Keresés

Menü

Amikor a marketing az érzelmeiddel játszik: egy megható Schwarzkopf reklám hölgyeknek 

Marketing Professzorok

Online Marketing


Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Amikor a marketing az érzelmeiddel játszik: egy megható Schwarzkopf reklám hölgyeknek:)

2014.07.11.

Amikor a marketing az érzelmeiddel játszik: egy megható Schwarzkopf reklám hölgyeknek 
Ezen a reklámon szerintem minden hölgy könnyekig hatódik, amikor megnézi,, az uraknak pedig jó ötletet ad arra, hogyan kell elbűvölni egy nőt. Marketingből jeles! :)

Bár maga a történet szerintem kivitelezhetetlen, és képtelenség, de akkor is nagyon jó maga a reklám. Miért is? Mert sok nő fogja megosztani, mivel szeretné, hogy párja, barátja, vagy férje legyen vele egy kicsit romantikusabb. Legyen vele olyan, mint a férfi a reklámban. És ezekkel a megosztásokkal el is érik náluk azt, hogy elgondolkodnak ezen, mivel a férfiak érzelmeire  is hat a reklám: szeretném, ha az én párom is így elolvadna….  :)
 
 

Végeztesd el céged online marketing elemzését velünk, készítess magadnak komplex, mindenre kiterjedő internet marketing stratégiát, így megtudhatod, milyen, amikor ömlik az Internetről az ajánlatkérés! Kérd ajánlatunkat itt! 

 

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS
címkék: Online marketing
Online vendéglátás és turizmus marketing – Amit egy igazgatónak tudnia kell

Online vendéglátás és turizmus marketing – Amit egy igazgatónak tudnia kell

2018-06-19

Komplett online marketing útmutató szállodáknak. Nem kérdés, a hotel marketing területén az online marketing a legtöbb foglalást hozó ág. Sokan...

Milyen adatokat tárol rólad a Google és a Facebook?

Milyen adatokat tárol rólad a Google és a Facebook?

2018-06-10

Nos, most biztosan meg fogsz lepődni, és megérted, miért esett neki az EU a Google-nek és a Facebooknak. Nézd meg te is, cikkünkben felsorolt linkkel, mennyi mindent tud rólad ez a...

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!