Keresés

Menü

Sokkoló reklám, amelyet mindenki megjegyez egy életre – hiszen ő is szerepet kap benne!

Marketing Professzorok
Már csatlakoztam Köszi, most nem

Sokkoló reklám, amelyet mindenki megjegyez egy életre – hiszen ő is szerepet kap benne!

2015.05.05.

Egy sokkoló, hatékony reklám a hong kongi moziban

Milyen a jó reklám?

Könyveket lehet írni a kérdés megválaszolására, és bár vannak elképzeléseink, vannak alapszabályok és követelmények, a való életben azonban nagyon nehéz igazán figyelemfelkeltő reklámot készíteni…


A Volkswagen-nek azonban minden bizonnyal sikerült elkészítenie az idei év leghatásosabb reklámját, amely már-már inkább társadalmi célú, mint vásárlásra ösztönző reklám.

 

 

Miben állt sikerük titka?

A reklám hátborzongató mivoltán, amelynek keretein belül a nézőket is bevonta a történetbe, nem is akárhogyan!

Erre a lehető legjobb színteret választotta a cég: egy hong kongi multiplex mozivásznán tűnt fel a kis videó a film vetítésének kezdete előtt lefutó reklámok között. A különbség azonban az volt, hogy ez a reklám minden bizonnyal meg is maradt az emberekben.

 

A kisfilmen egy autót láthattak a nézők a sofőr szemszögéből, amint nagy sebességgel halad előre egy egyenes úton. Ezt követően egy program segítségével a bent ülő emberek mobilján értesítést generáltak – mire természetesen mindenki azonnal a telefon után kapott.

Ami ezután történt, az sokkoló: a videóban ugyanis az autó ekkor hatalmas lendülettel ütközött egy fának, természetesen erős hanghatások közepette. Az emberek pedig tágra nyílt szemekkel figyelték a képernyőt, és értették meg az üzenetet:

„A mobiltelefon használata vezető helyen szerepel a balesetek kiváltó okai között”.

 

A videót megtekintheted itt:

 

 

Mi az, ami ilyen sikeressé tette a reklámot?

Az emberek személyenként lettek érintettek a videóban, így sokkal hatásosabb, valóban sokkoló volt az élmény – mindenki sajátjaként élte meg. Az olyan élmény pedig, amelyet saját maga él át a néző sokkal inkább megmarad, mint egy akármilyen megható vagy hátborzongató történet.

Szerző: Csonka Nikoletta

címkék: Online marketing
Hogyan legyél sikeres vlogger 2018-ban?

Hogyan legyél sikeres vlogger 2018-ban?

2017-11-20

Úgy érzed, a kamera előtt a helyed? Azt gondolod, te is tudnál olyan Youtube videókat forgatni, mint sok mai vlogger? Igen, én is ezt gondolom! Mutatjuk, melyek az alapok!   

Három konverziós tipp éttermeknek az online rendelések fellendítésére

Három konverziós tipp éttermeknek az online rendelések fellendítésére

2017-11-02

Éttermi marketingben, gasztromarketingben otthon vagyunk, mutatják ezt online marketing referenciáink is. Tapasztalatainkat az alábbi cikkben mondjuk el! 

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!