Keresés

Menü

Sokkoló reklám, amelyet mindenki megjegyez egy életre – hiszen ő is szerepet kap benne!

Marketing Professzorok

Online Marketing


Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Sokkoló reklám, amelyet mindenki megjegyez egy életre – hiszen ő is szerepet kap benne!

2015.05.05.

Szerző: Csonka Nikoletta

Egy sokkoló, hatékony reklám a hong kongi moziban

Milyen a jó reklám?

Könyveket lehet írni a kérdés megválaszolására, és bár vannak elképzeléseink, vannak alapszabályok és követelmények, a való életben azonban nagyon nehéz igazán figyelemfelkeltő reklámot készíteni…


A Volkswagen-nek azonban minden bizonnyal sikerült elkészítenie az idei év leghatásosabb reklámját, amely már-már inkább társadalmi célú, mint vásárlásra ösztönző reklám.

 

 

Miben állt sikerük titka?

A reklám hátborzongató mivoltán, amelynek keretein belül a nézőket is bevonta a történetbe, nem is akárhogyan!

Erre a lehető legjobb színteret választotta a cég: egy hong kongi multiplex mozivásznán tűnt fel a kis videó a film vetítésének kezdete előtt lefutó reklámok között. A különbség azonban az volt, hogy ez a reklám minden bizonnyal meg is maradt az emberekben.

 

A kisfilmen egy autót láthattak a nézők a sofőr szemszögéből, amint nagy sebességgel halad előre egy egyenes úton. Ezt követően egy program segítségével a bent ülő emberek mobilján értesítést generáltak – mire természetesen mindenki azonnal a telefon után kapott.

Ami ezután történt, az sokkoló: a videóban ugyanis az autó ekkor hatalmas lendülettel ütközött egy fának, természetesen erős hanghatások közepette. Az emberek pedig tágra nyílt szemekkel figyelték a képernyőt, és értették meg az üzenetet:

„A mobiltelefon használata vezető helyen szerepel a balesetek kiváltó okai között”.

 

A videót megtekintheted itt:

 

 

Mi az, ami ilyen sikeressé tette a reklámot?

Az emberek személyenként lettek érintettek a videóban, így sokkal hatásosabb, valóban sokkoló volt az élmény – mindenki sajátjaként élte meg. Az olyan élmény pedig, amelyet saját maga él át a néző sokkal inkább megmarad, mint egy akármilyen megható vagy hátborzongató történet.

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS
címkék: Online marketing
Ezért érdemes 360-as videókat és képeket is használnod marketingstratégiádban

Ezért érdemes 360-as videókat és képeket is használnod marketingstratégiádban

2018-07-12

Ahhoz, hogy észrevegyenek, kitűnj a nagy tömegből, mindig kicsit a konkurenciád előtt kell járnod. Igaz ez a SEO technikákra, a közösségi média posztokra, de a...

Online vendéglátás és turizmus marketing – Amit egy igazgatónak tudnia kell

Online vendéglátás és turizmus marketing – Amit egy igazgatónak tudnia kell

2018-06-19

Komplett online marketing útmutató szállodáknak. Nem kérdés, a hotel marketing területén az online marketing a legtöbb foglalást hozó ág. Sokan...

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!