Keresés

Menü

Ezért fontos megfelelő háttérzenét választani reklámunkhoz

Marketing Professzorok

Ha nem szeretnél lemaradni a legfrissebb online marketing cikkeinkről, iratkozz fel hírlevelünkre, vagy kövesd LinkedIn, Google Plus vagy Instagram oldalunkat!

.


Hírlevél feliratkozás




A zene szerepe a marketingben és reklámokban

2017.02.12.

Ezért fontos megfelelő háttérzenét választani reklámunkhoz

A megfelelően kiválasztott háttérzenék bizonyítottan segítik a reklámozott termékek és szolgáltatások népszerűbbé válását – az alábbiakban láthatjuk, hogyan.


Amennyiben termékeinket vagy szolgáltatásainkat szeretnénk népszerűsíteni mozgóképes reklám formájában, elengedhetetlen, hogy megfelelő háttérzenét is találjunk erre a célra.

 

Az Észak-Carolina Állami Egyetem kutatói tanulmányukban kimutatták, hogy a különböző dalok miképpen segítenek érzelmi kötődést létrehozni a célközönség tagjai és a hirdetés tárgya között. 1960 és 2009 között megvizsgálták a legnépszerűbb dalokat és egyértelmű összefüggést találtak a dalszövegek érzelmi üzenete és a reklámok népszerűsége között.

 

Hogyan segítik reklámunk terjedését?

A szakirodalom szerint egy helyesen kiválasztott reklámzene segít a figyelemfelkeltésben, általa a reklám jobban kitűnik a többi közül, többen nézik azt végig és egyszerűbb megérteni az üzenetét is. Ezen felül fokozza az élvezeti és érzelmi választ az agyban.

 

A hirdetés továbbá emlékezetesebbé, könnyebben felidézhetővé válik, és jó hangulatot ébreszt a nézőkben.

 

Kulcsfontosságú az is, hogy a klasszikus kondicionálás pozitív érzelmi köteléket alakítson ki a potenciális vásárlókban a reklámozott termékeink vagy szolgáltatásaink és a választott zeneszám között. Evolúciós okokból az agy az érzelmi üzeneteket sokkal mélyebben és szilárdabban építi bele emlékeinkbe. Ezért egy kedvelt zenei részlethez kötődő emlék akár érzelmi jellegűként is elraktározódhat az agyban.

 

Nem elhanyagolandó szempont az sem, hogy az emberek egy beszélgetés során jobb eséllyel említik meg az olyan reklámokat, amelyeknek emlékezetes, figyelemfelkeltő zenéjük van.

 

Fontos tehát, hogy olyan dalt vagy háttérzenét válasszunk hirdetésünkhez, amely kapcsolódik a népszerűsíteni kívánt termékhez vagy szolgáltatáshoz!

Szerző: Mocsonoky Csaba

címkék: Marketing stratégia, Online marketing
A keresőoptimalizálás vagy a közösségi média marketing (Facebook, Instagram, Youtube) hozza-e a több vásárlót, konverziót weboldaladnak? Példákon keresztül mutatjuk!

SEO vagy közösségi média? Mi kell Neked?

2017-10-21

A keresőoptimalizálás vagy a közösségi média marketing (Facebook, Instagram, Youtube) hozza-e a több vásárlót, konverziót weboldaladnak? Példákon keresztül mutatjuk! 

Mi az az USP és hogyan használd az online marketingben?

Mi az az USP és hogyan használd az online marketingben?

2017-10-06

Hogyan tud egy kis cég a keresőoptimalizálás kreatív erejével a nagy cégektől látogatókat elcsenni? Mi az az USP, és hogyan kell ezt az online marketingben érvényesíteni?   

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!