Ne maradj le versenytársaidtól, kerülj az élmezőnybe!

Elvégezzük céged teljeskörű online marketing auditálását és kialakítjuk komplex online marketing stratégiádat!

Keresőoptimalizálás, közösségi média marketing, CPC hirdetések, PR megjelenések - kéz a kézben.

Veled együtt találjuk meg a kiaknázatlan lehetőségeket, hogy ne kelljen többé vaktában lövöldöznöd!

Kérd ajánlatunkat!

Keresés

Menü

A visszatérítés, azaz a refund jelentése, jellemzése és magyarázata az online marketing szakszótárban.

Marketing Professzorok

Visszatérítés


A visszatérítés azt jelenti, hogy egy vásárló szeretné visszakapni egy termék árát, miután azt kiszállították neki.

A digitálisan terjeszthető termékek esetén ez valamivel bonyolultabb, ugyanis egy digitális terméket megvásároló ügyfél visszakérheti ugyan a termék árát, azonban nem kérhető tőle, hogy „visszaszolgáltassa” a terméket, hiszen annak egy másolata került a számítógépére. Kizárólag a vásárlók és a digitális termék készítője közötti bizalom és becsület kérdése, hogy az emberek kihasználják-e ezt a kiskaput.

 

Hogyan tudjuk csökkenteni a visszatérítési igényeket?

 

A visszatérítési igények száma csökkenthető jó minőségű termékek és ügyfélszolgálat biztosításával. Amennyiben a termék egy partnerhálózat segítségével került értékesítésre, a hálózat gyakran automatikusan rendezi a visszatérítéseket.

Egy marketinges szemszögéből egy 30, 60, 90 vagy még ennél is hosszabb visszatérítési garancia az értékesítési levél szerves részét képezi. Ritkaság olyan ajánlattal találkozni, amelyben nem található ilyen feltüntetett garancia, hiszen tesztek is bizonyították, hogy ezek igen erős ösztönző hatással bírnak a vásárlásra.
 

címkék: Online marketing

Egy sikeres közösségi influencer marketing kampány 6 alapvető lépése

2018-12-15

A digitális média fejlődésével egyre több olyan marketingeszköz áll a rendelkezésünkre, amelyek 10-20 évvel ezelőtt még elképzelhetetlenek lettek volna. Ilyen többek között a közösségi influencer marketing is. De mit is jelent pontosan ez a kifejezés?

Amit a linképítésről egy marketingesnek mindenképpen tudnia kell 2019-ben

2018-12-14

Három dolog biztos az életben: a halál, az adók és az, hogy a visszahivatkozások még mindig a Google legfontosabb keresőrangsorolási szempontjai közé tartoznak. Egyre nehezebb azonban ilyeneket szerezni. De mégis kell. Mit tehetsz tehát 2019-ben a linkmarketingben? Mutatjuk!

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!