Online marketing cikkek, hírek: keresőoptimalizálás, online marketing stratégia, közösségi média marketing az online marketing tanácsadó tollából.

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
Főoldal > Fa struktrúrájú kategorizálás > Online Marketing

Online Marketing

Online marketing cikkek, hírek: keresőoptimalizálás, online marketing stratégia, közösségi média marketing az online marketing tanácsadó tollából.

Webáruházam van, több vásárlót szeretnék! Mit tegyek? Mutatjuk!

2019/02/25 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Webáruházam van, több vásárlót szeretnék! Mit tegyek? Mutatjuk!

Mit tegyen egy webáruház 2019-ben ha több vásárlót szeretne? Példákon keresztül, gyakorlati tanácsokkal mutatjuk be a trendeket és azt, hogyan kell kezelned a...
Google Ads (Adwords) tanácsadói, optimalizálás árak – hogyan éri meg?

2019/02/21 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Google Ads (Adwords) tanácsadói, optimalizálás árak – hogyan éri meg?

A Google Ads szakértők különféleképpen számolják tanácsadói áraikat, nem mindegyik éri meg, mutatjuk, miért, és mit kérj a tanácsadódtól!
Mit jelentenek a Google Analytics felhasználói aktivitás mutatói (és hogyan javítsd őket)?

2019/02/05 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Google Analytics leckék 1. - Mit jelentenek a Google Analytics felhasználói aktivitás mutatói (és hogyan javítsd őket)?

Milyen Googe Analytics mutatókat érdemes vizsgálnod, és hogyan? Mit jelent a visszafordulási arány, az oldalon töltött idő, és egyéb hasznos funkciók magyarázta cikkünkben.
Mi az a storytelling, és hogyan végezheted hatékonyan?

2019/02/04 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Mi az a storytelling, és hogyan végezheted hatékonyan?

Ha azt kérdezed, mi az a storytelling, akkor ebben a cikkben a részletes leírás, magyarázat és definíció mellett azt is megtudhartod, miért olyan hatékony, illetve, hogy hogyan...
Így növelheted meg AdSense hirdetéseid átkattintási arányát

2019/02/02 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Így növelheted meg AdSense hirdetéseid átkattintási arányát

A Google AdSense megjelenésével a bloggerkedés egy valódi karrierlehetőséggé vált. Számtalan webmester támaszkodik a Google hirdetési rendszerére, hogy rendszeresen ingyenes...
Storytelling: az alulértékelt marketing-aranybánya

2019/01/31 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Storytelling: az alulértékelt marketing-aranybánya

Cikkünkben megtárgyaljuk, hogy mi az a storytelling, miért tartanak tőle sokan tévesen, és hogy hogyan alkalmazhatod te is marketingstratégiád részeként!
A meghatározó Google Search Console használati útmutató kezdőknek

2019/01/30 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Részletes és gyakorlatias Google Search Console útmutató kezdőknek

Részletes és gyakorlatias útmutató a Google Search Console használatához, kezdő szinttől a haladó trükkökig, nem csak SEO szakértőnek, minden marketingesnek!
6 gyorstipp a Google Analytics hatékony használatához

2019/01/29 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

6 gyorstipp a Google Analytics hatékony használatához

Hat nagyon hasznos, profi, de könnyen használható, és nagyon érdekes eredményeket mutató Google Analytics tippet írtam össze Nektek ebben a bejegyzésben!
Online marketing
Marketing konzultáció és audit
Magyarország leglátogatottabb online marketing blogja

ENNYIEN OLVASTÁK A BLOGOT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
213 316
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

Ajánlólevél

Az ajánlólevél egy önkéntes vallomás egy...

Tag and Ping

A tag and ping a blog and ping módszer egyik kiterjesztése. Míg a blog and ping...

Domain név

Mi az a domain név? Minden webhelynek van egy saját, egyedi címe, amit IP...

Szavazás

A szavazás egyfajta közvélemény kutatás egy adott csoporton...

Aláírás fájl

Mit is jelent az aláírás fájl? Az aláírási fájl egy rövid szöveges bemutatkozás az...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok BTL Kommunikációs ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.