Vásárlási folyamat azaz a Buying Process/Cycle

Keresés

Menü

Vásárlási folyamat - Buying Process/Cycle az online marketing szakszótárban

Marketing Professzorok

Vásárlási folyamat


Mi is az a vásárlási folyamat?

 

A vásárlási folyamat az a folyamat, amelyen egy vásárló végigmegy, mielőtt meghozná vásárlással kapcsolatos döntését.

 

Vásárlási folyamat szakaszai

A vásárlási folyamat az üzleti modellek alapján többféleképpen is szétosztható különböző szakaszokra, de az alábbi három általában minden modellt lefed:


1.Tudatosság: Amikor az érdeklődők tudomást szereznek egy termékről vagy szolgáltatásról, vagy úgy döntenek, hogy van egy olyan igényük, ami kielégítésre szorul.
2.Felmérés: Amikor az érdeklődők már tudnak egy termékről vagy szolgáltatásról, és próbálják eldönteni, hogy melyik márka kínálata lenne a legideálisabb számukra.
3.Vásárlás: Amikor az érdeklődők készen állnak a vásárlásra.
 

címkék: Online marketing
Ha úgy érzed, jól fogalmazol, írott anyagokat könnyen fordítasz angolból magyarra és szeretnél sok mindent megtanulni az online újságírásról, az online marketingről, akkor érdemes jelentkezned hozzánk!

Újságíró asszisztenst keresnek a Marketing Professzorok!

2017-08-21

Ha úgy érzed, jól fogalmazol, írott anyagokat könnyen fordítasz angolról magyarra és szeretnél sok mindent megtanulni az online újságírásról, az online marketingről, akkor érdemes jelentkezned hozzánk!   

Te is könnyen a Google fekete listájára kerülhetsz, tudtod nélkül is!

Te is könnyen a Google fekete listájára kerülhetsz, tudtod nélkül is!

2017-05-19

Azt hiszed, csak akkor kerülhet a weboldalad a Google fekete listájára, ha tiltott technikákat alkalmazol? Tévedsz! Megmutatom milyen könnyen elérhet a vég, és azt is, hogyan védekezz ellene! 

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!