Keresés

Menü

Útmutató az új LinkedIn elrendezéshez – második rész

Marketing Professzorok

Közösségi média marketing


Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Útmutató az új LinkedIn elrendezéshez – második rész

2017.06.03.

Szerző: Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Útmutató az új LinkedIn elrendezéshez – második rész

Korábban már bemutattunk néhány fontos változást, amiről érdemes tudnia a LinkedIn-felhasználóknak. Az alábbiakban további hasznos tudnivalókat mutatunk be a 2017-es változtatásokról.
 


1. Visszatértek az URL-ek a LinkedIn tevékenységekhez (bejegyzések, megosztások, stb.)

Sokan hallottunk már a ’Munkáltató marketingről’, és az emberek és a cégek, akik le akarták követni korábbi tevékenységeiket, ezt egy URL segítségével meg is tehették a LinkedIn-en, így akár egy táblázatban is nyomon követhették azokat. Az oldal első nagyobb változtatása után ez a funkció eltűnt, de szerencsére azóta ismét elérhető – a bejegyzés jobb felső sarkában található három pontra kattintva és a ’Copy link to post’ pontot választva.

 

2. Tisztán látható kapcsolat és követő-számok

A régi verzióban nem volt egyértelmű, hogy hány kapcsolattal rendelkezünk, azonban most már elég csak a My Network-re kattintani, hogy pontosan láthassuk ezt az értéke a bal felső sarokban – ráadásul akár vezetéknév, keresztnév, vagy időrendi sorrendben is rendezhetjük őket.

Mások követőinek számát is egyszerűen kideríthetjük, elég csak egy általuk kiposztolt cikket megvizsgálni. Elég csak rákattintani a profiljukra és megvizsgálni, hogy mennyit mutat a ’Followers’ számláló legutóbbi bejegyzésük felett.

 

3. Részletes keresés – már nem a képernyő felső részén jelenik meg

A részletes keresés az egyik legfontosabb funkció a LinkedInen (akár a saját Kapcsolatok között, akár az egész oldalra kiterjedően). Hogy használhassuk az új keresést, a nagyító-ikonra kell kattintanunk.

 

4. A LinkedIn bejegyzések (Post) ezentúl cikkek (Article) néven futnak

Amikor a LinkedIn először hívta fel a figyelmet a különböző bejegyzések (már cikkek) megosztására, akkor automatikusan értesítette az összes kapcsolatot a megosztott cikkről. Ezt a funkciót eltávolították. Továbbá nem vihetjük fel a cikkeket az archive.org-ra sem a LinkedIn robots.txt fájlnak köszönhetően.

 

Azonban továbbra is van értelme cikkeket megosztani a LinkedInen, hiszen ezek megjelennek a hírfolyamban, és így nagyobb népszerűségre tehetnek szert. A Google számára sajnos több időbe telik, hogy a LinkedIn cikkek megjelenjek a keresési találatok között (korábban ez azonnal megtörtént).

 

A cikkek tartalmának kezelése is megváltozott. Egy új felületet kaptunk, és a formázás néha extra sorokat ad hozzá a cikkhez, vagy a kép a cikk legtetején jelenik meg (ezt a problémát többnyire már javították).

 

5. Az új kapcsolatok eltűntek a hírfolyamból – de már újra láthatók

Az új kapcsolatokról szóló értesítések átmenetileg eltűntek a hírfolyamból.

Egy másik fontos funkció is elérhetővé vált – most már a legutóbbi bejegyzések szerint is rendezhetjük a hírfolyamot. Ebben a nézetben ismét megjelennek az új kapcsolatokról szóló értesítések. Azonban az oldal rövid időn belül automatikusan visszaállítja a rendezést a ’Top’, azaz a legfontosabb bejegyzésekre. Erre érdemes odafigyelni!

 

6. A nevek elé helyezett @ jel nem mindig a megfelelő neveket ajánlja fel

Ez sokak számára rendkívül zavaró lehet. Fontos ellenőrizni, hogy a megfelelő embereket jelöljük meg például a válaszainkban.

 

7. Egyéb új funkciók

  • Már megváltoztathatjuk az értesítései beállításainkat (https://www.linkedin.com/notifications/settings/)
  • Stilizáltabb elrendezés, aminek a központja a hírfolyam
  • A Facebookéhoz hasonló chatfunkció
  • A Tapasztalatok-részben a tapasztalatainkat úgy rendezhetjük, hogy a szerintünk legfontosabbak elsőként jelenjenek meg
     

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS
címkék: SMM
A magán orvosi rendelők, szakambulanciák számára egyre fontosabb, hogy elérjék a fizetőképes keresletet, és erre a legalkalmasabbak az online marketing eszközei. Minél nagyobb az elérésed, annál magasabbak lesznek majd az óradíjaid is. Érdemes tehát egy h

Közösségi média marketing orvosoknak

2018-07-08

A magán orvosi rendelők, szakambulanciák számára egyre fontosabb, hogy elérjék a fizetőképes keresletet, és erre a legalkalmasabbak az online marketing eszközei....

Az elmúlt időszak legfontosabb Facebook frissítései, amelyekről minden marketingesnek tudnia kell

Az elmúlt időszak legfontosabb Facebook frissítései, amelyekről minden marketingesnek tudnia kell

2018-06-23

A marketingesek számára, de minden Facebook oldalt üzemeltető, vagy az élő videó funkciót használó számára klassz új fejlesztéseket vezet be a...

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!