Online marketing stratégia megalkotása és a különböző marketing stratégiák vizsgálata, keresőoptimalizálás, PPC kampányok, Közösségi média marketing.

Kérje ajánlatunkat, kattintson!
Főoldal > Fa struktrúrájú kategorizálás > Marketing stratégia

Marketing stratégia

Tartalommarketing trendek 2017

2016/11/11 -

Tartalommarketing trendek 2017

Már csak néhány hónap választ el minket egy újabb, vélhetően nem eseménytelenül eltelő évtől. Már most érdemes felkészülni azokra a változásokra amik a tartalom marketing területén várnak ránk. Lássunk most 5 trendet amin érdemes...
Online marketing tanácsadás

2016/02/04 - Máté Beatrix

Online marketing trendek 2016-ban

Az online marketing összetett és rendkívül változékony, mindazonáltal izgalmas terület lehet azoknak, akik szeretnek lépést tartalni a modern trendekkel. Minden évben új szoftverek, új hardverek, új vállalkozások, új fogyasztói szokások...
Facebook Live mindenkinek: elérhetővé válik az élő közvetítés a közösségi média óriás felületén, mindenkinek!

2015/12/30 - Csonka Nikoletta - marketing tanácsadó

Facebook Live mindenkinek: elérhetővé válik az élő közvetítés a közösségi média óriás felületén, mindenkinek!

A Facebook nem lassít az iramból, újabb meglepetést tartogat a felhasználók számára: A Facebook Life-et, amelyet nemsokára talán már mi is használhatunk majd! Az élő közvetítés funkciója az igazolt hírességek számára már korábban...
Célozz meg keveseket, és érj el tömegeket: a Coca Cola új reklámja, amelyet csak színvakok láthatnak!

2015/12/30 - Csonka Nikoletta - marketing tanácsadó

Célozz meg keveseket, és érj el tömegeket: a Coca Cola új reklámja, amelyet csak színvakok láthatnak!

Látod, mi szerepel az oldalt látható képen? El is tudod olvasni? Akkor Te azon kevesek közé tartozol, akik láthatják, és értik a Coca Cola új reklámját - és a világ azon 5%-ába tartozol, aki színtévesztő. A híres üdítőital gyártó...
Kíváncsi vagy, miért éri meg az üzleteknek Black Friday alkalmából akár 70%-os kedvezménnyel adni termékeiket? Eláruljuk!

2015/11/27 - Csonka Nikoletta - marketing tanácsadó

Miért éri meg az üzleteknek a Black Friday akció? Eláruljuk a titkot!

Ismét november, és Magyarországon is ismét eljött a karácsonyi vásárlási láz kezdete, a Black Friday. De miért éri meg az üzleteknek ennyivel olcsóbban adni termékeiket?!
A Shell kút gerillamarketingje: Vettel-lel készítettek átverős műsort a benzinkúton!

2015/11/10 - Csonka Nikoletta - marketing tanácsadó

A Shell kút gerillamarketingje Sebastian Vettel-lel

Egy igazán ötletes marketing fogást vetett be a Shell kút, amelynek hamar híre is terjedt az interneten! Nézd meg Te is, milyen jól reagáltak az emberek a meglepetésre!
Retro reklámok a 70-es 80-as évekből! Te emlékszel mindegyikre?

2015/11/10 - Csonka Nikoletta - marketing tanácsadó

A 70-es 80-as évek legjellegzetesebb reklámjai

A marketing - főként az ATL kommunikáció - története igen messze nyúlik vissza. Íme egy kis nosztalgia, néhány régi emlék a TV reklámok közül, amelyekre szerintem nagyon sokan emlékszünk még! Te mindet ismerted? :)
Igen, jól látod! Rágóreklám a megható és ötletes szavakkal egy mondatban. Ha megnézed, te is meg fogod osztani, mert nem bírod ki, hogy a végén ne mosolyodj el, és ne legyen tele a szíved melegséggel!

2015/10/13 - Máté Balázs, marketing tanácsaó

Az év legötletesebb és legmeghatóbb reklámja cím eddig ennek a rágóreklámnak jár!

Igen, jól látod! Rágóreklám a megható és ötletes szavakkal egy mondatban. Ha megnézed, te is meg fogod osztani, mert nem bírod ki, hogy a végén ne mosolyodj el, és ne legyen tele a szíved melegséggel!  
Marketing stratégia
Marketing konzultáció és audit
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

Egyszeri ajánlat

Egy olyan marketing stratégia, amelynek célja intenzív nyomást gyakorolni a lehetséges...

Előzetes bejelentés

Egy olyan marketing technika, amely során egy termék bemutatása előtt jelentik be annak pontos...

Rangsorolás

A rangsorolás, azaz a Ranking kifejezés magyarázatáért kattints...

Meta tag

      A meta tag definíciója   A honlap HTML...

Mobilbarát

Manapság elengedhetetlen, hogy weboldalad mobilfelhasználók...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok BTL Kommunikációs ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás – mit is jelent ez, hogy hoz ez üzletet?

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell venni. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy olyan fonalat, mely olyan, akár ingyenes reklámot hoz cégünknek, annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR tanácsadás is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a apóságok minden szeme rajtunk, a legkisebb félrelépésre milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamaokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyzve vállalatoknál.

Keresőoptimalizálás tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO ismét a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése kis időre megrendült, a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét megdönthetetlenül vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük, vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.