notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

SEO, keresőoptimalizálás cikkek, a keresőoptimalizáló cég válaszol

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
Főoldal > Fa struktrúrájú kategorizálás > SEO, keresőoptimalizálás

SEO, keresőoptimalizálás

 

A keresőoptimalizáló cég válaszol

SEO, keresőoptimalizálás cikkek, hírek, infók. Melyek a keresőoptimalizálás legújabb trendjei, mi kell egy kereső-optimalizált honlaphoz? A keresőoptimalizáló cég válaszol! 
Keresőoptimalizálás immáron 15 éve
A keresőoptimalizálás már régóta motorja, legeredményesebb elme onéine marketing tanácsadási szolgáltatásainknak. Még akkor kezdtünk el foglalkozni a SEO-val, amikor még nem csak a Google volt az egyetlen keresőmotor. Annak idején, a 2000-es évek elején, közepén még könnyű volt bármire a találati lista elejére kerülni, a keresőmotorok algoritmusait megérteni, és kihasználni nem volt nehéz. 

 

Keresőoptimalizálás magunknak

Az, hogy ez a weblap szinte minden marketing kifejezésfe az elsők között jön a találati listában egy olyan know-how eredménye, melyet hosszú évek óta építünk, de minden nap frissítünk, mivel kísérletezünk, olvasunk és tanulunk. Az, hogy mind a SEO mind a keresőoptimalizálás szóra az első 10 között találsz ránk, egyértelműen mutatja ennek eredményességét. 

 

Keresőoptimalizálás ügyfeleinknek

Sokszor mosolygok azon, amikor a keresőoptimalizáló cégek azzal védekeznek, mikro megkérdezem, Ti, miért nem vagytok semmire az első tíz között, hogy ők ügyfeleikre koncentrálnak, ott érnek el SEO eredményeket. Nem mindegy azonban, milyen nehéz kifejezésekre, szavakra értsz el azonban első helyezést. Amennyiben megkeresel bennünket, és szeretnéd, hogy a keresőoptimalizálás segítségével lendítsük fel online marketing kommunikációdat, mutatok jó pár eredményt, mely sok milliós találati listából az első. 

 

Keresőoptimalizálás oktatás és a SEO szakemberek

Rengeteg olyan keresőoptimalizáló cég, vállalkozás működik, aki annak idején nálam tanulta a SEO alapjait, akár az egyetemen, akár gyakornokként cégünknél, esetleg alkalmazottként, kiugorva saját vállalkozást alapított. Kedvenc példám, hogy az egyik tanítványom, egy 3 éves főiskola, majd 2 hónap, nálunk eltöltött gyakornoki munka után, SEO guruként hirdette magát a LinkedInen. Az önbizalom jó dolog, sok sikert kívánok neki! A vicceseb inkább az ebben, hogy valóban többet ért a keresőoptimalizáláshoz, mint a legtöbb, magát SEO szakembernek tituláló vállalkozó.

 

Keresőoptimalizálás cikkek

Nos, és elértünk ennek a rovatnak a valódi céljához: keresőoptimalizálással kapcsolatos cikkeket, híreket találtok itt. Milyen cikkek ezek? A folyamat elején külföldi irodalmakból inspirálódunk, vagy egy-egy felmerült SEO probléma vagy eredmény alapján indul el egy kutatás. A kutatás eredményeit a gyakorlatba ültetjük, leteszteljük, majd amikor már biztosan tudjuk, mi az igazság, cikként publikáljuk őket. Így születtek az alábbi, keresőoptimalizálás, SEO cikkeink is. 
 

Egyre hátrébb kerül weboldalad különböző keresőszavakra a Google találati listáján? Nem tudod, mi a baj, és mit lehet tenni? A Google maga is sok iránymutatást ad, most ezekből csemegézünk saját tapasztalatainkkal kiegészítve.

2013/06/03 - Máté Balázs és Szóró Ákos online marketing tanácsadó

Hátrább került weboldalad a Google kereső listájában? Nem tudod, mi lehet a hiba? Segítünk! 1. rész

Mivel az internet tartalmai is folyamatosan változnak, ezért a Google keresőrendszere is folyamatos változásokon megy keresztül. Mivel ilyen tetemes mennyiségű adat feldolgozása azonnal lehetetlen, időbe tart, amíg a rendszer alkalmazkodik a...
Rabló a FIDESZ? Legalábbis a Google szerint! Avagy Google bomba támadás a kormánypárt ellen!

2013/03/28 - Máté Balázs és Szoro Ákos online marketing tanácsadó

Rabló a FIDESZ? Legalábbis a Google szerint! Avagy Google bomba támadás a kormánypárt ellen!

