Ne maradj le versenytársaidtól, kerülj az élmezőnybe!

Elvégezzük céged teljeskörű online marketing auditálását és kialakítjuk komplex online marketing stratégiádat!

Keresőoptimalizálás, közösségi média marketing, CPC hirdetések, PR megjelenések - kéz a kézben.

Veled együtt találjuk meg a kiaknázatlan lehetőségeket, hogy ne kelljen többé vaktában lövöldöznöd!

Kérd ajánlatunkat!

Keresés

Menü

Ismerd meg a payment gateway pontos jelentését az online marketing szakszótárból!

Marketing Professzorok

Payment Gateway


Magyarul talán fizetési kapuként vagy fizetés feldolgozóként (payment processor) emelgethetnénk. A payment gateway egy olyan internetes szolgáltatás, amely kapcsolatot tart egy online kereskedő és egy szintén online vásárló között, lehetővé téve az két fél közötti pénzügyi tranzakciók lebonyolítását. A payment gateway szolgáltatók különböznek a bankoktól, ugyanis azokkal ellentétben nem csupán a bankkártyás átutalásokat dolgozzák fel, hanem kezelik a hitelesítést, intézik a visszatérítési igényeket és biztosítják, hogy a pénz jogosan és törvényesen átvitelre kerüljön az eladó és a vásárló között.
 

Egyes payment gateway-ek még a közvetítői díjak elosztását is képesek elintézni, amennyiben az értékesítésben egy partner is részt vett.
 

Egy elismert és hiteles payment gateway szolgáltató alkalmazása a legegyszerűbb megoldás az olyan kereskedők számára, akik az interneten szeretnék értékesíteni termékeiket, anélkül, hogy aggódniuk kellene azok árának biztonságos tranzakciójáról. Habár ez általában a szolgáltatótól függ, a kereskedőnek nem sok dolga van a rendszer kezelésével, miután azt megrendelte – a rendszer integrálását a szolgáltató általában elvégzi.
 

A payment gateway általában több fizetési opciót szolgáltat, így a vásárlók kiválaszthatják a számukra megfelelő fizetési módot az oldalon listázott lehetőségek közül. Miután a vásárló megadta szükséges adatait, a rendszer elvégzi a biztonságos tranzakciót, és a felhasználó csak ez után juthat hozzá a letölthető tételhez – vagy amennyiben rendelt valamit, a termékhez.
 

címkék: Online marketing

4 growth hacking technika, amikkel a rangsorolás élére juthatsz

2018-12-13

A Growth Hacking leghatékonyabb technikája a keresőoptimalizálás. Ugyanakkor a szimpla SEO nem elég ahhoz, hogy elérd azt a szintet, amit Growth Hackingnek hívunk. Mi kell ehhez? Mutatjuk!

Éttermek rangsorolása a Google Térképen

2018-12-10

Gondolkodtál már valaha azon, hogy miért épp az a három létesítmény jelenik meg a Google Térkép találatok között, valahányszor rákeresel egy város éttermeire? Szeretnél te is bejutni az áhított három közé, hogy minél több kereső felhasználó lássa meg nevedet, valahányszor étkezési...

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!