Keresés

Menü

A linkcsere a linkmarketing egyik eszköze, célja, hogy minél több embert vonzzak weboldalamra. De hogyan is csináljam és hogyan felelek meg leginkább a keresőoptimalizálás feltételeinek?


linkcsere


Linkcsere

Akkor beszélünk linkcseréről, amikor két weboldal tulajdonos közös megegyezés alapján kihelyezi a másik oldal linkjét valamelyik saját oldalára. Ezzel növelhető az egy oldalra mutató linkek száma.
 

Miért fontos a linkcsere

A linkcsere a keresőoptimalizálásban, azon belül is az off-page folyamatokban segít. Az oldalunkra mutató linkek minősége és mennyisége segíti a keresőmotorok munkáját oldalunk osztályozásában. Minél több link mutat oldalunkra más, megfelelő tartalommal rendelkező oldalakról, annál valószínűbb hogy oldalunk a keresési listák elejére kerül.
 

Mire figyeljünk linkcsere során

Linkcsere  csak értékes tartalmú oldalakkal

Legfontosabb, hogy a linkek a megfelelő oldalakon legyenek elhelyezve, valamilyen módon témájukban kapcsolódniuk kell a mi oldalunkhoz, mert a Google által használt keresőrobotok figyelembe veszik már az oldal tartalmát is. Az online marketing tanácsadás témájú oldalunk linkje például nem jó egy mezőgazdasági szaküzlet oldalán (hacsak nem mi foglalkozunk az ő oldaluk működtetésével).
 

A linkcsere és a keresőoptimalizálás

Bár ma már nincs akkora szerepe a Page Rank-nek a SEO azaz a keresőoptimalizálás szempontjából, mindenképp jelentős. Így nem hagyhatjuk figyelmen kívül azt sem a linkcsere szempontjából, hogy milyen Page Rank-ű oldalak között folyik a linkcsere
 

A link szövege avagy az anchor text fontossága a linkcserében

A második fontos dolog a link szövege, az anchor text. Ez az a szöveg, ami mögött a link található, amire kattintva léphetünk oldalunkra. Itt is olyan szövegnek kell megjelennie, ami tükrözi a link tartalmát, mert a keresőrobotok már ezt is elemezni tudják.
 

A linkcsere stratégiája

A linkcsere esetében soha ne linkeljünk X domaint Y-ra úgy hogy az Y-ról is az X-re mutat vissza a link. Mindig minimum 4 domain kell egy linkcseréhez a spam hatás elkerülése érdekében. X és A az egyik, míg Y és B a másik weboldal tulajdonos weboldalai. X linkel Y-ra, Y A-ra. A linkel B-re és B linkel X-re a helyes stratégia. 
 
címkék: SEO, keresőoptimalizálás
Hogyan válasszunk célpiacot cégünk számára

A megfelelő célpiac kiválasztása vállalkozásod számára

2017-02-19

Az alábbiakban megismerkedhetünk a legfontosabb szempontokkal, amelyek alapján optimális célpiacot választhatunk magunknak.

Ha úgy érzed, jól fogalmazol, írott anyagokat könnyen fordítasz angolból magyarra és szeretnél sok mindent megtanulni az online újságírásról, az online marketingről, akkor érdemes jelentkezned hozzánk!

Újságíró asszisztenst keresnek a Marketing Professzorok!

2017-02-18

Ha úgy érzed, jól fogalmazol, írott anyagokat könnyen fordítasz angolról magyarra és szeretnél sok mindent megtanulni az online újságírásról, az online marketingről, akkor érdemes jelentkezned hozzánk!   

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!



Tanfolyamok