Szeretnél jó helyen lenni a Google-ben, de nincs időd kivárni a keresőoptimalizálás eredményességét? Van megoldás: Google Adwords!

EN
Prestige Memoriae Liget Royal Hévíz Callas Cafe Callas House Duna Relax Bükkös Hotel Pastel Guest House Regia Hotel Vinifera Hotel Referencia #11 Referencia #12 Referencia #13 Referencia #14 Referencia #15 Referencia #16 Referencia #17 Referencia #18 Referencia #19 Referencia #20 Referencia #21 Referencia #22 Referencia #23 Referencia #24 Referencia #25 Referencia #26 Referencia #27 Referencia #28 Referencia #29 Referencia #30 Referencia #31 Referencia #32 Referencia #33 Referencia #34 Referencia #35 Referencia #36 Referencia #37 Referencia #38 Referencia #39 Referencia #40 Referencia #41 Referencia #42 Referencia #43 77 Elektronika Kft Referencia #45 Referencia #46 Referencia #47 Referencia #48 Referencia #49 Referencia #50 Referencia #51 Referencia #52 Referencia #53 Referencia #54 Referencia #55 Referencia #56 Referencia #57 Referencia #58 Referencia #59 Referencia #60 Referencia #61 Referencia #62 Referencia #63 Referencia #64 Referencia #65 Referencia #66 Referencia #67 Referencia #68 Referencia #69 Referencia #70

Szeretnél jó helyen lenni a Google-ben, de nincs időd kivárni a keresőoptimalizálás eredményességét? Van megoldás: Google Adwords!

Máté Balázs és Szoro Ákos online marketing tanácsadó

Forrás: matebalazs.hu

 

Az AdWords a Google reklámozási terméke, mellyel hirdetések adhatóak fel, amiket a Google a keresési listákban, illetve más weboldalakon helyez el. Ezek cost-per-click (CPC) hirdetések, ami azt jelenti, hogy a hirdető a reklámra való kattintások száma után fizet. Az AdWords a Google fő bevételi forrása, ami nem csoda, hiszen már bármilyen keresés során fizetett hirdetéseket is listáz a kereső. Na de minek az AdWords ha van keresőoptimalizálás? A SEO nem egy rövid folyamat, különösen nem nehezebb, gyakran használt esetén. Addig, amíg a keresőoptimalizálás beérik, használd az AdWordsöt! De lássuk milyen lehetőségeket rejt nagyvonalakban a Google AdWords!
 
Szeretnél jó helyen lenni a Google-ben, de nincs időd kivárni a keresőoptimalizálás eredményességét? Van megoldás: Google Adwords!

 

A Google AdWords előnyei, hátrányai

Az AdWords bizony sok pénzt is felemészthet, főleg, ha hozzá nem értő kezek használják. Ha okosan használjuk, akkor azonban nagyon kiváló eszköz lehet akár direkt üzletszerzésre, cégünk forgalmának növelésére is. Alapvetően mindenkinek azt ajánljuk, készíttessen keresőoptiamlizált weboldalt, mely organikusan jól jön a Google találati listáján, de mindaddig, míg ez be nem érik, illetve bizonyos olyan kifejezésekre, melyekre nem sikerül rögtön az elsőnek lennünk a találati listában, hasznos eszköz az AdWords. Érdekes lehet azonban az összevetés a Facebook hirdetésekkel, és azok célozhatóságával (nem, kor, lakhely, érdeklődési kor stb.) Erről a Hogyan hozzuk ki a legtöbbet Google AdWords kampányunkból? című cikkünkben írunk, olvasd el azt is! 
 
 
 
 

Ha szeretnéd megtanulni költséghetékonyan használni a Google AdWordsöt,  gyere el honlap üzemeltetési tanfolyamunkra, ahol mindent megtudhatsz, amit tudni lehet! Részletekért kattints ide!

 
 
 
Jelen cikkünk csak első fejezete az Adwordsöt bemutató cikksorozatunknak, ma csak az alapokkal foglalkoznánk. Nézzük meg  először, hogyan is néz ki az Adwords kezelőfelülete. 
 
 

A Google AdWords főoldala

Itt látható a Google AdWords fiókunk pillanatképe, kampányaink áttekintése, a fontosabb adatok és értékelések. Mint a Google Analytics esetében, itt is kiválaszthatjuk, hogy milyen időszakot szeretnénk vizsgálni. Ezt a jobb felső sarokban található naptárral tehetjük meg, melynél többek közt megnézhetjük az elmúlt hét, nap, hónap adatait, de akár teljesen egyedi időintervallumot is beállíthatunk.
A főoldalról érhetőek el a további fontos menük, mint a Kampányok, Lehetőségek, Eszközök és elemzés és a Számlázás.
 
 

Google AdWords: Kampányok

Az egyik legfontosabb oldal a Kampányok lesz számunkra, ugyanis itt kezelhetjük egyenként kampányainkat. Ezen a részen szabhatjuk meg kampányaink kulcsszavait, személyre szabhatjuk a fiókstatisztikákat, valamint letölthetjük kampányaink adatait. Minden egyes kampány költségkeretét megszabhatjuk, hogy azok milyen földrajzi helyeken, milyen nyelveken jelenjenek meg. Például a ’social media marketing’ kulcsszó köré épül kampányunk. Mivel ez egy nemzetközi szó, angol és egyéb nyelvterületeken is megjelenhet a keresési találatok között, és mivel a mi célközönségünk magyar, megszabhatjuk, hogy csak a magyar nyelven, vagy Magyarországon böngészők láthassák azt.
 
Arról, hogy hogyan kezdjük el használni a Google Adwordsöt, és mire kell figyelni a használat során, következő cikkünkben írunk. 
 

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain. 

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!