notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Tedd interaktívabbá az üzenőfaladat! Egy új alkalmazás, melynek segítségével „interaktív képet” készíthetsz! A ThingLink bemutatása.

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
Főoldal > Tedd interaktívabbá az üzenőfaladat! Egy új alkalmazás, melynek segítségével „interaktív képet” készíthetsz!

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

Tedd interaktívabbá az üzenőfaladat! Egy új alkalmazás, melynek segítségével „interaktív képet” készíthetsz!


2013/04/28
Máté Balázs és Szóró Ákos online marketing tanácsadó

Forrás: matebalazs.hu

 

Egy új alkalmazás a Facebookon, melynek segítségével egy „képbe” össze tudsz foglalni rengeteg mindent: videó, Wikipédia, további albumok, külső linkek, és akár az összeállítás készítőjének névjegye is.  Ejtsd ámulatba ismerőseidet, vagy követőidet Facebook oldaladon, vagy akár használd céged bemutatására. Íme a ThingLink!
 
Egy új alkalmazás a Facebookon, melynek segítségével egy „képbe” össze tudsz foglalni rengeteg mindent: videó, Wikipédia, további albumok, külső linkek, és akár az összeállítás készítőjének névjegye is.  Ejtsd ámulatba ismerőseidet, vagy követőidet Facebo

 

 
A ThingLink interaktív fotó felülete hivatalosan kedden érkezett meg a Facebookra, ami így lehetővé teszi, hogy képekbe ágyazott tartalmakat (akár videók, szövegek és albumok egyszerre) nézegethessenek barátaid a te oldaladon, anélkül, hogy elhagynák annak idővonalát. Magánszemélyként ez egy jó szórakozás, népszerűséged növelésének eszköze, cégként egy hasznos bemutatkozási felület. 
 

Mi is az a ThingLink?

 
A ThingLink lehetővé teszi a rajongói oldalak számára – legyen az akár magánszemély,  egy nagy cég, esetleg egy kis vállalkozás, vagy bárki -, hogy képeiket linkekkel, videókkal, vagy egyéb tartalmakkal egészítsék ki. Ha egy kép fölé visszük a kurzort, azon megjelennek az extra tartalmakat jelző ikonok, melyekre kattintva megnyithatunk videókat, hangfájlokat, vagy egy másik oldal linkjét. Ezeket eddig csak a szövegbe ágyazott linkekkel lehetett megnyitni, így azonban már egy képről elérhető bármilyen tartalom. Az egész első látásra úgy néz ki, mint egy videó. Vonza a szemet, kattints ide, érdemes! 
 
Ez egy igen hatásos módszer az oldalak számára, hogy rajongóikat még több tartalommal lássák el, ráadásul azonnal, ezzel sokkal egyszerűbbé és konkrétabbá válik a kommunikáció. Nézzétek meg saját interaktív képünket az írországi Dark Hedges fasorról itt a ThingLInk oldalán és itt a Facebookon.
 

Hogyan hozzunk létre interaktív képeket a ThingLink segítségével?

Marketing konzultáció és audit
Képet létrehozni egyszerűbb, mint gondolnánk. Először is regisztrálnunk kell a thinglink.com weboldalán, amit e-mail címmel is megtehetünk, de Facebook fiókunkkal is összeköthetjük. Ezután a felső sorban található ’Create’ menüpontban készíthetünk új képet. Csak fel kell töltenünk a választott képet, ezután pedig az megjelenik a szerkesztő ablakban. A képre kattintva különböző ikonokat adhatunk a képhez, melyek linket és leírást tartalmazhatnak. Egyes linkeket felismer a szerkesztő, így ha hozzáadunk egy YouTube videót, vagy Google Maps térképet a képhez, annak nem csak a linkjét jeleníti meg egy kis ablakban, de magát a térképet vagy videót is. A leírás mellett megválaszthatjuk az ikon külsejét is, így egy képgalériára mutató linkhez egy fotó ikonját tehetjük, de van play-gomb videókhoz és zenékhez, de Facebook és Twitter ikon is találtható itt. Menthetjük, illetve törölhetjük az ikonokat, beállíthatjuk, hogy mások szerkeszthessék-e a képet, vagy beállíthatjuk azt is, hogy csak azok nézhessék meg a képet, akiknek megvan a linkje. 
 
 

Ha szeretnéd közösségi média marketinged egy kreatív csapatra bízni, akik oldalaik mögött 680.000 Facebook rajongót tudhatnak, kattints ide

 
 
A szerkesztés végeztével a jobb oldali oszlopban található ikonokkal megoszthatjuk, kommentelhetjük, szerkeszthetjük vagy akár törölhetjük is a képet. A ’Stats’ ikonra kattintva egy mini-statisztikát is kapunk a képünkről, mely elárulja, hogy mennyien nézték meg a képet, hány tag fölé vitték az egeret, és hányra kattintottak rá.
A kész képet megoszthatjuk Facebookon, ami megjelenésében egy videóra fog hasonlítani, azonban rákattintva nagyobb lesz a kép, és megjelennek rajta az interaktív ikonok is.
 
 
 

Ha szeretnéd megtanulni, hogyan szerezhetsz valódi rajongókat cégednek vagy ügyednek a Facebookon, jelentkezz közösségi média marketing tanfolyamunkra. Részletekért kattints ide!

 

 

 

Stipple és a Thinglink

Nem a ThingLink az első interaktív képeket nyújtó szolgáltatás Facebookon. Januárban már belépett Stipple is, hasonló funkciókkal. Ez valószínűleg mutatja az új trendeket, és azt is jelenti, hogy több ilyen szolgáltató lép majd be a Facebookra interaktív tartalmak lehetőségével.
 
 
A ThingLink már novemberben megjelent Twitteren is. A platform szóvivője szerint az interaktív képek nagyjából ötször akkora elérést produkáltak megjelenésükkor, mint az egyszerű bejegyzések. Ha már Twitteren is ilyen nagy sikereket ért el a lehetőség, Facebookon valószínűleg ez hatványozódni fog, és a hirdetők egy igen erős fegyvert kapnak kezükbe. Kíváncsian várjuk, vajon sikerül-e beváltania a ThingLinknek a hozzá fűzött reményeket!
 
 

Javasolt egyéb marketing cikkek:

 

Felejtsd el végre a kuncsorgást a Like-okért! 3 tanács, melyet érdemes követned egy hatékony marketing stratégia kialakítása során

 

Facebook reklámok professzionálisan – a Power Editor bemutatása
 
 
 
Facebook

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 113

Átlagos értékelés: 4.9




Ajánlatkérés

Több vásárlót szeretnél? Több vendéget szeretnél? Több ügyfelet szeretnél? Hatékonyabb marketinget szeretnél? Megalkotjuk tökéletes marketing stratégiádat, 2019.06.30-ig történő megrendelés esetén ennek díját elengedjük*.


*egy éves megrendelés esetén


Marketing konzultáció és audit
Magyarország leglátogatottabb online marketing blogja

ENNYIEN OLVASTÁK A BLOGOT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
253 667
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

Visszatérítés

A visszatérítés azt jelenti, hogy egy vásárló...

Nyomon követés

A nyomon követés egy webhely vagy értékesítési oldal...

Témamodellezés

Egy olyan SEO stratégia, amelyet akkor szokás használni, amikor egy oldal...

Beküldés

Egy URL beküldése egy keresőmotornak, hogy bekerüljön annak...

Garancia

A garancia, azaz a jótállás azt jelenti, hogy egy terméket/szolgáltatást eladó fél köteles...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok BTL Kommunikációs ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.