notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

4 új keresőoptimalizálás trend, amiről tudnod kell

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
logo_1 logo_2 logo_3 logo_4 logo_5 logo_6 logo_7 logo_8 logo_9 logo_10 logo_11 logo_12 logo_13 logo_14 logo_15 logo_16 logo_17 logo_18 logo_19 logo_20 logo_21 logo_22 logo_23 logo_24 logo_25 logo_26 logo_27 logo_28 logo_29 logo_30 logo_31 logo_32 logo_33 logo_34 logo_35 logo_36 logo_37 logo_38 logo_39 logo_40 logo_41 logo_42 logo_43 logo_44 logo_45 logo_46 logo_47 logo_48 logo_49 logo_50 logo_51
logo_1_2 logo_2_2 logo_3_2 logo_4_2 logo_5_2 logo_6_2 logo_7_2 logo_8_2 logo_9_2 logo_10_2 logo_11_2 logo_12_2 logo_13_2 logo_14_2 logo_15_2 logo_16_2 logo_17_2 logo_18_2 logo_19_2 logo_20_2 logo_21_2 logo_22_2 logo_23_2 logo_24_2 logo_25_2 logo_26_2 logo_27_2 logo_28_2 logo_29_2 logo_30_2 logo_31_2 logo_32_2 logo_33_2 logo_34_2 logo_35_2 logo_36_2 logo_37_2 logo_38_2 logo_39_2 logo_40_2 logo_41_2 logo_42_2 logo_43_2 logo_44_2 logo_45_2 logo_46_2 logo_47_2 logo_48_2 logo_49_2 logo_50_2 logo_51_2
Főoldal > 4 új keresőoptimalizálás trend, amiről tudnod kell

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

4 új keresőoptimalizálás trend, amiről tudnod kell


2013/08/22
Máté Balázs, marketing tanácsadó és Doszkoty Zsolt online marketing gyakornok
A keresőoptimalizálás világa folyamatosan változik, hogy igazodjon egyre digitalizálódó világunkhoz. Miközben a hagyományos inbound marketing taktikák, úgy, mint az indexelés, linképítés, és az oldalak tartalmának optimalizálása ma még kiváló hatékonysággal működnek, fontos hogy lépést tartsunk a SEO trendek legújabb hullámával.
A keresőoptimalizálás világa folyamatosan változik, hogy igazodjon egyre digitalizálódó világunkhoz. Miközben a hagyományos inbound marketing taktikák, úgy, mint az indexelés, linképítés, és az oldalak tartalmának optimalizálása ma még kiváló hatékonyságg

Keresőoptimalizálás 2014

 
A Search Engine Watch egyik nemrég megjelent cikke rámutatott néhány területre, ahol a vállaltok még nem használták ki teljes mértékben a keresőoptimalizálás által nyújtott lehetőségeket, pedig ez elengedhetetlen ahhoz, hogy a jövőben is sikeresen folytassák tevékenységüket. Néhányan úgy hivatkoznak ezekre az újonnan kínálkozó lehetőségekre, mint a „SEO új iskolája” (new school SEO), ezeket az alábbi néhány példával mutatjuk be:
 

SEO trend No. 1 -  2014-re: A helyi keresés

Pihengetünk?
 
Tudtad, hogy a keresések 70 százaléka helyi vállalkozásokra korlátozódik? Ezenfelül a fogyasztók 59 százaléka havonta legalább egyszer igénybe veszi valamelyik keresőcég szolgáltatását, például a Google keresőjét, hogy megtaláljon egy helyi vállalkozást. A Search Engine Watch felmérése szerint, az USA-ban, a helyi találatok reklámozására fordított összeg, 2012-ben 1,2 milliárd USD volt, ez 2017-ben 9 milliárd dollárra nőhet. Helyi kereséseknél megjelenni igen jövedelmező lépés, érdemes megjelenni a helyi találatoknál, a GPS- és térképalkalmazásokban, és a vállalkozások listájában, ezzel a legtöbbet kihozva SEO stratégiádból.
 

