Keresés

Menü

Amennyiben már ismerjük a SEO azaz keresőoptimalizálási folyamatokat, módszereket (pl. korábbi cikkeinkből), és alkalmazni szeretnénk őket, nem árt tisztában lenni lépéseink sorrendjével. Mind az on-page és off-page keresőoptimalizálásnak nagy szerepe van


A keresőoptimalizálás stratégiai sorrendje

2013.03.15.

Amennyiben már ismerjük a SEO azaz keresőoptimalizálási folyamatokat, módszereket (pl. korábbi cikkeinkből), és alkalmazni szeretnénk őket, nem árt tisztában lenni lépéseink sorrendjével. Mind az on-page és off-page keresőoptimalizálásnak nagy szerepe van

Forrás: matebalazs.hu

 

Amennyiben már ismerjük a SEO azaz keresőoptimalizálási folyamatokat, módszereket (pl. korábbi cikkeinkből), és alkalmazni szeretnénk őket, nem árt tisztában lenni lépéseink sorrendjével. Mind az on-page és off-page keresőoptimalizálásnak nagy szerepe van egy oldal sikerességének elérésben, de mindenképp át kell látnunk a folyamatok közti összefüggést. Ha szeretnénk, hogy a keresőoptimalizálásba fektetett idő és energia a legjobb eredményeket hozza, a következő sorrendet célszerű betartani.
 

 

 

 

A keresőoptimalizálás első lépése: minőségi weboldal létrehozása

A legelső lépés igazából nem minősül SEO folyamatnak, de nélküle a keresőoptimalizálás önmagában kevés. Olyan oldal létrehozása a cél, amely külsőleg és belsőleg is minőségi. Olyan külső dizájnnal, valamint egyedi és érdekes tartalmakkal rendelkező oldalt kell alkotnunk, amely képes lesz látogatóinkat minél tovább az oldalon tartani. A keresőoptimalizálás csak ezután jöhet, mivel mi értelme lenne olyan weboldalra hívni látogatóinkat, amely nem képes őket lekötni, későbbi látogatásra bírni?
 
 

 

Ha szeretnéd megtanulni a keresőoptimaliálás rejtelmeit gyere el honlap üzemeltetési tanfolyamunkra, ahol ezt is elmondjuk! Részletekért kattints ide!

 
 

A keresőoptimalizálás második lépése: az on-page keresőoptimalizálás

Az on-page keresőoptimalizálás során oldalunk és aloldalaink tartalmát úgy szerkesztjük, hogy azokat a keresőmotorok könnyebben megtalálják. Minden oldalt érdemes specifikus keresőszavakra optimalizálni, valamint a meta tag-eket, altokat, h-header-eket is ezek alapján szerkeszteni. Hogy milyen keresőszavakra optimalizáljuk oldalunkat, segítségünkre lehetnek olyan alkalmazások, mint a Google AdWords vagy a Google Analytics.
 

A keresőoptimalizálás harmadik lépése: az off-page keresőoptimalizálás

Utolsó lépésként az off-page módszereket használjuk. Ne zavarjon meg minket, hogy ez a harmadik lépés, ugyanis ez talán a legfontosabb is. Az off-page keresőoptimalizálás során az oldalunkra mutató linkeket helyezünk el más weboldalakon. Ez a Google PageRank nevű algoritmusa miatt fontos, mivel ez határozza meg az oldalunkra mutató linkek alapján oldalunk fontosságát. Az off-page módszereken belül olyan lehetőségeink vannak, mint a linkcsere, megjelenés közösségi oldalakon, blogokon, fórumokon, videó és képmegosztó oldalakon.
Off-page keresőoptimalizálás közben figyeljünk rá, hogy oldalunk linkje megbízható és releváns oldalakon legyen megtalálható.
 
Más sorrendet használva is építhetünk sikeres oldalt, ám az több időbe is kerülhet. Amennyiben egy széleskörű off-page optimalizálást végzünk, viszont látogatóinkat csak egy szegényes tartalmakkal rendelkező oldalra küldjük, szinte csak időt pocsékoltunk, és előfordulhat, hogy elölről kell kezdenünk az egész munkát. Ezeket a lépéseket ebben a sorrendben felhasználva a lehető leggyorsabban fogunk rendszeres látogatókat szerezni és sikeres oldalt vezetni, melyből később profitálhatunk is
 

Szerző: Máté Balázs és Szoro Ákos online marketing tanácsadó

címkék: SEO, keresőoptimalizálás
Érdekel az online marketing világa? Szeretnél elmélyülni benne? Megmutatjuk hol érdemes tanulnod!

Érdekel az online marketing világa? Szeretnél elmélyülni benne? Megmutatjuk hol érdemes tanulnod!

2017-01-06

Vállalkozó vagy? Esetleg pályaválasztás előtt állsz? Szétnéztünk a piacon, hol van lehetőséged online marketinget tanulni!

Sokan várták a Facebook újítását

Itt a Facebook legújabb funkciója

2017-01-05

Sok-sok éve téma volt már ez az újítás, rengetegen vártak rá, mégsem történt hosszú évekig semmi vele, most azonban jött a jó hír, karácsonykor bekapcsolták a Facebook legújabb funkcióját! 

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!



Tanfolyamok