Nézd meg, hogy hogyan kereshetsz pénz a YouTube segítségével!

EN
Prestige Memoriae Liget Royal Hévíz Callas Cafe Callas House Duna Relax Bükkös Hotel Pastel Guest House Regia Hotel Vinifera Hotel Referencia #11 Referencia #12 Referencia #13 Referencia #14 Referencia #15 Referencia #16 Referencia #17 Referencia #18 Referencia #19 Referencia #20 Referencia #21 Referencia #22 Referencia #23 Referencia #24 Referencia #25 Referencia #26 Referencia #27 Referencia #28 Referencia #29 Referencia #30 Referencia #31 Referencia #32 Referencia #33 Referencia #34 Referencia #35 Referencia #36 Referencia #37 Referencia #38 Referencia #39 Referencia #40 Referencia #41 Referencia #42 Referencia #43 77 Elektronika Kft Referencia #45 Referencia #46 Referencia #47 Referencia #48 Referencia #49 Referencia #50 Referencia #51 Referencia #52 Referencia #53 Referencia #54 Referencia #55 Referencia #56 Referencia #57 Referencia #58 Referencia #59 Referencia #60 Referencia #61 Referencia #62 Referencia #63 Referencia #64 Referencia #65 Referencia #66 Referencia #67 Referencia #68 Referencia #69 Referencia #70

Így kereshetsz pénzt a YouTube-bal

Lukács Kornélia - marketing asszisztens

Aki egy kis üzleti érzékkel rendelkezik, az szinte bármiből képes pénz csinálni. Van, aki csak leül egy kamera elé, feltölti az így elkészült videót a YouTube-ra és már ezzel rengeteg pénzt keresett. Tényleg ilyen egyszerű lenne pénz keresni a legnagyobb videó megosztó oldalon? Magyarországon még elég nagy homály fedi ezt a témakört, pedig egyre több emberrel találkozhatunk, aki képes megélni abból, hogy kreatív videókat készít.

Így kereshetsz könnyen pénzt a YouTube segítségével!

 

Vajon mennyi az annyi?

 

Már Magyarországon is adott a lehetőség, hogy a YoTube-on videóival partnerként pénzt kereshessen. Sokakat foglalkoztat, hogy hogyan fizet a Youtube, mit kell tenni azért, hogy valaki felmondhasson a munkahelyén és otthon, a kanapéból videózgasson milliókért. Egy magyarországi Youtube-sztár videója általában pár százezres nézettségig jut el, ami csupán pár száz dollárt hoz neki a konyhára. Kiegészítésként persze ez tökéletes lehet, de hosszútávon nem könnyű megélni belőle.

 

Nem a megtekintés a legfontosabb 

 

Ami főként számít, az valójában nem a videó megtekintése, hanem a reklámok. A reklámokból rengeteg félével találkozhatunk, a Yotube pedig pontosan képes mérni azt, hogy melyiket mikor nyomták el hányszor nézték végig, valamint azt is, hogy hányszor kattintottak rá a bannerekre. Ahhoz, hogy ezek megtörténjenek az kell, hogy minél több embernek keltsd fel a figyelmét a megosztott tartalmaiddal, tehát azoknak mindenképp érdekesnek, egyedinek kell lenniük. A befolyt összegből természetesen adózni kell.

A lehetőségek természetesen mindenki számára adottak és mivel a partnerség ingyenes, gyakorlatilag nem veszíthetsz vele semmit.

 

Hogyan szerezhetsz bevételt?

 

Első lépésként természetesen regisztrálni kell, amihez szükséged lesz egy Gmail-es e-mail címre. Ezután jöhet is a videó feltöltése, ha pedig már legalább egy olyan videóval rendelkezel a csatornán, ami alkalmas arra, hogy bevételt szerezz a segítségével (tehát nem lopott tartalom, jogilag ugyanis csak azzal kereshetsz bevételt, amit te készítettél), máris jöhetnek a beállítások, majd a szerződés. Ezek után pedig már a YouTube partnere vagy. Utolsó lépésként létre kell hoznod egy Google AdSense fiókot, melyen keresztül hozzájuthatsz a videóid által termelt pénzhez.

 

 

A továbbiakban már „csak” az a teendőd, hogy kreatív, egyedi tartalmakat készíts, lehetőleg rendszeresen. Sok siker hozzá! 

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain. 

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!