Keresés

Menü

Vásárlási folyamat - Buying Process/Cycle az online marketing szakszótárban

Marketing Professzorok

Vásárlási folyamat


Mi is az a vásárlási folyamat?

 

A vásárlási folyamat az a folyamat, amelyen egy vásárló végigmegy, mielőtt meghozná vásárlással kapcsolatos döntését.

 

Vásárlási folyamat szakaszai

A vásárlási folyamat az üzleti modellek alapján többféleképpen is szétosztható különböző szakaszokra, de az alábbi három általában minden modellt lefed:


1.Tudatosság: Amikor az érdeklődők tudomást szereznek egy termékről vagy szolgáltatásról, vagy úgy döntenek, hogy van egy olyan igényük, ami kielégítésre szorul.
2.Felmérés: Amikor az érdeklődők már tudnak egy termékről vagy szolgáltatásról, és próbálják eldönteni, hogy melyik márka kínálata lenne a legideálisabb számukra.
3.Vásárlás: Amikor az érdeklődők készen állnak a vásárlásra.
 

címkék: Online marketing
Internetes biztonság

Nem is hinnéd mennyi mindent tud rólad az internet!

2018-10-18

Az internetezők számára különösen kényes témává vált a magánélet kérdése az elmúlt évek során. A közösségi média sokakat megoszt azzal kapcsolatban, hogy megéri-e annyi személyes adatot nyilvánosságra hozni magunkról a „teljes közösségi élményért” cserébe.

Így növelheted meg Instagram követőid számát egyetlen hónap alatt

Így növelheted meg Instagram követőid számát egyetlen hónap alatt (1. rész)

2018-10-14

Az Instagram népszerűség-hulláma már évekkel ezelőtt elkezdődött, és a mai napig is tart. Sokan azonban nem tudják, hogyan szerezzenek cégüknek vagy akár személyesen maguknak több Instagram követőt. Mutatjuk!

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!