Keresés

Menü

Ezért fontos megfelelő háttérzenét választani reklámunkhoz

Marketing Professzorok

Nemzetközi online marketing trendek, cikkek kéthetente a levelesládádban. Semmi spam, csak hírek!

Iratkozz fel MOST!

Hírlevél feliratkozás





Ha nem szeretnél lemaradni a legfrissebb online marketing cikkeinkről, iratkozz fel hírlevelünkre, vagy kövesd LinkedIn, Google Plus vagy Instagram oldalunkat!

A zene szerepe a marketingben és reklámokban

2017.02.12.

Ezért fontos megfelelő háttérzenét választani reklámunkhoz

A megfelelően kiválasztott háttérzenék bizonyítottan segítik a reklámozott termékek és szolgáltatások népszerűbbé válását – az alábbiakban láthatjuk, hogyan.


Amennyiben termékeinket vagy szolgáltatásainkat szeretnénk népszerűsíteni mozgóképes reklám formájában, elengedhetetlen, hogy megfelelő háttérzenét is találjunk erre a célra.

 

Az Észak-Carolina Állami Egyetem kutatói tanulmányukban kimutatták, hogy a különböző dalok miképpen segítenek érzelmi kötődést létrehozni a célközönség tagjai és a hirdetés tárgya között. 1960 és 2009 között megvizsgálták a legnépszerűbb dalokat és egyértelmű összefüggést találtak a dalszövegek érzelmi üzenete és a reklámok népszerűsége között.

 

Hogyan segítik reklámunk terjedését?

A szakirodalom szerint egy helyesen kiválasztott reklámzene segít a figyelemfelkeltésben, általa a reklám jobban kitűnik a többi közül, többen nézik azt végig és egyszerűbb megérteni az üzenetét is. Ezen felül fokozza az élvezeti és érzelmi választ az agyban.

 

A hirdetés továbbá emlékezetesebbé, könnyebben felidézhetővé válik, és jó hangulatot ébreszt a nézőkben.

 

Kulcsfontosságú az is, hogy a klasszikus kondicionálás pozitív érzelmi köteléket alakítson ki a potenciális vásárlókban a reklámozott termékeink vagy szolgáltatásaink és a választott zeneszám között. Evolúciós okokból az agy az érzelmi üzeneteket sokkal mélyebben és szilárdabban építi bele emlékeinkbe. Ezért egy kedvelt zenei részlethez kötődő emlék akár érzelmi jellegűként is elraktározódhat az agyban.

 

Nem elhanyagolandó szempont az sem, hogy az emberek egy beszélgetés során jobb eséllyel említik meg az olyan reklámokat, amelyeknek emlékezetes, figyelemfelkeltő zenéjük van.

 

Fontos tehát, hogy olyan dalt vagy háttérzenét válasszunk hirdetésünkhez, amely kapcsolódik a népszerűsíteni kívánt termékhez vagy szolgáltatáshoz!

Szerző: Mocsonoky Csaba

címkék: Marketing stratégia, Online marketing
3 inbound marketing trend, amivel találkozni fogsz 2018-ban

3 inbound marketing trend, amivel találkozni fogsz 2018-ban

2017-12-10

Immáron több évtizede egy inbound marketing ügynökség élén ülve, tapasztalatainkból és a nemzetközi trendekből kiindulva javaslatot teszünk, hogyan alakítsd ki online marketing stratégiád fő pilléreit 2018-ban.

Hogyan legyek blogger? A blogkezdés alapjai 5 lépésben

Hogyan legyek blogger? A blogkezdés alapjai 5 lépésben

2017-11-27

Szeretnél blogger lenni, de nem tudod, hogyan kezd el? Máté Balázs online marketing tanácsadó segít neked ebben! Hogyan legyek blogger? A blogírás alapjai. 

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!