Az elmúlt időben hátrébb került weboldala a Google találati listáján? Elmondjuk, miért!

EN
Referencia #1 Referencia #2 Referencia #3 Referencia #4 Referencia #5 Referencia #6 Referencia #7 Referencia #8 Referencia #9 Referencia #10 Referencia #11 Referencia #12 Referencia #13 Referencia #14 Referencia #15 Referencia #16 Referencia #17 Referencia #18 Referencia #19 Referencia #20 Referencia #21 Referencia #22 Referencia #23 Referencia #24 Referencia #25 Referencia #26 Referencia #27 Referencia #28 Referencia #29 Referencia #30 Referencia #31 Referencia #32 Referencia #33 77 Elektronika Kft Referencia #35 Referencia #36 Referencia #37 Referencia #38 Referencia #39 Referencia #40 Referencia #41 Referencia #42 Referencia #43 Referencia #44 Referencia #45 Referencia #46 Referencia #47 Referencia #48 Referencia #49 Referencia #50 Referencia #51 Referencia #52 Referencia #53 Referencia #54 Referencia #55 Referencia #56 Referencia #57 Referencia #58 Referencia #59 Referencia #60

Az elmúlt időben hátrébb került weboldala a Google találati listáján? Elmondjuk, miért!

Máté Balázs, marketing tanácsadó és Doszkoty Zsolt, online marketing gyakornok

A 2013-as év jelentős változásokat h keresőoptimalizálás szempontjából, főleg az év első felében sok SEO-val kapcsolatos hír érkezett a Google fejlesztőitől. Számos új algoritmus változtatta meg a keresési eredmények listáját, az új szankciók pedig nem egy weboldalt és alkalmazott eljárást részesítettek hátrányban. Az alábbiakban összegezni szeretnénk a Google Panda, Penguin és egyéb új algoritmusokkal életbe lépő változásokat, továbbá szeretnénk kitérni néhány elvégezhető módosításra, a Google irányelvekre és az ezekhez tartozó figyelmeztetésekre. 

 
Az elmúlt időben hátrébb került weboldala a Google találati listáján? Elmondjuk, miért!

A Google Panda algoritmus

A fejlesztést 2011 februárja óta alkalmazzák élesben, azóta ez foglalkoztatja a webmesterek és SEO szakembereket a legjobban. Az elmúlt időszakban sokat megtudhattunk a Pandáról, a Google nemrég 10 napos periódusokban kezdte el frissíteni algoritmusát, ezzel együtt bejelentették, hogy nem küldenek visszaigazolásokat a frissítésekről. 
 

A Pengiun algoritmus

Az algoritmust 2012 áprilisában indították útjára és még a Panda a tartalmat vizsgálja tüzetesebben, a Penguin az oldalakra mutató linkeket ellenőrzi alaposabban. A Panda a keresési eredmények 12 százalékában változást hozott, a Penguin inkább a SEO szakemberek munkájának volt fontos eleme, a keresési eredményeknek csak 3 százalékát befolyásolta. A Penguin indítása óta négy frissítésen esett át, 2013-ban a Google jelentős változásokat eszközölt az algoritmuson, így megszületett a Pengiun 2.0 verzió. Ha úgy érzed, weboldalad hátrébb került a Penguin frissítés hatására és szerinted ez nem jogos, akkor ide kattintva kérheted ennek felülvizsgálatát. 

 
 
 

Ha szeretnél keresőoptimalizáltabb weboldalt, több látogatót - akik valóban a vevőid - kérd segítségünket! Olvasd el, mit tehetünk üzleted sikerének érdekében itt! 

 

 

További algoritmusok

A Google, a nagyágyúkon kívül még jó néhány új algoritmust vezetett be az elmúlt fél évben. A Payday loan algoritmustól kezdve a mobil oldalak sebessége és domainek szegmentálásig, a Google minden frissítésével a relevancia javítására és a spammerek elleni harcra helyezte a hangsúlyt. 
 

Google Kézi műveletek

A fent említett eljárások a weboldalak széles körében működnek, de a vállalat saját alkalmazottakat foglalkoztat a találatok minőségének elemzésére, így kiszűrve a keresési eredményeket manipuláló eszközöket és weblapokat, amiket az algoritmusok esetleg kihagynak. Ezért is van különbség az algoritmusok és a kézi keresés által talált hibák szankcionálása között. A Google új eljárásai az elmúlt hónapokban jelentősen hatottak néhány ismert márkaoldalra, továbbá teljes iparágakra és webes technológiákra. 
 

Google SEO tanácsok és nyilatkozatok

A Google bőségesen ellátja tanácsokkal a weboldalak üzemeltetőit és a SEO szakembereket, videókkal, blogbejegyzésekkel és a konferenciákon elhangzott üzenetekkel. Ezeknek a pontos tartalmára a későbbiekben igyekszünk kitérni.

 

 

 

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain. 

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!