Keresés

Menü

Mit is takar a tartalomhálózat kifejezés? Miért van rá szükség? Milyen tartalomhálózat opciók léteznek?

Marketing Professzorok

Tartalomhálózat


Minden nagyobb keresőmotor rendelkezik egy saját tartalomhálózattal a fizetett keresőfelületén belül. A Google esetén ez, az úgy nevezett „Display Hálózat”. A Google AdWordsön belül a reklámozók különböző tartalomhálózat-opciók közül válogathatnak, melyek a következők:

 

Tartalomhálózat opciók:


1. Tartalomhálózat – Weboldalak kiválasztása

Különböző weboldalak, vagy azok bizonyos részeinek kiválasztása, ahol megjelenik majd az adott reklám.

 

2. Tartalomhálózat – Szövegtől függő vagy kontextuális hirdetések

Lehetővé teszi, hogy a hirdetések olyan cikkek, blogbejegyzések és más webtartalmak mellett jelenjenek meg, amelyek előre megadott kulcsszavakat tartalmaznak.

 

3. Érdeklődési kategóriák a tartalomhálózaton belül

A hirdetések előre megadott érdeklődési körökkel rendelkező felhasználóknak jelennek meg (például sport, utazás, főzés, stb.)

címkék: Hatékony honlapüzemeltetés, Online marketing, SEO, keresőoptimalizálás
Internetes biztonság

Nem is hinnéd mennyi mindent tud rólad az internet!

2018-10-18

Az internetezők számára különösen kényes témává vált a magánélet kérdése az elmúlt évek során. A közösségi média sokakat megoszt azzal kapcsolatban, hogy megéri-e annyi személyes adatot nyilvánosságra hozni magunkról a „teljes közösségi élményért” cserébe.

Így növelheted meg Instagram követőid számát egyetlen hónap alatt

Így növelheted meg Instagram követőid számát egyetlen hónap alatt (1. rész)

2018-10-14

Az Instagram népszerűség-hulláma már évekkel ezelőtt elkezdődött, és a mai napig is tart. Sokan azonban nem tudják, hogyan szerezzenek cégüknek vagy akár személyesen maguknak több Instagram követőt. Mutatjuk!

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!