Ne maradj le versenytársaidtól, kerülj az élmezőnybe!

Elvégezzük céged teljeskörű online marketing auditálását és kialakítjuk komplex online marketing stratégiádat!

Keresőoptimalizálás, közösségi média marketing, CPC hirdetések, PR megjelenések - kéz a kézben.

Veled együtt találjuk meg a kiaknázatlan lehetőségeket, hogy ne kelljen többé vaktában lövöldöznöd!

Kérd ajánlatunkat!

Keresés

Menü

Mit is takar a tartalomhálózat kifejezés? Miért van rá szükség? Milyen tartalomhálózat opciók léteznek?

Marketing Professzorok

Tartalomhálózat


Minden nagyobb keresőmotor rendelkezik egy saját tartalomhálózattal a fizetett keresőfelületén belül. A Google esetén ez, az úgy nevezett „Display Hálózat”. A Google AdWordsön belül a reklámozók különböző tartalomhálózat-opciók közül válogathatnak, melyek a következők:

 

Tartalomhálózat opciók:


1. Tartalomhálózat – Weboldalak kiválasztása

Különböző weboldalak, vagy azok bizonyos részeinek kiválasztása, ahol megjelenik majd az adott reklám.

 

2. Tartalomhálózat – Szövegtől függő vagy kontextuális hirdetések

Lehetővé teszi, hogy a hirdetések olyan cikkek, blogbejegyzések és más webtartalmak mellett jelenjenek meg, amelyek előre megadott kulcsszavakat tartalmaznak.

 

3. Érdeklődési kategóriák a tartalomhálózaton belül

A hirdetések előre megadott érdeklődési körökkel rendelkező felhasználóknak jelennek meg (például sport, utazás, főzés, stb.)

címkék: Hatékony honlapüzemeltetés, Online marketing, SEO, keresőoptimalizálás

Éttermek rangsorolása a Google Térképen

2018-12-10

Gondolkodtál már valaha azon, hogy miért épp az a három létesítmény jelenik meg a Google Térkép találatok között, valahányszor rákeresel egy város éttermeire? Szeretnél te is bejutni az áhított három közé, hogy minél több kereső felhasználó lássa meg nevedet, valahányszor étkezési...

Gyorstippek az Instagram meghódításához marketingeseknek

2018-12-09

Facebook helyett Instagram? Egyre több online marketinges dönt így. Mutatjuk, hogyan pótold kiesett weboldal forgalmadat az Instagram marketing segítségével!   

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!