  Ha beírjuk a Google keresőbe a rablók szót, a FIDESZ honlapja az elsők között van a találati listán. Pár órával ezelőtt, még az első volt. Azóta azok a cikkek, melyek erről a témáról szóltak, ugyan megelőzték, de ez...
Amennyiben már ismerjük a SEO azaz keresőoptimalizálási folyamatokat, módszereket (pl. korábbi cikkeinkből), és alkalmazni szeretnénk őket, nem árt tisztában lenni lépéseink sorrendjével. Mind az on-page és off-page keresőoptimalizálásnak nagy szerepe van

2013/03/15 - Máté Balázs és Szoro Ákos online marketing tanácsadó

A keresőoptimalizálás stratégiai sorrendje

  Amennyiben már ismerjük a SEO azaz keresőoptimalizálási folyamatokat, módszereket (pl. korábbi cikkeinkből), és alkalmazni szeretnénk őket, nem árt tisztában lenni lépéseink sorrendjével. Mind az on-page és off-page...
Ha weboldal van egy saját honlapunk, mindenképp nagy látogatottságú oldal működtetése a célunk, hiszen minél többen látogatnak el hozzánk, annál több potenciális embernek tudjuk bemutatni termékünket, szolgáltatásunkat. Ennek eléréshez nem elég csupán egy

2013/03/07 - Máté Balázs és Szoro Ákos online marketing tanácsadó

Sok látogatót szeretnél honlapodra? Tanulj meg keresőoptimalizálni! Most megmondjuk, hogyan!

  Ha van egy saját honlapunk, mindenképp nagy látogatottságú oldal működtetése a célunk, hiszen minél többen látogatnak el hozzánk, annál több potenciális embernek tudjuk bemutatni termékünket, szolgáltatásunkat. Ennek...
Mit jelent az off-page keresőoptimalizálás, mi az a linkmarketing. avagy Link Building, mi az a Page Rank és mi köze ahhoz, hogy hogyan jön a Google találati sorrendjében a weboldalam? Az online marketing tanácsadó válaszol!

2013/02/19 - Máté Balázs és Szoro Ákos online marketing tanácsadó

Az off-page keresőoptimalizálás alapjai

  Előző cikkünkben elmondtuk annak alapjait, mit kell tennünk a weboldalon belül, hogy weboldalunk keresőoptimalizált legyen, így jöhet a következő lépés, az off-page optimalizálás, amely elsősorban a linkgyűjtést jelenti. Az...
Az on-page keresőoptimalizálás (SEO) alapjai, szabályai

2013/02/16 - Máté Balázs és Szoro Ákos online marketing tanácsadó

Az on-page keresőoptimalizálás alapjai, szabályai

  Előző cikkünkben kifejtettük a keresőoptimalizálás fontosságát és alapvető módszereit. Mostani cikkünkben az on-page optimalizálás fő irányelveit ismertetjük, illetve a nem javasolt módszereket.  
Tartósan sok látogatót szeretnél honlapodra? Akkor ismerkedj megy a keresőoptimalizálás fogalmával!

2013/02/15 - Máté Balázs és Szoro Ákos online marketing tanácsadó

Tartósan sok látogatót szeretnél honlapodra? Akkor ismerkedj meg a keresőoptimalizálás fogalmával!

Mi is az a keresőoptimalizálás? Miért fontos ez nekem? Hogyan kell csinálni? Mint sok témában, itt sincsenek teljes, jól bevált receptek, viszont a fő szabályok ismertek. Most...
Keresőoptimalizálás a Wordpress, Jommla Drupal  és egyéb nyílt forráskódú honlap keretrendszerek (CMS) estében: jobb a zárt forráskódú, egyedi fejlesztésű honlap, mint a nyílt forráskód, illetve melyik bizonyul hatékonyabbnak a SEO során?

2013/02/13 - Máté Balázs és Szoro Ákos online marketing tanácsadó

Nyílt forráskódú vagy zárt forráskódú tartalomkezelő rendszert (CMS) használjak honlapom létrehozásához? Valóban olyan jó a Joomla! és a Wordpress stb. a keresőoptimalizálás során? Az online marketing tanácsadó válaszol!

  Sokszor halljuk: a Joomla! vagy a Wordpress esetleg a Drupal a legjobb a SEO (keresőoptimalizálás) során, hiszen sok ezer ember munkája nyomán jött létre, ez a nyílt forráskód lényege. Valóban, de ha sok ezer ember használja, pl. a...
SEO, keresőoptimalizálás
Pihengetünk? mobile
Magyarország leglátogatottabb online marketing blogja

ENNYIEN OLVASTÁK A BLOGOT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
334 490
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

Tartalom

A tartalom az, ami egy weboldal betöltésekor megjelenik az internetes...

Ajándék

Mi az az ajándék? Az ajándékok, vagy promóciós...

Hitelesítés szintjei

Mit is jelentenek a hitelesítés szintjei?   A hitelesítés szintjei között...

Kulcsszó

Mi a kulcsszó szerepe? A kulcsszó, vagy keresőszó mindig egy olyan...

Vásárlói viselkedés

Mi is az a vásárlói viselkedés? A vásárlói...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok BTL Kommunikációs ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.