Keresés

Menü

4 új keresőoptimalizálás trend, amiről tudnod kell

Marketing Professzorok
Már csatlakoztam Köszi, most nem

4 új keresőoptimalizálás trend, amiről tudnod kell

2013.08.22.

A keresőoptimalizálás világa folyamatosan változik, hogy igazodjon egyre digitalizálódó világunkhoz. Miközben a hagyományos inbound marketing taktikák, úgy, mint az indexelés, linképítés, és az oldalak tartalmának optimalizálása ma még kiváló hatékonyságg
A keresőoptimalizálás világa folyamatosan változik, hogy igazodjon egyre digitalizálódó világunkhoz. Miközben a hagyományos inbound marketing taktikák, úgy, mint az indexelés, linképítés, és az oldalak tartalmának optimalizálása ma még kiváló hatékonysággal működnek, fontos hogy lépést tartsunk a SEO trendek legújabb hullámával.

Keresőoptimalizálás 2014

 
A Search Engine Watch egyik nemrég megjelent cikke rámutatott néhány területre, ahol a vállaltok még nem használták ki teljes mértékben a keresőoptimalizálás által nyújtott lehetőségeket, pedig ez elengedhetetlen ahhoz, hogy a jövőben is sikeresen folytassák tevékenységüket. Néhányan úgy hivatkoznak ezekre az újonnan kínálkozó lehetőségekre, mint a „SEO új iskolája” (new school SEO), ezeket az alábbi néhány példával mutatjuk be:
 

SEO trend No. 1 -  2014-re: A helyi keresés

 
Tudtad, hogy a keresések 70 százaléka helyi vállalkozásokra korlátozódik? Ezenfelül a fogyasztók 59 százaléka havonta legalább egyszer igénybe veszi valamelyik keresőcég szolgáltatását, például a Google keresőjét, hogy megtaláljon egy helyi vállalkozást. A Search Engine Watch felmérése szerint, az USA-ban, a helyi találatok reklámozására fordított összeg, 2012-ben 1,2 milliárd USD volt, ez 2017-ben 9 milliárd dollárra nőhet. Helyi kereséseknél megjelenni igen jövedelmező lépés, érdemes megjelenni a helyi találatoknál, a GPS- és térképalkalmazásokban, és a vállalkozások listájában, ezzel a legtöbbet kihozva SEO stratégiádból.
 

SEO trend No. 2 -  2014-re: Mobilra optimalizálás:

Hallottál már a népszerű SoLoMo kifejezésről? Ez a koncepció egyre nagyobb lendületet nyer az okostelefon tulajdonosok növekedésével. A comScore felmérése szerint, 2013 januárjában, az USA-ban közel 130 millió okostelefon tulajdonos él és ez a szám egyre növekszik. Ezek alapján világos, hogy egy versenyképes vállalat nem engedheti meg magának, hogy ne szerepeljen a helyi találatok között és kezdőlapja ne legyen mobil böngészőkre optimalizálva
 

SEO trend No. 3 -  2014-re:Tartalom stratégia

Tudod, hogy milyen kulcsszavak alapján találja meg a célközönség az oldalad, esetleg a versenytársak oldalait? Továbbá, hogy milyen típusú tartalom a legvonzóbb a fogyasztóid számára? Az oldaladon szereplő tartalom stratégiai tervezése elengedhetetlen a sikeres keresőoptimalizáláshoz. 

 

SEO trend No. 4 -  2014-re: Alkalmazások integrációja

Mivel a fogyasztóink gyakran egyszerre több eszközről (okostelefon, tablet) szeretnék tartalmainkat elérni, fontos hogy rendelkezésre álljanak az ezeknek megfelelő alkalmazásaink. Természetesen egy applikáció kifejlesztése nem okozza a bevétel drasztikus növekedését, viszont növelheti vállalkozásod értékét, méghozzá azzal, hogy a célcsoport könnyebben megtalálja online szolgáltatásaid, és akár mobilkészülékéről is képes vásárlásokat lebonyolítani. 
 
Más szóval, a SEO ezen új módszerei nagy hatással vannak a tartalomfejlesztés, ezáltal a történetmesélés, cikkírás termékké való alakításában. Napjainkban a fogyasztók számára elengedhetetlen, hogy képesek legyenek online kapcsolódni kedvenc vállalataik- és márkáikhoz, ezért egy az oldalunkon megjelenő cikk vagy sztori tökéletes módja annak, hogy elérjük célcsoportunkat. A minőségi tartalom ezért napjainkra akkora hangsúlyt kapott, hogy a számos vállalat kiszervezi a tartalommarketing megfelelő elkészítését más, erre specializálódott cégeknek. 
 
Mindent egybevetve, ezek az új módszerek szintén abban segítenek, hogy szorosabb kapcsolatot alakítsunk ki a már meglévő és leendő ügyfeleinkkel. Ha a vállalatod hajlandó egy percet rászánni, hogy megvizsgálja a „new school SEO” lehetőségeit, nagyban hozzájárulhat a jövőben elérhető, további sikerekhez. 
 
 

 

Ha szeretnél keresőoptimalizáltabb weboldalt, több látogatót - akik valóban a vevőid - kérd segítségünket! Olvasd el, mit tehetünk üzleted sikerének érdekében itt! 

 

 

Szerző: Máté Balázs, marketing tanácsadó és Doszkoty Zsolt online marketing gyakornok

címkék: SEO, keresőoptimalizálás
Így javíthatod SEO-val a konverziós arányodat - CRO

Így javíthatod SEO-val a konverziós arányodat

2017-07-26

A keresőoptimalizálás a SEO, önmagában is az online marketing adu ásza, azonban ha ezt még CRO munkával is párosítjuk, nem lesz nála ütősebb fegyverünk marketing arzenálunkban!

Öt módszer, amelyekkel javíthatod Google Cégem fiókod rangsorolását

Öt módszer, amelyekkel javíthatod Google Cégem fiókod rangsorolását

2017-07-17

Hogyan tudsz előre jutni a Google Cégem oldaladdal a Google találati listáján, hogyan függ össze a SEO, a keresőoptimalizálás és a Cégem oldalad.

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!