notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Egyre többet költesz reklámra, egyre kevesebb sikerrel? Hogyan lehet ez? Elmondjuk! Avagy mi az a tartalommarketing?

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
logo_1 logo_2 logo_3 logo_4 logo_5 logo_6 logo_7 logo_8 logo_9 logo_10 logo_11 logo_12 logo_13 logo_14 logo_15 logo_16 logo_17 logo_18 logo_19 logo_20 logo_21 logo_22 logo_23 logo_24 logo_25 logo_26 logo_27 logo_28 logo_29 logo_30 logo_31 logo_32 logo_33 logo_34 logo_35 logo_36 logo_37 logo_38 logo_39 logo_40 logo_41 logo_42 logo_43 logo_44 logo_45 logo_46 logo_47 logo_48 logo_49 logo_50 logo_51
logo_1_2 logo_2_2 logo_3_2 logo_4_2 logo_5_2 logo_6_2 logo_7_2 logo_8_2 logo_9_2 logo_10_2 logo_11_2 logo_12_2 logo_13_2 logo_14_2 logo_15_2 logo_16_2 logo_17_2 logo_18_2 logo_19_2 logo_20_2 logo_21_2 logo_22_2 logo_23_2 logo_24_2 logo_25_2 logo_26_2 logo_27_2 logo_28_2 logo_29_2 logo_30_2 logo_31_2 logo_32_2 logo_33_2 logo_34_2 logo_35_2 logo_36_2 logo_37_2 logo_38_2 logo_39_2 logo_40_2 logo_41_2 logo_42_2 logo_43_2 logo_44_2 logo_45_2 logo_46_2 logo_47_2 logo_48_2 logo_49_2 logo_50_2 logo_51_2
Főoldal > Egyre többet költesz reklámra, egyre kevesebb sikerrel? Hogyan lehet ez? Elmondjuk!

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

Egyre többet költesz reklámra, egyre kevesebb sikerrel? Hogyan lehet ez? Elmondjuk!


2014/02/16
Máté Balázs és Szóró Ákos, online marketing tanácsadó
A reklámjaim hatástalanok! Egyre többet költök hirdetésre, mégis egyre kevesebben rendelnek tőlem! Hogyan lehet ez? Máté Balázs online marketing tanácsadó elmondja, mi a titok nyitja!
 
Egyre többet költesz reklámra, egyre kevesebb sikerrel? Hogyan lehet ez? Elmondjuk! Avagy mi az a tartalommarketing?

A fogyasztói társadalom mára szinte teljesen megváltoztatta a hagyományos marketing világát. Ma már a mediabox segítségével átléphetjük a reklámokat, egyszerűen figyelmen kívül hagyjuk a nyomtatott reklámokat, és már az online reklámokon is egyszerűen átnézünk. Akik tapasztaltan mozognak már a marketing világában, azok tudhatják, hogy a konvencionális reklámformák kezdenek kevésbé hatásosak lenni, így biztosan van jobb módszer. De mi ez?

 

 

 

A tartalomé a marketing jelene és jövője is

A tartalommarketing és a hagyományos marketing között az a különbség, hogy az utóbbiban nem szerepel az értékes és releváns információ, mivel az csak eladni akar. Az egyszerű marketing folyamatok során csak a reklámokat kapjuk az arcunkba, e-mail fiókunkba, amit egyáltalán nem találunk hasznosnak, sőt már egyre kevésbé olvassuk el őket. Nagyon sokan reklámgyűlölővé váltak, aki reklámoz, inkább utálatot kap, mint vevőket. A jó tartalom, pl. egy érdekes cikk, egy jó videó  láttán azonban megáll az ember, elolvassa azt, gondolkodik rajta, majd ennek következményében lehet, hogy minimális változás történik az életében, másképp látja majd a dolgokat.
Marketing szakértők ezrei vélekednek úgy világszerte, hogy a tartalommarketing nem a marketing jövője, hanem már a jelene is. 
 

