Keresés

Menü

A visszatérítés, azaz a refund jelentése, jellemzése és magyarázata az online marketing szakszótárban.

Marketing Professzorok

Visszatérítés


A visszatérítés azt jelenti, hogy egy vásárló szeretné visszakapni egy termék árát, miután azt kiszállították neki.

A digitálisan terjeszthető termékek esetén ez valamivel bonyolultabb, ugyanis egy digitális terméket megvásároló ügyfél visszakérheti ugyan a termék árát, azonban nem kérhető tőle, hogy „visszaszolgáltassa” a terméket, hiszen annak egy másolata került a számítógépére. Kizárólag a vásárlók és a digitális termék készítője közötti bizalom és becsület kérdése, hogy az emberek kihasználják-e ezt a kiskaput.

 

Hogyan tudjuk csökkenteni a visszatérítési igényeket?

 

A visszatérítési igények száma csökkenthető jó minőségű termékek és ügyfélszolgálat biztosításával. Amennyiben a termék egy partnerhálózat segítségével került értékesítésre, a hálózat gyakran automatikusan rendezi a visszatérítéseket.

Egy marketinges szemszögéből egy 30, 60, 90 vagy még ennél is hosszabb visszatérítési garancia az értékesítési levél szerves részét képezi. Ritkaság olyan ajánlattal találkozni, amelyben nem található ilyen feltüntetett garancia, hiszen tesztek is bizonyították, hogy ezek igen erős ösztönző hatással bírnak a vásárlásra.
 

címkék: Online marketing
Internetes biztonság

Nem is hinnéd mennyi mindent tud rólad az internet!

2018-10-18

Az internetezők számára különösen kényes témává vált a magánélet kérdése az elmúlt évek során. A közösségi média sokakat megoszt azzal kapcsolatban, hogy megéri-e annyi személyes adatot nyilvánosságra hozni magunkról a „teljes közösségi élményért” cserébe.

Így növelheted meg Instagram követőid számát egyetlen hónap alatt

Így növelheted meg Instagram követőid számát egyetlen hónap alatt (1. rész)

2018-10-14

Az Instagram népszerűség-hulláma már évekkel ezelőtt elkezdődött, és a mai napig is tart. Sokan azonban nem tudják, hogyan szerezzenek cégüknek vagy akár személyesen maguknak több Instagram követőt. Mutatjuk!

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!