Google Ads fogorvosoknak: Ezért nélkülözhetetlen

EN
Prestige Memoriae Liget Royal Hévíz Callas Cafe Callas House Duna Relax Bükkös Hotel Pastel Guest House Regia Hotel Vinifera Hotel Referencia #11 Referencia #12 Referencia #13 Referencia #14 Referencia #15 Referencia #16 Referencia #17 Referencia #18 Referencia #19 Referencia #20 Referencia #21 Referencia #22 Referencia #23 Referencia #24 Referencia #25 Referencia #26 Referencia #27 Referencia #28 Referencia #29 Referencia #30 Referencia #31 Referencia #32 Referencia #33 Referencia #34 Referencia #35 Referencia #36 Referencia #37 Referencia #38 Referencia #39 Referencia #40 Referencia #41 Referencia #42 Referencia #43 77 Elektronika Kft Referencia #45 Referencia #46 Referencia #47 Referencia #48 Referencia #49 Referencia #50 Referencia #51 Referencia #52 Referencia #53 Referencia #54 Referencia #55 Referencia #56 Referencia #57 Referencia #58 Referencia #59 Referencia #60 Referencia #61 Referencia #62 Referencia #63 Referencia #64 Referencia #65 Referencia #66 Referencia #67 Referencia #68 Referencia #69 Referencia #70

Ezért nélkülözhetetlen a Google Ads minden fogorvos számára

Szatmári Szabina - Egészségügyi marketing divízió vezető

Amikor azt mondjuk ügyfeleinknek, hogy fogorvosként mindenképpen foglalkoznod kell a Google Adsszel, akkor nem több pénzt próbálunk kijátszani belőlük. A helyzet az, hogy a Google keresőtalálati oldala folyamatosan változik, és ez a fizetett hirdetések megjelenésére is vonatkozik.

Google Ads fogorvosoknak: Ezért nélkülözhetetlen

Manapság a legtöbb hajtás feletti képernyőfelületet a Google keresési hirdetései vagy shopping reklámjai foglalják el. Elég csak rákeresned egy város nevére, illetve mellé írnod, hogy „fogorvos”, és az első találatok, illetve az első helyi találat is reklámokként jelennek majd meg.

A Google fizetett hirdetései persze mindig is a találatok felett, kiemelt pozíciókban jelentek meg, azonban kinézetük sokat változott az idők során. Egykor külön szín jelölte őket, és egyértelműen elütöttek az organikus találatoktól. Ezzel szemben ma csak egy apró címke utal arra, hogy valójában fizetett hirdetésekként szerepelnek a találatok felett. Ha valaki nem figyel oda, könnyedén rákattinthat ezekre, mint bármilyen másik organikus linkre.
Mindez azonban felvet egy jogos kérdést…

 

Még mindig rákattintanak az emberek a hirdetésekre?

Igen, a hirdetéseknek még mindig van hasznuk a keresőtalálatok között. Helyezd magadat egy lehetséges páciens helyébe, aki fájó foggal gépeli be a keresőbe a „fájdalommentes foghúzás” szavakat. Amikor a Google felsorolja neki a találatokat, a felhasználó arra kattint majd, aminek a címe legjobban utal arra, amit ő keres – más szavakkal, a legrelevánsabb találatot preferálja majd.
A hirdetések továbbá általában több információt tartalmaznak, mint az organikus találatok. Te magad szabhatod meg, hogy milyen cím jelenjen meg, milyen leírás tartozzon a hirdetéshez, illetve megjelenítheted benne nyitva tartásodat és rendelőd elérhetőségeit is. Ezek sokkal hasznosabbak lehetnek egy páciens szemében, mint a közönséges, organikus találatok.
Az azonba, hogy egy felhasználó rákattint egy hirdetésre, csupán fél siker, hiszen minden ez után dől el. Egy megfelelően elkészített hirdetéshez egy jól kialakított landing oldal, más néven céloldal tartozik, amelynek tartalma pontosan a hirdetésben tett ígéretet váltja be. Ha egy felhasználó fájdalommentes foghúzást keres, és egy hirdetés pontosan ezt kínálja neki, akkor el is várja majd, hogy a link mögött álló tartalom is a fájdalommentes foghúzásról szóljon.
Minden hirdetésednek ezt az akadálymentes, gördülékeny felhasználói élményt kell nyújtania az érdeklődő pácienseknek.

