notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Érdekel az online marketing világa? Szeretnél elmélyülni benne? Megmutatjuk hol érdemes tanulnod!

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
Főoldal > Érdekel az online marketing világa? Szeretnél elmélyülni benne? Megmutatjuk hol érdemes tanulnod!

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

Érdekel az online marketing világa? Szeretnél elmélyülni benne? Megmutatjuk hol érdemes tanulnod!


2017/01/06
Tóth Beáta

Vállalkozó vagy? Esetleg pályaválasztás előtt állsz? Szétnéztünk a piacon, hol van lehetőséged online marketinget tanulni!

Érdekel az online marketing világa? Szeretnél elmélyülni benne? Megmutatjuk hol érdemes tanulnod!

A digitális világ rohamszerűen fejlődik, ami az egyik nap sikeres eszköz volt az online marketingkommunikációban, az a másik nap már elavult. A fejlesztések, a lehetőségek folyamatosan változnak.  Ha ebben a szektorban sikeres szeretnél lenni, muszáj nyitva tartanod a szemed, és folyamatosan nyomon kell követned a változásokat.

 

#1 Vissza az iskolapadba!

 

Szinte minden gazdasági főiskola vagy egyetem rendelkezik marketing szakiránnyal, azonban a legtöbbel az a probléma, hogy csak egy-egy tantárgy keretein belül oktatják a digitális marketinget. Egy félév alatt azonban nem lehet mindent megtanulni a szakmáról.

 

Találtunk 3 olyan intézményt, ahol lehetséges ezen a területen diplomát szerezni, azonban van egy rossz hírünk: csak olyanok jelentkezhetnek, akinek van már valamilyen alapdiplomájuk.

 

Tehát ha pályakezdő vagy, akkor először Bsc és utána Msc képzés keretein belül lehetsz online marketing menedzser.

 

Ha vállalkozó vagy, és nem akarsz éveket tölteni tanulással ahhoz, hogy menedzselni tudd vállalkozásod online jelenlétét, akkor ez neked sem kifejezetten jó megoldás.

 

Mit tudsz tenni?

 

#2 Gyakorlatra fel!

Pihengetünk?

 

Először is olvass utána a témának. Nagyszerű blogok vannak az interneten, itt van például a miénk. Rengeteg hasznos információt, újdonságot olvashatsz, kövesd naponta a bejegyzéseket!

 

Próbáld ki magad a gyakorlatban! Indíts blogot, hozz létre Facebook, Instagram stb. oldalt vállalkozásodnak. Ha nincs vállalkozásod, létrehozhatsz olyan Facebook profilt is, amely a hobbidról szól!

 

 

Ennél többet szeretnél tudni, és igazi profiktól szeretnél átfogó képet kapni a digitális marketing stratégia kialakításáról?

 

Akkor gyere el január 16.-án a Magyar Tudományos Akadémia saroktermében tartandó Mikro- és kisvállalati marketing stratégia tervezés tréningünkre, ahol egyetemi oktatótól gyakorlat orientált képzést kapsz! Több mint 300 cégen kipróbált és eredményesen alkalmazott, naponta fejlődő stratégiákat ismerhetsz meg!

 

Hol tudsz jelentkezni? Itt!

 

 

 

Online marketing

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 132

Átlagos értékelés: 4.7




Ajánlatkérés

Több vásárlót szeretnél? Több vendéget szeretnél? Több ügyfelet szeretnél? Hatékonyabb marketinget szeretnél? Megalkotjuk tökéletes marketing stratégiádat, 2019.09.30-ig történő megrendelés esetén ennek díját elengedjük*.


*egy éves megrendelés esetén


Pihengetünk? mobile
Magyarország leglátogatottabb online marketing blogja

ENNYIEN OLVASTÁK A BLOGOT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
377 321
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

Black Hat SEO - Fekete Kalapos SEO

Mi az a Black Hat SEO? A Black Hat SEO vagy furcsa magyar fordításban a Fekete Kalapos SEO (nem...

Kulcsszó kutatás

A kulcsszó kutatás célja megkeresni és azonosítani azokat a...

Klikkcsalás

Egy, PPC hirdetésekhez kapcsolódó kifejezés. Valahányszor egy...

Biztonságos rendelési űrlap

Egy webhely titkosított oldala, amely lehetővé teszi felhasználók számára az online fizetést...

Bing Reklámszerkesztő (Bing Ads Editor)

A Bing Ads Editor egy ingyenesen letölthető alkalmazás, amely lehetővé teszi a hirdetők...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok BTL Kommunikációs ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.