Keresés

Menü

A linkcsere a linkmarketing egyik eszköze, célja, hogy minél több embert vonzzak weboldalamra. De hogyan is csináljam és hogyan felelek meg leginkább a keresőoptimalizálás feltételeinek?


linkcsere


Linkcsere

Akkor beszélünk linkcseréről, amikor két weboldal tulajdonos közös megegyezés alapján kihelyezi a másik oldal linkjét valamelyik saját oldalára. Ezzel növelhető az egy oldalra mutató linkek száma.
 

Miért fontos a linkcsere

A linkcsere a keresőoptimalizálásban, azon belül is az off-page folyamatokban segít. Az oldalunkra mutató linkek minősége és mennyisége segíti a keresőmotorok munkáját oldalunk osztályozásában. Minél több link mutat oldalunkra más, megfelelő tartalommal rendelkező oldalakról, annál valószínűbb hogy oldalunk a keresési listák elejére kerül.
 

Mire figyeljünk linkcsere során

Linkcsere  csak értékes tartalmú oldalakkal

Legfontosabb, hogy a linkek a megfelelő oldalakon legyenek elhelyezve, valamilyen módon témájukban kapcsolódniuk kell a mi oldalunkhoz, mert a Google által használt keresőrobotok figyelembe veszik már az oldal tartalmát is. Az online marketing tanácsadás témájú oldalunk linkje például nem jó egy mezőgazdasági szaküzlet oldalán (hacsak nem mi foglalkozunk az ő oldaluk működtetésével).
 

A linkcsere és a keresőoptimalizálás

Bár ma már nincs akkora szerepe a Page Rank-nek a SEO azaz a keresőoptimalizálás szempontjából, mindenképp jelentős. Így nem hagyhatjuk figyelmen kívül azt sem a linkcsere szempontjából, hogy milyen Page Rank-ű oldalak között folyik a linkcsere
 

A link szövege avagy az anchor text fontossága a linkcserében

A második fontos dolog a link szövege, az anchor text. Ez az a szöveg, ami mögött a link található, amire kattintva léphetünk oldalunkra. Itt is olyan szövegnek kell megjelennie, ami tükrözi a link tartalmát, mert a keresőrobotok már ezt is elemezni tudják.
 

A linkcsere stratégiája

A linkcsere esetében soha ne linkeljünk X domaint Y-ra úgy hogy az Y-ról is az X-re mutat vissza a link. Mindig minimum 4 domain kell egy linkcseréhez a spam hatás elkerülése érdekében. X és A az egyik, míg Y és B a másik weboldal tulajdonos weboldalai. X linkel Y-ra, Y A-ra. A linkel B-re és B linkel X-re a helyes stratégia. 
 
címkék: SEO, keresőoptimalizálás
Gyors weboldal

Gyors weboldalt szeretnél? Segítünk hogyan érheted el

2017-03-28

A mai rohanó világban elengedhetetlen, hogy weboldalunk gyorsan és hibátlanul működjön – íme öt módszer, amikkel megakadályozhatod weboldalad lelassulását! Weboldalad sebessége és teljesítménye...

Ingyenes webgrafikai eszközök

A legjobb ingyenes online eszközök webgrafikák készítéséhez

2017-03-22

Minden valamire való prezentációban, vagy modern weboldalon nélkülözhetetlenek a vizuális elemek. Gyerekkorunkban is azok a könyvek voltak a kedvenceink, amelyek tele voltak színes képekkel. Mint azt már a tudomány is...

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!



Tanfolyamok