Ne maradj le versenytársaidtól, kerülj az élmezőnybe!

Elvégezzük céged teljeskörű online marketing auditálását és kialakítjuk komplex online marketing stratégiádat!

Keresőoptimalizálás, közösségi média marketing, CPC hirdetések, PR megjelenések - kéz a kézben.

Veled együtt találjuk meg a kiaknázatlan lehetőségeket, hogy ne kelljen többé vaktában lövöldöznöd!

Kérd ajánlatunkat!

Keresés

Menü

Tudj meg mindent a passzív jövedelmemről te is az online marketing szakszótárból!

Marketing Professzorok

Passzív jövedelem


A passzív jövedelem azt jelenti, hogy a pénzkeresési csatorna indítása által jövedelemáramlatot alakítasz ki. Ennek kialakítását követően ez a csatorna folyamatos, vagy akár folyamatosan növekvő bevételforrásként működik hónapokon vagy éveken keresztül anélkül, hogy rendszeresen foglalkoznod kellene vele, mint egy hétköznapi munkával.

Példák a passzív jövedelemre

 

  • Létrehozol egy AdSense webhelyet, és elvégzel minden szükséges SEO tevékenységet (például kifelé és befelé mutató linkek elhelyezése) annak érdekében, hogy top pozíciót érhess el a keresőmotorok találati oldalain. Ha a keresőmotorok és a kiépített linkhálózatod megfelelő forgalmat képes termelni webhelyedre, akkor sikeresen létre hoztál egy passzív jövedelemforrást, amivel a jövőben már nem kell rendszeresen foglalkoznod (persze a folyamatos tartalomfrissítések és a webhely karbantartása elengedhetetlen a jövedelemforrás fenntartásához).
  • Indítasz egy tagsági webhelyet, amelyen egy jó értékkel bíró szolgáltatást kínálsz a regisztráló tagoknak. A havi tagsági díjak stabil jövedelemforrást jelenthetnek, és egészen addig támaszkodhatsz rájuk, amíg a tagok elégedettek a szolgáltatásokkal.
  • Amennyiben egy MLM üzlet tagja vagy, viszonteladókat toborozhatsz magad alá, akik – ha megfelelő képzésben részesíted őket – egyre több terméket értékesíthetnek, és az ezekből befolyó összeg egy része téged illet majd. (Lásd még: többszintű marketing, downline).
     

Számos más internetes marketingtevékenység létezik a passzív jövedelemforrások kialakítására. Ezen források előnyei a heti rendszeres munkavégzéssel szemben egyértelműek. A hagyományos munkavégzéssel szemben továbbá, ha egy jövedelemforrás képes minden komolyabb beavatkozás nélkül a „saját lábain megállni”, akkor onnantól kezdve lesz időd egy másik csatorna beindítására.
 

címkék:

Miért nincs meg egymás nélkül a PPC és a keresőoptimalizálás?

2018-12-17

Ha azt hiszed, választanod kell a SEO és a PPC (Google Ads) között, nagyon tévedsz. Ha bármelyiket is magába használod, elesel azoktól a fontos előnyöktől, melyekről következő cikkünkben írtunk!  

Egy sikeres közösségi influencer marketing kampány 6 alapvető lépése

2018-12-15

A digitális média fejlődésével egyre több olyan marketingeszköz áll a rendelkezésünkre, amelyek 10-20 évvel ezelőtt még elképzelhetetlenek lettek volna. Ilyen többek között a közösségi influencer marketing is. De mit is jelent pontosan ez a kifejezés?

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!