SEO trend No. 2 -  2014-re: Mobilra optimalizálás:

Hallottál már a népszerű SoLoMo kifejezésről? Ez a koncepció egyre nagyobb lendületet nyer az okostelefon tulajdonosok növekedésével. A comScore felmérése szerint, 2013 januárjában, az USA-ban közel 130 millió okostelefon tulajdonos él és ez a szám egyre növekszik. Ezek alapján világos, hogy egy versenyképes vállalat nem engedheti meg magának, hogy ne szerepeljen a helyi találatok között és kezdőlapja ne legyen mobil böngészőkre optimalizálva
 

SEO trend No. 3 -  2014-re:Tartalom stratégia

Tudod, hogy milyen kulcsszavak alapján találja meg a célközönség az oldalad, esetleg a versenytársak oldalait? Továbbá, hogy milyen típusú tartalom a legvonzóbb a fogyasztóid számára? Az oldaladon szereplő tartalom stratégiai tervezése elengedhetetlen a sikeres keresőoptimalizáláshoz. 

 

SEO trend No. 4 -  2014-re: Alkalmazások integrációja

Mivel a fogyasztóink gyakran egyszerre több eszközről (okostelefon, tablet) szeretnék tartalmainkat elérni, fontos hogy rendelkezésre álljanak az ezeknek megfelelő alkalmazásaink. Természetesen egy applikáció kifejlesztése nem okozza a bevétel drasztikus növekedését, viszont növelheti vállalkozásod értékét, méghozzá azzal, hogy a célcsoport könnyebben megtalálja online szolgáltatásaid, és akár mobilkészülékéről is képes vásárlásokat lebonyolítani. 
 
Más szóval, a SEO ezen új módszerei nagy hatással vannak a tartalomfejlesztés, ezáltal a történetmesélés, cikkírás termékké való alakításában. Napjainkban a fogyasztók számára elengedhetetlen, hogy képesek legyenek online kapcsolódni kedvenc vállalataik- és márkáikhoz, ezért egy az oldalunkon megjelenő cikk vagy sztori tökéletes módja annak, hogy elérjük célcsoportunkat. A minőségi tartalom ezért napjainkra akkora hangsúlyt kapott, hogy a számos vállalat kiszervezi a tartalommarketing megfelelő elkészítését más, erre specializálódott cégeknek. 
 
Mindent egybevetve, ezek az új módszerek szintén abban segítenek, hogy szorosabb kapcsolatot alakítsunk ki a már meglévő és leendő ügyfeleinkkel. Ha a vállalatod hajlandó egy percet rászánni, hogy megvizsgálja a „new school SEO” lehetőségeit, nagyban hozzájárulhat a jövőben elérhető, további sikerekhez. 
 
 

 

Ha szeretnél keresőoptimalizáltabb weboldalt, több látogatót - akik valóban a vevőid - kérd segítségünket! Olvasd el, mit tehetünk üzleted sikerének érdekében itt! 

 

 
SEO, keresőoptimalizálás

Ajánlatkérés

Több vásárlót szeretnél? Több vendéget szeretnél? Több ügyfelet szeretnél? Hatékonyabb marketinget szeretnél? Megalkotjuk tökéletes marketing stratégiádat, 2019.11.30-ig történő megrendelés esetén ennek díját elengedjük*.


*egy éves megrendelés esetén


Pihengetünk? mobile
Magyarország leglátogatottabb online marketing blogja

ENNYIEN OLVASTÁK A BLOGOT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
475 245
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

Visszatérítés

A visszatérítés azt jelenti, hogy egy vásárló...

Premier Google Partner

Ezt a rangot 2016-ban hozták létre. Az olyan ügynökségeket...

Kilépő pop-up

Egy olyan Pop-up, amely akkor jelenik meg, amikor a látogató megpróbálja...

Growth Hacking

Mi az a „growth hacking” és hogyan segítheti cégedet? A growth...

Előrejelzés

Mit jelent az előrejelzés a marketingben? Az előrejelzés, vagy marketing...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok BTL Kommunikációs ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.