk!   

Te is könnyen a Google fekete listájára kerülhetsz, tudtod nélkül is!

Te is könnyen a Google fekete listájára kerülhetsz, tudtod nélkül is!

2017-05-19

Azt hiszed, csak akkor kerülhet a weboldalad a Google fekete listájára, ha tiltott technikákat alkalmazol? Tévedsz! Megmutatom milyen könnyen elérhet a vég, és azt is, hogyan védekezz ellene! 

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!