Keresés

Menü

Tudj meg mindent a passzív jövedelmemről te is az online marketing szakszótárból!

Marketing Professzorok

Passzív jövedelem


A passzív jövedelem azt jelenti, hogy a pénzkeresési csatorna indítása által jövedelemáramlatot alakítasz ki. Ennek kialakítását követően ez a csatorna folyamatos, vagy akár folyamatosan növekvő bevételforrásként működik hónapokon vagy éveken keresztül anélkül, hogy rendszeresen foglalkoznod kellene vele, mint egy hétköznapi munkával.

Példák a passzív jövedelemre

 

  • Létrehozol egy AdSense webhelyet, és elvégzel minden szükséges SEO tevékenységet (például kifelé és befelé mutató linkek elhelyezése) annak érdekében, hogy top pozíciót érhess el a keresőmotorok találati oldalain. Ha a keresőmotorok és a kiépített linkhálózatod megfelelő forgalmat képes termelni webhelyedre, akkor sikeresen létre hoztál egy passzív jövedelemforrást, amivel a jövőben már nem kell rendszeresen foglalkoznod (persze a folyamatos tartalomfrissítések és a webhely karbantartása elengedhetetlen a jövedelemforrás fenntartásához).
  • Indítasz egy tagsági webhelyet, amelyen egy jó értékkel bíró szolgáltatást kínálsz a regisztráló tagoknak. A havi tagsági díjak stabil jövedelemforrást jelenthetnek, és egészen addig támaszkodhatsz rájuk, amíg a tagok elégedettek a szolgáltatásokkal.
  • Amennyiben egy MLM üzlet tagja vagy, viszonteladókat toborozhatsz magad alá, akik – ha megfelelő képzésben részesíted őket – egyre több terméket értékesíthetnek, és az ezekből befolyó összeg egy része téged illet majd. (Lásd még: többszintű marketing, downline).
     

Számos más internetes marketingtevékenység létezik a passzív jövedelemforrások kialakítására. Ezen források előnyei a heti rendszeres munkavégzéssel szemben egyértelműek. A hagyományos munkavégzéssel szemben továbbá, ha egy jövedelemforrás képes minden komolyabb beavatkozás nélkül a „saját lábain megállni”, akkor onnantól kezdve lesz időd egy másik csatorna beindítására.
 

címkék:
Internetes biztonság

Nem is hinnéd mennyi mindent tud rólad az internet!

2018-10-18

Az internetezők számára különösen kényes témává vált a magánélet kérdése az elmúlt évek során. A közösségi média sokakat megoszt azzal kapcsolatban, hogy megéri-e annyi személyes adatot nyilvánosságra hozni magunkról a „teljes közösségi élményért” cserébe.

Így növelheted meg Instagram követőid számát egyetlen hónap alatt

Így növelheted meg Instagram követőid számát egyetlen hónap alatt (1. rész)

2018-10-14

Az Instagram népszerűség-hulláma már évekkel ezelőtt elkezdődött, és a mai napig is tart. Sokan azonban nem tudják, hogyan szerezzenek cégüknek vagy akár személyesen maguknak több Instagram követőt. Mutatjuk!

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!