Keresés

Menü

Sokszor hallom, az én termékemet képtelenség eladni weben, személyes kapcsolatok kellenek hozzá. Nos, a BMW egy merész, presztízsét is veszélyeztető húzással felborított mindent: vásárolhatsz BMW-t webáruházban is! A marketing tanácsadó mesél

Marketing Professzorok

Ha nem szeretnél lemaradni a legfrissebb online marketing cikkeinkről, iratkozz fel hírlevelünkre, vagy kövesd LinkedIn, Google Plus vagy Instagram oldalunkat!

.


Hírlevél feliratkozás




Szerinted a te termékedet nem lehet webáruházban értékesíteni? A BMW másképp gondolja! Autót webáruházból!

2013.01.09.

BMW-t webáruházból, avagy az online marketing egy új korszaka

 

Sokszor hallom: "Az én termékemet képtelenség eladni weben, személyes kapcsolatok kellenek hozzá." Nos, a BMW egy merész, presztízsét is veszélyeztető húzással felborított mindent: vásárolhatsz BMW-t webáruházban is! Az autóipar ezen óriása nem szokott meggondolatlan, elhamarkodott döntéseket hozni. A BMW-nél van arra pénz, hogy egy döntést kutatásokra alapozzanak, modellezzenek. Pedig az autó, valóban az a termék, amire soha nem gondoltuk volna, hogy személyes kapcsolatfelvétel nélkül meg lehessen venni. Ha a BMW így döntött, nem gondolod, hogy neked is érdemes lenne fontolóra venned ezt?

 

 

Az online marketingben is élen jár a BMW!

 
A hír maga: a BMW online értékesítési forma kidolgozását tervezi új hibrid modelljeinek piacra dobása kapcsán! Az online marketing már kivívta méltó helyét a luxus iparágban. A koncepció azonban most úgy tűnik az autó iparágat is elérte, és valóban lesz lehetőség az autók online megrendelésére is akár. A német luxus autógyártó, a BMW, vette magának a bátorságot, és az autóértékesítési piac igényeihez igazítva adaptálta a koncepciót. A BMW egyébként is elfoglalt új i3 városi autója és i8 sportautója következő éves piacra dobása kapcsán, amelyek kifejlesztésekor a környezetbarát megoldásokra koncentráltak. 
 

Az online értékesítési csatorna költséghatékony

A hibrid modelleket egyelőre nem lehet olcsón előállítani, és éppen ezért gondolkodik az új modellek disztribúciós és marketing költségeinek lehetőség szerinti csökkentésén a vállalat. Ha a kísérlet sikeres, minden bizonnyal egyéb modelleket is online kívánja majd értékesíteni a BMW. A BMW közel 3 milliárd USD-t ruházott be a környezetbarát modellek technológiájának kifejlesztésébe. Éppen ezért a profitabilitás fenntartása különösen fontos. Az online értékesítési csatorna drasztikus költségmegtakarítást eredményezhet, és megkönnyítheti a hatalmas beruházási költségek gyorsabb megtérülését. 
 

Még mindig akadnak, akik kételkednek az online marketing eredményességében...

Az online értékesítési lehetőséget sokan kétkedéssel fogadják. A fő probléma az, hogy a vevők nem tudnák kipróbálni a járműveket, ezért kérdéses ezen értékesítési forma népszerűvé válása. Ezen felül pedig, pl. az USA-ban olyan törvényi szabályozások vannak érvényben, amelyek a közvetlen, fogyasztók felé történő értékesítést nehezítik. Azonban arra mindenképpen alkalmas az online lehetőség, hogy jobban megismertessék az új modelleket a célközönséggel. A vállalat ugyanakkor a fő, legnagyobb potenciállal bíró piacokon bemutató turné szervezését tervezi.
 

Offline kampány az onlinehoz - Az új BMW modellek bemutatása - világkörüli turné

Az iBorn Electric Tour nevű bemutató show Rómában indul útjára, és hat további nagyvárost látogat meg a rákövetkező 12 hónapban. A német luxus autógyár ugyanakkor exkluzív bemutató egységeket is indít, amelyek kimondottan az új modellek ismertetését célozzák, ezek neve BMW i Store lesz. Az első ilyen értékesítési egység a Trendy Park Lane-ben, Londonban nyílik meg. A Bayerishe Motoren Werke (BMW) elkötelezett a potenciális vevőközönség megtalálásának új módszerei iránt. Az alacsony károsanyag kibocsátású modellek sajnos már elég régóta csökkenő keresleti mutatókat produkálnak a hagyományos BMW szalonokban. Éppen ezért igen jelentős leépítések várhatóak a hagyományos kereskedéseknél, hogy a fentebb leírt bemutatóterem hálózat kiépítésének alapjait megteremthessék. Szakértők szerint, ha ezek a grandiózus tervek nem válnak be, az a BMW hatalmas presztízsveszteségével járhat. Az új modellek 2013 végén kerülnek piacra, az áruk 48,500 USD-től indul, a négyüléses i3 modell esetében. Az i8 egy igazi luxus autómodell lesz - több mint 100,000 Eurot kóstál majd.
 

Szerző: Máté Balázs online marketing tanácsadó

címkék: Honlapkészítés
Éttermi online marketing tippek

Éttermi online marketing tippek

2017-09-13

Melyik az az online marketing eszköz, amely használata biztosan megtérül egy étteremnek, asztalfoglalásban, rendezvényhelyszín ajánlatkérésben? Mutatjuk! 

Honlapkészítés előtt állsz? Keresőoptimalizált, de szép honlapot szeretnél? Mutatjuk, mit kell kérned honlapkészítő cégedtől, íme 2017 webdesign trendjei!

2017 legfontosabb webdesign trendjei

2017-09-09

Honlapkészítés előtt állsz? Keresőoptimalizált, de szép honlapot szeretnél? Mutatjuk, mit kell kérned honlapkészítő cégedtől, íme 2017 webdesign trendjei!

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!