Keresés

Menü

Minden marketing kampány alapja egy jó Landing Page! Megmutatjuk, hogyan készítsd el őket, hogy valóban hatékonyak legyenek!


Minden marketing kampány alapja egy jó Landing Page! Megmutatjuk, hogyan készítsd el őket, hogy vevőid célba érjenek!

2014.07.02.

Minden marketing kampány alapja egy jó Landing Page! Megmutatjuk, hogyan készítsd el őket, hogy valóban hatékonyak legyenek!
Mi kell ahhoz, hogy a weboldaladon a látogatóból vevő legyen? Meggyőzés. Az online marketingben ennek a legalapvetőbb eszköze a jó landing page. Mind a keresőoptimalizálásban mind a fizetett kampányokban elengedhetetlen! Segítünk, hogyan készíts vevő mágnes landing oldalakat! 

 

 

 

 

A jó Landing Page…

 
  • rövid és tömör. Csak a legfontosabb információkat tartalmazza, amelyek nem zúdulnak rá a látogatóra, nem üldözik el. Csak azokat a nélkülözhetetlen információkat tüntesd fel, ami a látogatót tájékoztatja és oldalad további böngészésére késztesse.
  • minőségi tartalmat nyújt, ami felépíti a látogató bizalmát. A pontosság és tömörség lényeges, azonban az se jó, ha túl kevés az információ. A releváns és minőségi tartalom mindennél fontosabb, amely további érdeklődésre ad okot.
  • mindig ugyanoda vezet. Figyelj rá, hogy a landing page milyen linkeket tartalmaz. A célod biztosan terméked vagy szolgáltatásod eladása, így az ajánlatkérésre vagy magukra a termékekre mutató linket kell elhelyezned a landing pagen, hogy ne tudjanak elkóborolni a látogatók. 
  • könnyen eljuttatja a látogatót A pontból B pontba. Mivel célod van a landing page-dzsel, azt a lehető legrövidebb úton kell elérned, vagyis nem szabad látogatóidat több aloldalon át vezetve a célhoz juttatni. Ha landing page pizzát ígér, a következő linken már a vásárlás lehetősége álljon.
  • meggyőző designja van. Nem csak az információ számít, hanem annak megjelenése is. Ha első ránézésre megfogja látogatódat az oldal tartalma, nyert ügyed van, innen bár biztosan tovább kattint. Ide tartozik a könnyű kezelhetőség és átláthatóság, nem csak a sok információ között nehéz elveszni, hanem a zavaros designban is.
  • felszólít. A felszólítás alatt természetesen a pontos call-to-action felhívásokra gondolunk, ha már a landing page-re érkezett valaki, célja van vele, azért kattintott, mert keres valamit, és a te feladatot, hogy minél könnyebben célba vezesd. Írd ki világosan, mi a teendő, hol teheti meg a látogató: „Kattints ide és töltsd le legújabb e-bookunkat” vagy „A vásárláshoz kattints ide”. 
  • főcíme figyelemfelkeltő. A jó landing page főcíme alapján a látogató tudja, hogy jó helyen van, amit az alcím meg is erősít: „Ingyenes online marketing tippek e-book” (főcím), amelyet követ a „Szerezz több rajongót és növeld elérésed” alcím követhet.
  • szövege személyhez szóló. Érdemes olyan szövegeket fogalmazni a landing page-re, ami a látogatóhoz szól személyesen, és olyan szavakat tartalmaz, amelyek hatnak rá olvasás közben. Ilyen például a „képzeld el” kifejezés, ami segíti az olvasót valójában is elképzelni a leírtakat, hogy miért is lesz jó neki, ha él ajánlatoddal. A „Te”, „Téged” és hasonló szavak is hatásosak, mivel a nagybetűnek különösen nagy ereje van, érzékelteti a látogatóval, hogy tiszteled és érdeklődése fontos számodra.
  • a látogató célját tartsd szemed előtt. Ne magadról beszélj, céljaidról, küldetésedről, erre megvan a megfelelő aloldal. Mondd el, hogy a termék vagy szolgáltatás megvásárlásával miért jár jobban, miért lesz jobb az élete.
  • visszautasíthatatlan ajánlatot nyújt. Ha mindenképp meg akarod fogni a látogatót, nyújts neki a vásárlásért valamilyen kedvezményt, ajándékot vagy ajánlatot, amit nem fog tudni visszautasítani. Ha már a landing page-edre jutott és nem lenne biztos, hogy vásárolni akar, ez majd biztosan meggyőzi.
  • első ránézésre is megfog. Feltétlen, hogy már gyors pillantásra is érezhető legyen az ajánlatod fontossága. Állítólag 8 másodperc áll rendelkezésre, hogy megfogd a látogatód, ezután már elkezd olvasni, ezért ki kell emelned a már említett főcímben is az ajánlatod, de egy-egy jól elhelyezett képpel is hasonló célt érhetsz el.
  • képei mindig a lehető legjobbak. Persze kinek mi a jó, de fő a minőség, hiszen egy pixeles, rosszul méretezett, elcsúszott vagy sötét kép nem csak rosszul mutat, de téged is jelképezhet. Egy rosszul megválasztott kép egyszerűen elijesztheti a látogatót.
 
A landing page alkalmazható AdWords vagy Facebook kampányokhoz de akár offline hirdetésekben is. Fontos a beszédes és tiszta URL ami a legjobb, ha HTML-re végződik, hiszen ezt szereti a legjobban a Google.
 
Egy példa a rossz URL-re: http://suchen.mobile.de/auto-inserat/audi-a6-allroad-a6-allroad-3-0-tdi-tiptr-ass-paket-ahk-dach-con-auerbach-rebesgr%C3%BCn/190124711.html?lang=de&pageNumber=1&action=topOfPage&__lp=16&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=12&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&fuels=DIESEL&ambitCountry=DE&negativeFeatures=EXPORT&maxMileage=70000 
 
És egy példa a jóra: http://www.wannabee.hu/molett-ruha-webaruhaz-.html 
 
A landing page esetében se felejtsük el, hogy minden oldalt keresőoptimalizálni érdemes. A landing page legyen keresőoptimalizálva is arra, amiről szól! 
 
Ha szeretnél hatékony, jól működő landing oldalakat, vagy szeretnéd az egész marketing munkát szakértő kezekbe kiszervezni, keress minket! Kérd ajánlatunkat most, ide kattintva! 
 

Szerző: Máté Balázs, marketing tanácsadó

címkék: Honlapkészítés
Ha úgy érzed, jól fogalmazol, írott anyagokat könnyen fordítasz angolból magyarra és szeretnél sok mindent megtanulni az online újságírásról, az online marketingről, akkor érdemes jelentkezned hozzánk!

Újságíró asszisztenst keresnek a Marketing Professzorok!

2017-01-21

Ha úgy érzed, jól fogalmazol, írott anyagokat könnyen fordítasz angolról magyarra és szeretnél sok mindent megtanulni az online újságírásról, az online marketingről, akkor érdemes jelentkezned hozzánk!   

Érdekel az online marketing világa? Szeretnél elmélyülni benne? Megmutatjuk hol érdemes tanulnod!

Érdekel az online marketing világa? Szeretnél elmélyülni benne? Megmutatjuk hol érdemes tanulnod!

2017-01-06

Vállalkozó vagy? Esetleg pályaválasztás előtt állsz? Szétnéztünk a piacon, hol van lehetőséged online marketinget tanulni!

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!



Tanfolyamok