Keresés

Menü

Ismerd meg az ösztönzők, azaz az incentives pontos jelentését az online marketing szakszótárból!

Marketing Professzorok

Ösztönzők


Az internetes marketing világában az ösztönzők egy ajánlathoz hozzáadott jutalmak vagy bónuszok, amelyek célja, hogy a felhasználót egy bizonyos cselekvés végrehajtására ösztönözzenek, mint például egy termék megvásárlására vagy egy email listára való feliratkozásra. Az ösztönzésnek számos formája van: lehet pénzvisszatérítés, egy ingyenes bónusz termék, egy ingyenes konzultáció, stb.

 

Szinte az összes értékesítési oldalon található néhány extra felsorolt bónusz, amelyek vásárlásra ösztönzik a látogatókat.

 

A CPA hálózatokon belül gyakran különbséget tesznek az ösztönzött és nem ösztönzött ajánlatok között. Ez azt jelenti, hogy a hirdető megengedi-e, hogy a közvetítők valamilyen ösztönzést használjanak arra, hogy a felhasználókat rávezessék a kívánt cselekvésre. A hirdetők gyakran azért nem engedélyezik az ilyen bónuszok felkínálását, mert sok felhasználó azért adja csak meg a nevét és az email címét, hogy hozzájusson az ingyenes ajándékokhoz, és nem azért, mert valóban érdeklődnek az ajánlat iránt.
 

címkék: Marketing stratégia, Online marketing
Internetes biztonság

Nem is hinnéd mennyi mindent tud rólad az internet!

2018-10-18

Az internetezők számára különösen kényes témává vált a magánélet kérdése az elmúlt évek során. A közösségi média sokakat megoszt azzal kapcsolatban, hogy megéri-e annyi személyes adatot nyilvánosságra hozni magunkról a „teljes közösségi élményért” cserébe.

Így növelheted meg Instagram követőid számát egyetlen hónap alatt

Így növelheted meg Instagram követőid számát egyetlen hónap alatt (1. rész)

2018-10-14

Az Instagram népszerűség-hulláma már évekkel ezelőtt elkezdődött, és a mai napig is tart. Sokan azonban nem tudják, hogyan szerezzenek cégüknek vagy akár személyesen maguknak több Instagram követőt. Mutatjuk!

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!