Keresés

Menü

Így változik ezen a héten a Facebook

Marketing Professzorok

Ha nem szeretnél lemaradni a legfrissebb online marketing cikkeinkről, iratkozz fel hírlevelünkre, vagy kövesd LinkedIn, Google Plus vagy Instagram oldalunkat!

.


Hírlevél feliratkozás




Változik a Facebook algoritmusa - így kerülnek ki ezentúl a hírek a hírfolyamodba!

2015.04.29.

Változás a Facebook hírfolyamon - így módosítják az algoritmust

Ezen a héten három újdonságról is hírt kaptunk a Facebook világával kapcsolatban. Úgy tűnik, a közösségi média óriás továbbra is finomítgatja szuper-titkos algoritmusát, amelyben azt határozza meg, mi minden kerüljön ki hírfolyamodba. Nézd meg, mire számíthatsz jövő héttől!


„Barátságosabb” hírfolyam

Az első – és talán leglátványosabb – frissítés célja, hogy kiegyensúlyozza az organikus és a fizetett megjelenéseket az oldalak esetében. Másrészt természetesen az sem utolsó cél, hogy a Facebook a felhasználói élmény javítása végett azt szeretné elérni, hogy az egyéni hírfolyamokban sokkal inkább a barátok, ismerősök állapotfrissítéseit lássuk, sem mint az oldalakét. Ez persze ismét azt jelenti, hogy az oldalak számára az emberek elérése nehezebbé válik majd.

Innentől kezdve tehát személyes oldaladon sokkal inkább a hozzád közel álló barátok (akikkel sűrűbben vagy interakcióban) híreit látod majd.

 

 

Az interakciók kevésbé kerülnek ki a hírfolyamba

Az előzővel párhuzamosan úgy tűnik a hozzászólások, megosztások és kedvelések (az interakciók) kevésbé kerülnek majd ki a hírfolyamba. Az utóbbi időben sűrűn találkozhattál ezzel. Amikor egy ismerősöd valamihez hozzászólt, az a te hírfolyamodon is megjelent. Ezt a tendenciát most visszaszorítja a Facebook, ami szintén az elérések csökkenéséhez vezet majd.

 

Több hír is érkezhet egy oldaltól, ismerőstől

Végre valami jó hír is: az előzőek alapján sokkal szigorúbb lett a szabály, hogy mely oldal kerülhet ki egy felhasználó hírvonalára. Eddig az algoritmus arra is ügyelt, hogy egy adott oldalnak csak kis számú posztja jelenhessen meg a felhasználó idővonalán – tehát hiába kedveltél egy oldalt, aki negyed óránként posztolt, csak bizonyos számú hírt láthattál belőle. Mostantól ez a szabály egy kicsit többet enged majd: ez továbbra sem jelenti azt, hogy az adott oldalak minden egyes posztja megjelenik a hírfolyamban, de valamivel több, mint eddig.

 

 

Szeretnél több mindent tudni a Social Media Marketingről? Gyere el Közösségi média alapok tanfolyamunkra, ahol a Facebook céges használatáról kaphatsz bővebb információt! Kattints ide a részletekért: Közösségi média tanfolyam

Szerző: Csonka Nikoletta

címkék: SMM
21 LinkedIn SlideShare tipp és tudnivaló, amelyekkel fellendítheted tartalommarketinged

21 LinkedIn SlideShare tipp és tudnivaló, amelyekkel fellendítheted tartalommarketinged

2017-09-05

A LinkedIn Slide Share segíti a hatékony marketing kommunikációban, mivel egy látványos, és online is használható prezentációs eszköz. Mutatjuk, hogy használd!

Hivatalos: A Google a találati oldalakon automatikusan lejátszódó videókat tesztel

Hivatalos: A Google a találati oldalakon automatikusan lejátszódó videókat tesztel

2017-08-23

A Google jelenleg a találatok mellett jobbra megjelenő Tudáspanelbe ágyazott, automatikus videókat teszteli.  Vajon milyen hatással lesz a Youtubera és a videó marketingre ez a lépés? 

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!