Keresés

Menü

Facebook Live mindenkinek: elérhetővé válik az élő közvetítés a közösségi média óriás felületén, mindenkinek!

Marketing Professzorok
Már csatlakoztam Köszi, most nem

Facebook Live mindenkinek: elérhetővé válik az élő közvetítés a közösségi média óriás felületén, mindenkinek!

2015.12.30.

Facebook Live mindenkinek: elérhetővé válik az élő közvetítés a közösségi média óriás felületén, mindenkinek!

A Facebook nem lassít az iramból, újabb meglepetést tartogat a felhasználók számára: A Facebook Life-et, amelyet nemsokára talán már mi is használhatunk majd!

Az élő közvetítés funkciója az igazolt hírességek számára már korábban elérhető volt, most azonban a tesztüzem ígérete szerint minden felhasználó alkalmazhatja majd.


Élő közvetítés a Facebook-on - de hogyan?!

Az élő közvetítés rögzítése az ígéretek alapján a Facebookon éppen olyan egyszerű lesz, mint az állapotmegosztások publikálása. Az állapotmegosztás gomb mellett jelenik majd meg a lehetőség, hogy élő felvételt készítsünk és osszunk meg, amely lehetőségeiben nagyon hasonló a hétköznapi posztokhoz: ugyan úgy célozható, meghatározható lesz, hogy kik számára szeretnénk elérhetővé tenni a tartalmat.

 

Megnyomod tehát a gombot, és máris készül a felvétel: amelyet real time-ban nézhetnek végig ismerőseid, vagy akár az egész nyilvánosság. A videófelvétel a profilodon marad majd, így bármikor visszanézhető, később akár törölhető is!

 

A funkció egyelőre tesztüzemben van Amerikában, bevezetésére még várnunk kell - de mindenképpen nagyon várjuk a fejleményeket a videólejátszások sikere után.

Szerző: Csonka Nikoletta - marketing tanácsadó

címkék: Marketing stratégia
Vendégeket hozó online marketing stratégiák éttermeknek

Vendégeket hozó online marketing stratégiák éttermeknek

2017-07-20

Mi kell ahhoz, hogy egy étterem ma sikeres legyen? Egy hatékony online marketing stratégia! Milyen is az? Az online marketing tanácsadó válaszol!

Melyik eredményesebb marketing eszköz a keresőoptimalizálás vagy az AdWords hirdetés? Mikor érdemes PPC-vel, mikor a SEO-val foglalkoznod?

SEO vagy PPC – melyik lesz eredményesebb?

2017-07-11

Melyik eredményesebb marketing eszköz a keresőoptimalizálás vagy az AdWords hirdetés? Mikor érdemes PPC-vel, mikor a SEO-val foglalkoznod? Példákon keresztül mutatjuk!

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!