Már élő közvetítésekkel is találkozhatunk a Google keresőjében

Kérje ajánlatunkat, kattintson!
Főoldal > Már élő közvetítésekkel is találkozhatunk a Google keresőjében

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

Már élő közvetítésekkel is találkozhatunk a Google keresőjében


2018/12/27
Máté Balázs, online marketing tanácsadó

A Google december elején bejelentette, hogy online keresője és a Google Assisztens alkalmazás már élő videóközvetítéseket is felsorolhat a találatok között ha releváns tartalmakra lel az interneten.
 

Már élő közvetítésekkel is találkozhatunk a Google keresőjében

A bejegyzésben a következőket osztották meg az új funkcióról:

 

„Az emberek mától új eszközök segítségével is rátalálhatnak élő közvetítéseidre a keresőben és az Asszisztenssel. Az élő közvetítéses strukturált adatok és az Indexelő API segítségével közölheted a Google-lal, hogy videód mikortól élő, hogy a piros „ÉLŐ” (LIVE) címkével jelenhessen meg:

 

Marketing konzultáció és audit

Helyezz el élő közvetítéses strukturált adatokat az oldaladon

Ha a webhelyed élő videókat közvetít, akkor használd az élő közvetítésről szóló fejlesztői dokumentációt , hogy megjelölhesd videódat élő közvetítésként, és megadd az kezdési a befejezési időpontokat. Ezen kívül VideoObject strukturált adatra is szükséged lesz, hogy jelezd a Google-nak, hogy egy videó van az oldaladon.

 

Frissítsd a Google-t gyorsan az Indexelő API segítségével

Az Indexelő API most már az élő közvetítéses strukturált adatokkal ellátott oldalakat is támogatja. Erősen ajánljuk, hogy hívd meg az Indexelő API-t, hogy vizsgálja át webhelyedet időben, az élő közvetítés előtt. Javasoljuk, hogy hívd meg az Indexelő API-t, amikor az élő közvetítésed elkezdődik és befejeződik, illetve ha a strukturált adatok megváltoznak.

 

További információkért látogasd meg fejlesztői dokumentációnkat . Ha bármilyen kérdésed van, tedd fel azt a Webmester Segítség Fórumon. Reméljük, hogy hamarosan láthatjuk élő videóidat a Google-on!

Google

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mond el mennyire!




Ajánlatkérés



Marketing konzultáció és audit
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

XML

Mit is jelent az XML?   Az XML -t (Extensible Markup Language – kiterjeszthető...

Inbound marketing

Olyan marketing szolgáltatások és stratégiák, amelyek arra ösztönzik a felhasználókat,...

Megnyitott kattintási arány

Mi is az a megnyitott kattintási arány?   A megnyitott kattintási...

Biztonságos rendelési űrlap

Egy webhely titkosított oldala, amely lehetővé teszi felhasználók számára az online fizetést...

PDF

A népszerű PDF kiterjesztés a Portable Document Format (hordozható dokumentum formátum) szavak...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok BTL Kommunikációs ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás – mit is jelent ez, hogy hoz ez üzletet?

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell venni. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy olyan fonalat, mely olyan, akár ingyenes reklámot hoz cégünknek, annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR tanácsadás is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a apóságok minden szeme rajtunk, a legkisebb félrelépésre milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamaokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyzve vállalatoknál.

Keresőoptimalizálás tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO ismét a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése kis időre megrendült, a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét megdönthetetlenül vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük, vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.