Ne maradj le versenytársaidtól, kerülj az élmezőnybe!

Elvégezzük céged teljeskörű online marketing auditálását és kialakítjuk komplex online marketing stratégiádat!

Keresőoptimalizálás, közösségi média marketing, CPC hirdetések, PR megjelenések - kéz a kézben.

Veled együtt találjuk meg a kiaknázatlan lehetőségeket, hogy ne kelljen többé vaktában lövöldöznöd!

Kérd ajánlatunkat!

Keresés

Menü

Vásárlási folyamat - Buying Process/Cycle az online marketing szakszótárban

Marketing Professzorok

Vásárlási folyamat


Mi is az a vásárlási folyamat?

 

A vásárlási folyamat az a folyamat, amelyen egy vásárló végigmegy, mielőtt meghozná vásárlással kapcsolatos döntését.

 

Vásárlási folyamat szakaszai

A vásárlási folyamat az üzleti modellek alapján többféleképpen is szétosztható különböző szakaszokra, de az alábbi három általában minden modellt lefed:


1.Tudatosság: Amikor az érdeklődők tudomást szereznek egy termékről vagy szolgáltatásról, vagy úgy döntenek, hogy van egy olyan igényük, ami kielégítésre szorul.
2.Felmérés: Amikor az érdeklődők már tudnak egy termékről vagy szolgáltatásról, és próbálják eldönteni, hogy melyik márka kínálata lenne a legideálisabb számukra.
3.Vásárlás: Amikor az érdeklődők készen állnak a vásárlásra.
 

címkék: Online marketing

Miért nincs meg egymás nélkül a PPC és a keresőoptimalizálás?

2018-12-17

Ha azt hiszed, választanod kell a SEO és a PPC (Google Ads) között, nagyon tévedsz. Ha bármelyiket is magába használod, elesel azoktól a fontos előnyöktől, melyekről következő cikkünkben írtunk!  

Egy sikeres közösségi influencer marketing kampány 6 alapvető lépése

2018-12-15

A digitális média fejlődésével egyre több olyan marketingeszköz áll a rendelkezésünkre, amelyek 10-20 évvel ezelőtt még elképzelhetetlenek lettek volna. Ilyen többek között a közösségi influencer marketing is. De mit is jelent pontosan ez a kifejezés?

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!