Keresés

Menü

Teljesítményterv - Performance Plan az online marketing szakszótárban

Marketing Professzorok

Teljesítményterv


Mi is az a teljesítményterv?


Teljesítményterv akkor szükséges, amikor egy értékesítő nem képes megtermelni az előírt kvótát egy adott időtartományon belül. A teljesítményterv minden cégnél máshogy nézn ki, de általában egy írásos figyelmeztetéssel kezdődik, és további fegyelmi eljárásokat, akár elbocsátást is vonhat maga után.

 

A teljesítményterv célja

A teljesítményterv célja pontos és tiszta teljesítménycélok kitűzése, visszajelzésre való lehetőség biztosítása és az értékesítési képesség fejlesztése.
 

címkék: Online marketing
Minden, amit a RankBrainről (és az arra való optimalizálásról) tudnod kell

Minden, amit a RankBrainről (és az arra való optimalizálásról) tudnod kell

2018-09-14

Keservesen próbálkozol weboldalad keresőoptimalizálásával, de nem hozza az eredményeket? A régi technikák már nem működnek, igaz? Mutatjuk a...

Amit egy marketingesnek a Google Cégem optimalizálásáról tudnia kell

Amit egy marketingesnek a Google Cégem optimalizálásáról tudnia kell

2018-09-09

A keresőoptimalizálásnak az on-site SEO-tól kezdve a linkmarketingig temérdek ága van, amelyek mind külön figyelmet igényelnek a siker eléréséhez. Sokaknak...

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!