Keresés

Menü

Mennyibe kerül ma egy honlap?. A drágább jobb? Az olcsó honlap is ugyanannyira megfelel a célnak? Megéri-e befektetni egy honlapba? Máté Balázs marketing tanácsadó válaszol.


Honlapkészítés, de mennyiből? Mennyit érdemes ma költeni egy honlapra?

2012.12.04.

Mennyibe kerül ma egy honlap?. A drágább jobb? Az olcsó honlap is ugyanannyira megfelel a célnak? Megéri-e befektetni egy honlapba? Máté Balázs marketing tanácsadó válaszol.

Mennyibe kerül ma egy honlap? Vagy inkább úgy fogalmaznám meg a kérdést, mennyit szabad rá költeni? Miért drágább a drágább? Többet tud, vagy csak megkérik az árát?  Az olcsó honlap is ugyanannyira megfelel a célnak? 


 

 

 

 

 

 

 

Mennyi a  honlapkészítés ára 2015-ben?

Sokszor hallani, kaptam ajánlatot egy komplett webáruházra 100.000 forintért. Bár nem a webáruház a honlapok királynője, azért egy laikusnak ez bonyolultnak, összetettnek tűnik. Ennél akkor nincs is feljebb? Megéri-e befektetni több pénzt egy honlapba, vagy költsünk rá maximum 100.000 Ft-ot és egy fillérrel se többet? Ha ajánlatokat kérünk honlapkészítő cégektől, bizony széles skálán mozognak majd az árak. Mit válasszunk tehát? 

 

Főleg a kis- és középvállalkozók azok, akik bizonytalanok, legtöbbjük tájékozatlan az internetes megjelenést illetően. Egy jó honlap befektetés, megtérülő befektetés. Egy korábbi cikkünkben már szóltunk arról, hogy a magyar kkv-nak kevesebb mint felének  nincs ma honlapja. Akiknek pedig van, közüllük nagyon sokan nem tudják üzletszerzésre használni. 
 

Amit rögtön kizárhatsz, ha honlapkészítő céget választasz:

  • Ha a holnapod nem tartalmaz keresőoptimalizálási funkciókat
  • Keresőoptimalizálást sablon rendszerekkel, mint WordPress, vagy a Joomla, nem lehet professzionális szinten művelni, hiszen nem egyediek, ezért ne vegyél olyan honlapot, melyek ilyenekkel készültek
  • Ha a design nem egyedi, egy sablon része
  • Ha a design nem minőségi, igénytelen (te sem mész szakadt ruhában, mocskosan dolgozni, igaz?)
  • Ha a honlapkészítő cég nem ért a közösségi média marketinghez, nem csatolja ezt az oldaladhoz
  • Ha nem kapsz adminisztrációs felületet az oldalhoz
  • Ha nem kapsz oktatást arról, mit kell tenned azért, hogy a weboldalad minél több szóra, minél előbb jöjjön a keresőkben!

 

12 egyszerű lépés honlapod tervezéséhez

 

  1. Határozd meg a célokat
  2. Információközlés? Blog? Szolgáltatás?Bemutatkozás?Valami más?
  3. Célozd meg a piacod
  4. Célcsoportod pontos meghatározása határozza meg a honlapod tartalmát, stílusát, hangvételét
  5. Írd meg saját tartalmad
  6. Ágyazd bele kulcsszavaid a honlap szövegébe
  7. Legyen struktúrád
  8. A tartalom legyen áttekinthető, téma szerint rendezett. Tervezd meg hogyan kapcsolódnak egymáshoz az oldalak, menüpontok. Legyen logikus.
  9. Legyen saját dizájnod
  10. Jól gondold át a színeket, a formákat, a betűtípusokat. Győződj meg róla, hogy a dizájn és képi elemek minden felhasználónak ugyanúgy megjeleníthető.
  11. Ismertesd meg a közönséggel
  12. Szükséged lesz egy beszédes domain névre, valamint tárhelyre. Egy jó honlapfejlesztő ezt mind megteszi majd neked.
 

De egy jó honlappal itt még nem végeztél...

 
Nem vagy egyedül azzal, hogy honlapodból pénzt szeretnél csinálni. Azonban a céges weboldalak 90 %-a nem generál eladást, vagy bármilyen előrelépést. Első és egyik legfontosabb, hogy honlapod felhasználóbarát legyen. Egy szép, igényes, használható weboldal nem csak több vásárlót generálhat, de cégedet is jó színben tünteti fel. 
 

Ha tudományosan közelítem meg a kérdést, akkor még a következőkre is figyelned kell a honlapkészítés során:

 

  • Egyszerű dizájn amely reprezentálja céged imázsát
  • Könnyű navigáció 
  • Egyszerű akció gombok 
  • Gyakran frissülő tartalom lehetősége adminisztrációs rendszerből
  • Érdekes tartalom (blog, kommentezési lehetőség, közösségi média tevékenység)
  • Legyél megtalálható (Google)
  • Legyen mobil verzója honlapodnak
címkék: Honlapkészítés
A Facebook Live, mint marketingeszköz

Marketing a Facebook Live segítségével – az élő közvetítés alapjai

2017-02-24

A Facebook Live (Facebook élő) két nagyszerű marketingeszközt kombinál – a videós tartalmat, és a világ legnépszerűbb közösségi platformját. Lássuk, hogyan hozhatjuk ki belőle a legtöbbet.

online marketing asszisztens

Online marketing asszisztensi állást kínálunk

2017-02-23

15 éves szakmai múlttal rendelkező cég keres Gödöllői központjába marketing asszisztenst. Cégünk online marketing és PR tanácsadással foglalkozik, mely magában foglalja kis-és középvállalkozások teljeskörű...

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!



Tanfolyamok