Az átirányítás, azaz a redirect jelentése, jellemzése és magyarázata az online marketing szakszótárban.

Kérje ajánlatunkat, kattintson!
fooldal > Szakszótár > Átirányítás

Átirányítás


Az átirányítás azt jelenti, hogy a felhasználó nem pontosan arra az URL címre kerül, amelyet beírt böngészője címsorába, vagy amelyikre az a hivatkozás mutatott, amire rákattintott, hanem automatikusan egy másik URL-re terelődik át.

 

A forgalom ilyesfajta átirányításának több oka is lehet


A valódi URL cím egyszerűen túl hosszú és nem elég „szép”, így kevesebb felhasználó kattintana rá szívesen.
Egy webhely weboldala egy másik címre költözött, de vannak még erre az oldalra mutató hivatkozások. Hogy ezek a hivatkozások ne szakadjanak meg, a felhasználókat a webhely átirányítja az oldal új címére.


Marketing célokból, hogy a felhasználók automatikusan egy új, friss termék értékesítési oldalára kerülhessenek.
Az eredeti URL címen egyértelműen látszik, hogy partnerhivatkozás, ami könnyedén megváltoztatható vagy meghamisítható, így a partnert meg lehet fosztani a közvetítői díjától.

 

Példák az átirányításra

 

Például ha van egy partnerhivatkozásod, ami a következőképpen néz ki:

http://www.ujtermek.hu/.page.php?id=1234&u=egold&aff_id=12345

és nem akarod, hogy a végén látható „ID” (azonosító) látható és módosítható legyen, akkor egy helyettesítő, átirányító URL-ként is feltüntetheted, például az alábbi módon:

http://www.sajatoldal.com/xyz.html .

Ezen az új oldalon csak egy egyszerű kódot kell elhelyezned, amely átirányítja az összes felhasználót a fenti, hosszabb partner URL-re. Ezt azonnali és késleltetett átirányítással is meg lehet oldani. 
 

Online marketing

Ajánlatkérés



Marketing konzultáció és audit
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

Ezine

Az ezine az angol „electronic magazine”, azaz „elektronikus magazin” kifejezés...

Dedikált IP

Mit is jelent a Dedikált IP?   Az email marketingben a dedikált IP azt az IP címet...

Találati oldal

Más néven keresőmotor találati oldal.

WordPress

Mit is jelent a WordPress?   A WordPress egy népszerű tartalomkezelő...

Robot

Mik is ezek a robotok? A keresőmotorok egyik eszköze, amely folyamatosan...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok BTL Kommunikációs ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás – mit is jelent ez, hogy hoz ez üzletet?

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell venni. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy olyan fonalat, mely olyan, akár ingyenes reklámot hoz cégünknek, annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR tanácsadás is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a apóságok minden szeme rajtunk, a legkisebb félrelépésre milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamaokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyzve vállalatoknál.

Keresőoptimalizálás tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO ismét a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése kis időre megrendült, a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét megdönthetetlenül vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük, vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.