 

5 ok, amiért érdemes a Google Adsszel foglalkozni

Számos oka van annak, amiért egy fogorvos számára az Google Ads rendszerén érdemes hirdetnie. Íme néhány ezek közül:

  • Egy teljesen új klinikát nyitottál egy olyan helyen, ahol már most kiépült a versenymezőny.
  • Egy új webhelyre és domainre költöztél át, és gyorsan szeretnél új pácienseket szerezni, legalább addig, amíg a SEO eredményei be nem indulnak.
  • Szeretnéd minél több lehetséges páciensnek felkínálni különleges ajánlatodat.
  • Egy speciális eljárást szeretnél népszerűsíteni, kifejezetten azoknak, akik ezt az adott beavatkozást keresik.
  • Szeretnéd kiszélesíteni pácienskörödet.

 

Mennyibe kerül a Google Ads?

A Google Ads hirdetések ára több tényezőtől is függ, ezért nem lehet egyetlen konkrét árat meghatározni hozzá. Mielőtt elkezdenél ajánlatokat tenni a különböző kulcsszavakra, meg kell beszélned magaddal, hogy mennyit ér számodra egy-egy páciensed. Mi az átlagos élettartamra vetített értékük? Ennek fényében megszabhatod, hogy mennyit éri meg költened a Google Adsre.

 

A Google Ads használata fogorvosi marketingstratégiádban

A Google Ads akkor a leghatékonyabb, ha marketingstratégiád összes eleme megfelelően működik. Szükséges van például egy jó webhelyre, hogy legyen hová irányítanod az érdeklődő kattintókat, és egy konverziós folyamattal is készülnöd kell a látogatókra. Továbbá a SEO-nak is a helyén kell lennie, hogy egyszerre az a fizetett és az organikus találatok között is versenyezhess a többi egészségügyi szolgáltatóval.
Az alábbiakban ehhez kínálunk néhány hasznos tanácsot.

 

1. Lépés: Egy konverzióra kiélezett webhely

A Google Ads hirdetések csak akkor hoznak majd eredményeket, ha egy jól kidolgozott, modern webhelyre irányítják az érdeklődőket. Fogászatod webhelye fel kell legyen készülve a látogatókra, és végig kell vezetnie azokat a konverziós folyamat összes lépésén. Ehhez egy jó landing oldalra, hatásos felhívásokra, letisztult designra és gyors, stabil működésre lesz szükség.

 

2. Lépés: A forgalom bevonzása a Google Ads segítségével

Miután a webhely és a kampányhoz tartozó landing oldalak elkészültek, ideje elkészíteni a Google Ads hirdetéseket is, amik forgalmat vonzanak majd ezekre. Ehhez érdemes kihasználni az Ads különféle célzási opcióit, úgymint a helyi célzást. Tartsd észben, hogy landing oldalaknak be kell tartaniuk azt az ígéretet, amit a hirdetésekben teszel az embereknek, máskülönben azonnal távoznak majd webhelyedről.

 

3. Indíts retargeting kampányt a Facebookon

A legtöbb páciens nem fog azonnal konvertálni, mikor webhelyedre érkezik (függetlenül attól, hogy egy hirdetésen keresztül jutnak-e el hozzád, vagy sem). Ezeket a „majdnem” pácienseket például egy Facebook retargeting kampánnyal célozhatod meg újra, hogy emlékeztesd őket ajánlataidra, és visszahívd őket webhelyedre. Ehhez egy Facebook képpontot kell elhelyezned webhelyeden, amin keresztül a Facebook láthatja, hogy mely felhasználói látogattak már el webhelyedre korábban.
Akik érdeklődésüket fejezték ki, sokkal valószínűbb, hogy hajlandók lesznek később konvertálni. Ne maradj le ezekről a lehetőségekről!
 

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain. 

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!