Komplex online marketing szakértői kezekben: 15 év tapasztalat, szakképzett apparátus, 1.3 millió Facebook rajongó, keresőoptimalizálási kutatás egyetemi szinten. Kérd ajánlatunkat ide kattintva! 

 

Kiváló tartalmak nélkül nem megy

Pihengetünk?
Attól függetlenül, hogy milyen módszereket használsz marketing stratégiádban, a tartalommarketinget mindenképp bele kell építened. A következő elemekből épül fel egy jó tartalommarketing kampány:
 
  • Közösségi média: A tartalommarketing stratégia meg kell hogy előzze a közösségi média stratégiát. A közösségi marketing semmit nem ér, ha nincsen tartalmad, amit megossz ott. 
  • SEO: a keresőmotorok jó helyezéssel jutalmazzák a remek tartalmakkal rendelkező oldalakat. A horizontális keresőoptimalizálásnak az erős on site SEO mellett a legfontosabb eszköze a nagy tartalom
  • PR: a sikeres PR stratégiák olyan dolgokkal foglalkoznak, amelyek érdeklik őket, és nem az eladásra koncentrálnak. Cikkek elhelyezése nagy látogatottságú portálokon, olvasott újságokban az egyik legjobb marketing eszköz tapasztalataink szerint is. 
  • PPC: egy jól működő PPC kampány mögött is megfelelő tartalmaknak kell állniuk. A Landing Page sem csak reklám lehet! 
  • Tartalom stratégia: majdnem minden tartalommarketing stratégia része a tartalom stratégia.
 

Tartalommarketing marketing jelentősége 

Ahhoz, hogy sikeres legyen a tartalommarketing kampányod, ki kell dolgoznod és dokumentálnod kell annak stratégiáját. Egy kutatás szerint az üzleti döntéshozók 80%-a cikkekből szerez információkat egy cégről, nem pedig annak reklámjaiból. 70%-uk mondta, hogy az ilyen tartalmak által közelebb érzik magukat a céghez, 60%-uk pedig azt, hogy az ilyen tartalmak segítenek a vásárlóknak jobb döntést hozni. Tedd fel magadnak a következő kérdést: mi lenne, ha vásárlóid örülnének a nekik kiküldött reklámoknak? Mi lenne, ha azokat nyomtatásban, emailben kapnák meg, vagy weboldaladon találnák, ahol akár 15-30-45 percet is eltölthetnek olvasással? Egy reklámot az ember pár másodpercig nézeget, ha érdekli, akkor esetleg fél percig nézegeti, mérlegeli annak paramétereit. A tartalommarketingnél ez az idő a szöveg elolvasásával jelentősen nő, és mivel abban az emberek értékes tartalmakat találnak, azt végig is gondolják, esetleg életükbe építik a bennük található hasznos információt. És ezt kitől tudták meg? Ki változtatta meg életük egy kis szegletét? Te, és tartalmad. Ami után már nem is kérdés, hol fog vásárolni az illető.
 
Online marketing

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 112

Átlagos értékelés: 4.8




Ajánlatkérés

Több vásárlót szeretnél? Több vendéget szeretnél? Több ügyfelet szeretnél? Hatékonyabb marketinget szeretnél? Megalkotjuk tökéletes marketing stratégiádat, 2019.10.31-ig történő megrendelés esetén ennek díját elengedjük*.


*egy éves megrendelés esetén


Pihengetünk? mobile
Magyarország leglátogatottabb online marketing blogja

ENNYIEN OLVASTÁK A BLOGOT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
424 287
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

WordPress

Mit is jelent a WordPress?   A WordPress egy népszerű tartalomkezelő...

Adatkezelés

Mi az az adatkezelés? Az adatkezelés az adatok begyűjtésének,...

Beszerzés

Beszerzés, Cselekvés alapú árazás (CPA)   Egy olyan reklám-árszabási forma, amely...

Mobilbarát

Manapság elengedhetetlen, hogy weboldalad mobilfelhasználók...

Minőségindex

A Yahoo! Japán sajátos minőségi mérőértéke (a Google AdWords minőségi pontszámához...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok BTL Kommunikációs ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.