Online marketing cikkek: keresőoptimalizálás, SEO, közösségi média marketing, tartalommarketing, marketing stratégia marketing tanácsadóktól.

EN
Prestige Memoriae Liget Royal Hévíz Callas Cafe Callas House Duna Relax Bükkös Hotel Pastel Guest House Regia Hotel Vinifera Hotel Referencia #11 Referencia #12 Referencia #13 Referencia #14 Referencia #15 Referencia #16 Referencia #17 Referencia #18 Referencia #19 Referencia #20 Referencia #21 Referencia #22 Referencia #23 Referencia #24 Referencia #25 Referencia #26 Referencia #27 Referencia #28 Referencia #29 Referencia #30 Referencia #31 Referencia #32 Referencia #33 Referencia #34 Referencia #35 Referencia #36 Referencia #37 Referencia #38 Referencia #39 Referencia #40 Referencia #41 Referencia #42 Referencia #43 77 Elektronika Kft Referencia #45 Referencia #46 Referencia #47 Referencia #48 Referencia #49 Referencia #50 Referencia #51 Referencia #52 Referencia #53 Referencia #54 Referencia #55 Referencia #56 Referencia #57 Referencia #58 Referencia #59 Referencia #60 Referencia #61 Referencia #62 Referencia #63 Referencia #64 Referencia #65 Referencia #66 Referencia #67 Referencia #68 Referencia #69 Referencia #70

Online marketing cikkek

webáruház marketing

2021/10/20 - Csonka Nikoletta - marketing tanácsadó

5 e-kereskedelmi marketing módszer, amikkel fellendítheted webáruházadat

Egy webáruház gazdájaként talán veled is előfordult már, hogy úgy érezted, nem térülnek meg igazán a marketingbe fektetett összegek. Talán nincs elég forgalom, vagy...
Google Ads változás: Mire kell számítani?

2021/10/18 - Szatmári Szabina - Egészségügyi marketing divízió vezető

Változik a Google Ads – Mire számítsanak a hirdetők?

Amennyiben fizetett hirdetéseket futtatsz a Google Ads rendszerén keresztül, akkor nemrégiben te is kaphattál egy értesítést (emailben vagy más módon) arról, hogy a jövőben nem...
lokális seo

2021/10/13 - Csonka Nikoletta - marketing tanácsadó

Helyi SEO éttermeknek – Tippek a hatékony helyi célzáshoz

Étteremtulajdonosként, vagy egy étterem megbízott marketingeseként bizonyára te is hallottál már a SEO-ról, azaz a keresőoptimalizálásról. Ez az a marketingmódszer,...
Google találati lista: Hogyan teljesítsen jól praxisod?

2021/10/11 - Szatmári Szabina - Egészségügyi marketing divízió vezető

Így teljesíthet jól orvosi praxisod a Google-on

Ha az egészségügyi marketingről van szó, manapság nincs értékesebb dolog az emberek figyelménél. Sajnos az internet tele van olyan videókkal, felugró ablakokkal, hirdetésekkel...
Programozó, web fejlesztő állásajánlat! Több mint 20 éves múltú, stabil hátterű hazai cég gödöllői munkahelyre keres online alkalmazások fejlesztéséhez programozó kollégát.

2021/10/06 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Programozót, webfejlesztőt keresünk, SEO központú honlapok készítéséhez!

Ha otthon vagy a PHP programozásban de szeretnéd megtanulni a keresőoptimalizált honlapok fejlesztését Magyarország egyik vezető ügynökségénél akkor ez a részben...
A YouTube SEO alapjai

2021/10/06 - Csonka Nikoletta - marketing tanácsadó

A YouTube SEO alapjai

A YouTube a világ legnagyobb videómegosztó platformja, és a második legnagyobb keresőmotor is egyben az interneten. Naponta felhasználók milliói keresnek rá a felkapottabb...
google algoritmus frissítés

2021/09/29 - Csonka Nikoletta - marketing tanácsadó

Új linkspam frissítést helyezett üzembe a Google

A Google július végén és augusztus elején helyezte üzembe legújabb frissítését, ami „általánosabban” és „több nyelven” célozza meg a...
Tartalommarketing, mint nélkülözhetetlen eszköz az egészségügyben

2021/09/27 - Szatmári Szabina - Egészségügyi marketing divízió vezető

Az egészségügyi tartalommarketing nélkülözhetetlen szerepe

Az egészségügyi marketingképviselők szerepe rohamléptekkel halad egy személyes/digitális hibrid irányába, ahogyan egyre hatékonyabb módszerekkel vehetjük fel a kapcsolatot...

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain. 

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!