Keresés

Menü

Sikeres online marketing a sport világában – Bemutatjuk Szecsei Szilárd történetét

Marketing Professzorok
Online Marketing

Sikeres online marketing a sport világában – Bemutatjuk Szecsei Szilárd történetét

2014.04.07.

Sikeres online marketing a sport világában – Bemutatjuk Szecsei Szilárd történetét
Két éve Szecsei Szilárdról alig lehetett valamit találni az online térben, ma a közösségi média marketing segítségével tölt meg edzőtermeket. Elmondjuk, mi történt, mi kellett ehhez. Minden sportban érdekeltnek érdemes elolvasnia ezt az interjút!
 

 
Szecsei Szilárd a küzdősportok bajnoka volt. Fekete öves Kyokushin mester, aki K1-ben és Kyokushin küzdelemben is végigverekedte Európát, aktív versenyzői  pályafutásának 16 éve alatt. Ennek ellenére, annak idején, amikor először találkoztam vele, rágogléztam a nevére, elvétve hozott ezekből az eredményekből párat. Nem is csodálható mindez, hiszen Szilárd hozzáállása az Internethez és a self PR-hoz nem hogy semmilyen, sokkal inkább negatív volt: Hagyjatok már ezzel a sz@r internettel, nem érdekel az egész, nem nekem való! Nem vagyok az a magamutogatós ember, csak a munka érdekel, itt az edzőteremben. – mondta még pár hónapja. 
Kétség kívül színvonalas munkát végzett, kicsiny közössége szerette, és követte őt. Ezek közé tartoztam én is. Sokszor és sokat vasaltam Internet ellenes nézeteit, létező példákat hozva. Talán az utolsó példám volt az, mely változást hozott. Elmeséltem neki, hogy van Budapesten egy autókereskedő, talán ti is ismeritek, aki a Facebook segítségével lett valaki, emelkedett ki többi neppertársa közül. Ez az ember NEM jobb kereskedő, mint mások, valószínűleg jobb, olcsóbb autói sincsenek, nem tett mást, mint nap mint nap posztolt Facebook oldalán. A közönségének, saját személyiségének megfelelő vicces témákat. Nem is csinálja, csinálta igazán jól (elég sokan, sőt, hatalmas bakikat követ el, de már az, hogy kiállít a nagyvilág elé és azt mondta, én vagyok ez, szólok hozzátok rajongótábort hozott neki. A rajongótábor pedig hírnevet. Ezt a srácot azóta TV adásokba hívják szakértőnek, mivel ő lett AZ autókereskedő. Nem tudása, nem szakértelme, csupán ismertsége miatt, melyet a Facebook hozott neki, melybe rengeteg munkát tett. Igaz, a gyakran hibás kommunikációjával (vallási, politikai témák posztolása, melynek nincs helyen céges Facebook oldalon) sok ellenséget is szerzett magának. Az eredmény azonban az ismertség és a nettó haszon. Nos, ha egy ilyen ember gyönyörűen megél a Facebook segítségével, Szilárd számára ez maga lehet a Kánaán. Visszahúzódó személyisége volt az egyetlen gát, nem akarta magát „mutogatni”. Nagy nehezen beadta azonban a derekát, készítettem neki egy weboldalt (kattints ide nézd meg te is). Majd egy Facebook oldalt is készített neki egyik rajongója. Egy évvel később, most, megkérdeztük Szilárdot, milyen eredményt hozott ez neki. 
 
 

Szeretnéd megtanulni te is, mit kell tenned ahhoz, hogy beinduljon az üzleted az online marketing segítségével? Gyere el Facebook alapok tanfolyamunkra, és minden tudás birtokába jutsz! Részletekért kattints IDE!

 
 

Szecsei Szilárd a Fegyencedzés-Fegyencjóga közösségi média marketing eredményeiről

2013. áprilisában egy lány, aki az edzéseimre járt készített nekem egy Face oldalt. Ő is kezelgette egészen szeptemberig 198 rajongónk volt éppen, amikor Balázsék átvették a kezelését. Nem sok értelmét láttam az egész Facebookozásnak… A Marketing Maffia kezelésében azonban megugrott a rajongószám. Két hónap alatt elértük a 4500 rajongót. Elkezdett pezsegni is az élet az oldalon, jöttek a kérdések, emberek százai lájkolgatták posztjainkat. Időm ezentúl sem volt ezzel foglalkozni, ezért a teljes oldal kezelését a Marketing Maffiára bíztam, persze a szakmai kérdésekben mindig én adtam és adom az iránymutatást, válaszolom meg a kérdéseket, ha rajtuk keresztül is. 
 

Milyen eredményt hozott ez a 4500 rajongó? 

 
Nem gondoltam, hogy egy helyi üzletben (Gödöllőn vannak az edzések) segíthet egy ilyen nagy nemzetközi oldal, mint a Facebook. Így annak örültem, hogy egy kupacban tudhatom azokat, akik járnak hozzám edzésre, illetve az aktív és pezsgő közösségi oldal jó fényt vet rám. Aki rám keres, láthatja, hogy valódi érdeklődés van aziránt, amit csinálok. Amikor azonban elkezdtek jönni az emberek az edzésimre úgy, hogy a Facebook és a weboldalamra hivatkoztak, megtérülni látszott a befektetésem. Amikor elkezdtem Budapesten edzéseket tartani, akkor ért ez igazi meglepetés. A Madárfészekben tartott első edzésemen teltház volt, csupán az online marketing aktivitásnak köszönhetően. 
 

Miben látod a Marketing Maffia sikerességének kulcsát a te esetedben?

A komplexitásban és azokban az erőforrásokban, amikkel csak ők rendelkeznek, ilyen a másfél millió Facebook rajongó és a saját újságjaik, portáljaik, amelyek nagyon eredményesen tudnak tolni egy reklámkampányt. Komplexitás alatt pedig azt értem, hogy teljes körűen és önállóan kezelnek mindent, a weboldaltól kezdve a szórólapokon át a Facebook oldal vezetéséig. Mindenre van emberük és eszközük, kompletten leveszik az ember válláról a marketing tevékenységet, az ötleteléstől a megvalósításig. 
 
Szecsei Szilárd ma így már három helyen tart Fegyencedzés és Fegyencjóga órákat, teltházzal, folyamatosan bővülő rajongói táborral. Különleges és hatékony edzési módszere nem csak kimagasló motivációs képességének köszönheti sikerét, büszkék vagyunk arra, hogy mi is részesei vagyunk ennek a dinamikus és gyors fejlődésnek! Szilárd weblapját itt tekintheted meg! 
 

Szerző: Máté Balázs, online marketing tanácsadó

címkék: Online marketing
Instagram marketing - Így használhatod üzleti célokra az Instagramot

Instagram marketing - Így használhatod üzleti célokra az Instagramot

2017-04-05

Az Instagram nem csak a magukat szépnek képzelő lányok selfieiről szól, marketing eszközként is kiváló, ha tudod, hogyan cégesen kell kezelni. Megmutatjuk!  

Ha úgy érzed, jól fogalmazol, írott anyagokat könnyen fordítasz angolból magyarra és szeretnél sok mindent megtanulni az online újságírásról, az online marketingről, akkor érdemes jelentkezned hozzánk!

Újságíró asszisztenst keresnek a Marketing Professzorok!

2017-02-18

Ha úgy érzed, jól fogalmazol, írott anyagokat könnyen fordítasz angolról magyarra és szeretnél sok mindent megtanulni az online újságírásról, az online marketingről, akkor érdemes jelentkezned hozzánk!   

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!