Keresés

Menü

Egyre többet költesz reklámra, egyre kevesebb sikerrel? Hogyan lehet ez? Elmondjuk! Avagy mi az a tartalommarketing?

Marketing Professzorok

Ha nem szeretnél lemaradni a legfrissebb online marketing cikkeinkről, iratkozz fel hírlevelünkre, vagy kövesd LinkedIn, Google Plus vagy Instagram oldalunkat!

.


Hírlevél feliratkozás




Egyre többet költesz reklámra, egyre kevesebb sikerrel? Hogyan lehet ez? Elmondjuk!

2014.02.16.

Egyre többet költesz reklámra, egyre kevesebb sikerrel? Hogyan lehet ez? Elmondjuk! Avagy mi az a tartalommarketing?
A reklámjaim hatástalanok! Egyre többet költök hirdetésre, mégis egyre kevesebben rendelnek tőlem! Hogyan lehet ez? Máté Balázs online marketing tanácsadó elmondja, mi a titok nyitja!
 

A fogyasztói társadalom mára szinte teljesen megváltoztatta a hagyományos marketing világát. Ma már a mediabox segítségével átléphetjük a reklámokat, egyszerűen figyelmen kívül hagyjuk a nyomtatott reklámokat, és már az online reklámokon is egyszerűen átnézünk. Akik tapasztaltan mozognak már a marketing világában, azok tudhatják, hogy a konvencionális reklámformák kezdenek kevésbé hatásosak lenni, így biztosan van jobb módszer. De mi ez?

 

 

 

A tartalomé a marketing jelene és jövője is

A tartalommarketing és a hagyományos marketing között az a különbség, hogy az utóbbiban nem szerepel az értékes és releváns információ, mivel az csak eladni akar. Az egyszerű marketing folyamatok során csak a reklámokat kapjuk az arcunkba, e-mail fiókunkba, amit egyáltalán nem találunk hasznosnak, sőt már egyre kevésbé olvassuk el őket. Nagyon sokan reklámgyűlölővé váltak, aki reklámoz, inkább utálatot kap, mint vevőket. A jó tartalom, pl. egy érdekes cikk, egy jó videó  láttán azonban megáll az ember, elolvassa azt, gondolkodik rajta, majd ennek következményében lehet, hogy minimális változás történik az életében, másképp látja majd a dolgokat.
Marketing szakértők ezrei vélekednek úgy világszerte, hogy a tartalommarketing nem a marketing jövője, hanem már a jelene is. 
 

Komplex online marketing szakértői kezekben: 15 év tapasztalat, szakképzett apparátus, 1.3 millió Facebook rajongó, keresőoptimalizálási kutatás egyetemi szinten. Kérd ajánlatunkat ide kattintva! 

 

Kiváló tartalmak nélkül nem megy

Attól függetlenül, hogy milyen módszereket használsz marketing stratégiádban, a tartalommarketinget mindenképp bele kell építened. A következő elemekből épül fel egy jó tartalommarketing kampány:
 
  • Közösségi média: A tartalommarketing stratégia meg kell hogy előzze a közösségi média stratégiát. A közösségi marketing semmit nem ér, ha nincsen tartalmad, amit megossz ott. 
  • SEO: a keresőmotorok jó helyezéssel jutalmazzak a remek tartalmakkal rendelkező oldalakat. A horizontális keresőoptimalizálásnak az erős on site SEO mellett a legfontosabb eszköze a nagy tartalom. 
  • PR: a sikeres PR stratégiák olyan dolgokkal foglalkoznak, amelyek érdeklik őket, és nem az eladásra koncentrálnak. Cikkek elhelyezése nagy látogatottságú portálokon, olvasott újságokban az egyik legjobb marketing eszköz tapasztalataink szerint is. 
  • PPC: egy jól működő PPC kampány mögött is megfelelő tartalmaknak kell állniuk. A Landing Page sem csak reklám lehet! 
  • Tartalom stratégia: majdnem minden tartalommarketing stratégia része a tartalom stratégia.
 

Tartalommarketing marketing jelentősége 

Ahhoz hogy sikeres legyen tartalommarketing kampányod, ki kell dolgoznod és dokumentálnod annak stratégiáját. Egy kutatás szerint az üzleti döntéshozók 80%-a cikkekből szerez információkat egy cégről, nem pedig annak reklámjaiból. 70%-uk mondta, hogy az ilyen tartalmak által közelebb érzik magukat a céghez, 60%-uk pedig azt, hogy az ilyen tartalmak segítenek a vásárlóknak jobb döntést hozni. Tedd fel magadnak a következő kérdést: mi lenne, ha vásárlóid örülnének a nekik kiküldött reklámoknak? Mi lenne, ha azokat nyomtatásban, emailben kapnák meg, vagy weboldaladon találnák, ahol akár 15-30-45 percet is eltölthetnek olvasással? Egy reklámot az ember pár másodpercig nézeget, ha érdekli, akkor esetleg fél percig nézegeti, mérlegeli annak paramétereit. A tartalommarketingnél ez az idő a szöveg elolvasásával jelentősen nő, és mivel abban az emberek értékes tartalmakat találnak, azt végig is gondolják, esetleg életükbe építik a benne található hasznos információt. És ezt kitől tudták meg? Ki változtatta meg életük egy kis szegletét? Te, és tartalmad. Ami után már nem is kérdés, hol fog vásárolni az illető.
 

Szerző: Máté Balázs és Szóró Ákos, online marketing tanácsadó

címkék: Online marketing
Ha ingatlan ügynökséget vezetsz, tudnod kell, a hatékony online marketing mindennél fontosabb számodra az ügyfélszerzésben. Mutatjuk, mi kell hozzá!

5 ingatlanmarketing tipp ügynököknek

2017-09-04

Ha ingatlan ügynökséget vezetsz, tudnod kell, a hatékony online marketing mindennél fontosabb számodra az ügyfélszerzésben. Mutatjuk, mi kell hozzá! 

online marketing asszisztens állás

Online marketing asszisztensi állást kínálunk

2017-09-03

18 éves szakmai múlttal rendelkező cég keres Gödöllői központjába marketing asszisztenst, marketing tanácsadó mellé. Cégünk online marketing és PR tanácsadással foglalkozik, mely magában foglalja...

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!