Keresés

Menü

Társadalmi célú, elgondolkodtató hirdetések és reklámok

Marketing Professzorok

Ha nem szeretnél lemaradni a legfrissebb online marketing cikkeinkről, iratkozz fel hírlevelünkre, vagy kövesd LinkedIn, Google Plus vagy Instagram oldalunkat!

.


Hírlevél feliratkozás




Marketing stratégia

Figyelemfelkeltő reklámok, amelyek igazán elgondolkodtatnak

2015.04.24.

Elgondolkodtató hirdetések és reklámok

Napjainkban sajnos több olyan hirdetésnek is meg kellett jelennie, amely az embereket egy kicsit felrázza, gondolkodásra ösztönzi. Ezek nem vidám képek, de a kreativitás itt sem marad el: egy képpel ugyanis ezer szót tudtak helyettesíteni az ügyes marketingesek remélve, hogy ezzel eljuttatják üzeneteiket az emberekhez.


Kép a globális felmelegedés elleni küzdelem támogatására

 

A verbális erőszakra hívja fel a figyelmet ez a szívszorító kép

 

A kampány a kozmetikai termékek állaton végzett kísérletei ellen jött létre…

 

„Ne beszélgess vele, miközben vezet”

 

Szintén a verbális erőszak ellen készült kampány része

 

„Nincs olyan, hogy idős drogos!”

 

„Jobban törődnél vele, ha a küszöbödön történne?”

 

„Az áldozatok olyan emberek, mint te vagy én.”

 

Takarékoskodj a papírral – és védd a földet! (Ugye, te is meggondolnád, hány darabot húzol ki?)

 

„Minél tovább vagy az utcán, annál nehezebb elhagyni azt”

 

„Takarékoskodj a vízzel, és ments életeket!”

 

„Többet is veszíthetsz, mint a türelmed!”

 

Hajléktalanokért folytatott kampány egyik sokat mondó képe

 

Állatkerti plakát, melyben felhívják a figyelmet, hogy plüssmackó helyett élő állatnak is adakozhatsz

 

„A fáradtság erősebb, mint te”

 

„Ne vásárolj egzotikus állatokból készült emléket!”

 

„A légszennyezés közelebb van, mint gondolnád”

 

„A szexuális kereskedelem nem csak a méltóságát vette el, de a szabadságát is.”

 

 

„Nyújtsd a kezed az élővilágnak!”

 

 

Van, aki az utcáról táplálkozik...

címkék: Marketing stratégia
Keresőoptimalizálás vagy a közösségi média marketing a hatékonyabb online marketing eszköz 207-ben?

Közösségi média kontra SEO: mi termel több forgalmat?

2017-06-16

Keresőoptimalizálás vagy a közösségi média marketing a hatékonyabb online marketing eszköz 207-ben? 

Ezért éri meg a luxus márkáknak a keresőoptimalizálással és a felhasználói élménnyel foglalkozniuk!

Ezért éri meg a luxus márkáknak a keresőoptimalizálással és a felhasználói élménnyel foglalkozniuk!

2017-06-14

A luxus márkák gyakran az online jelenlétükben is alkalmazzák azt a jellegzetes stílust, amivel megkülönböztetik magukat a konkurenciától. Azonban ez gyakran a keresőoptimalizálás és a felhasználói élmény rovására megy.

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!