Online marketing cikkek, hírek: keresőoptimalizálás, online marketing stratégia, közösségi média marketing az online marketing tanácsadó tollából.

EN
Prestige Memoriae Liget Royal Hévíz Callas Cafe Callas House Duna Relax Bükkös Hotel Pastel Guest House Regia Hotel Vinifera Hotel Referencia #11 Referencia #12 Referencia #13 Referencia #14 Referencia #15 Referencia #16 Referencia #17 Referencia #18 Referencia #19 Referencia #20 Referencia #21 Referencia #22 Referencia #23 Referencia #24 Referencia #25 Referencia #26 Referencia #27 Referencia #28 Referencia #29 Referencia #30 Referencia #31 Referencia #32 Referencia #33 Referencia #34 Referencia #35 Referencia #36 Referencia #37 Referencia #38 Referencia #39 Referencia #40 Referencia #41 Referencia #42 Referencia #43 77 Elektronika Kft Referencia #45 Referencia #46 Referencia #47 Referencia #48 Referencia #49 Referencia #50 Referencia #51 Referencia #52 Referencia #53 Referencia #54 Referencia #55 Referencia #56 Referencia #57 Referencia #58 Referencia #59 Referencia #60 Referencia #61 Referencia #62 Referencia #63 Referencia #64 Referencia #65 Referencia #66 Referencia #67 Referencia #68 Referencia #69 Referencia #70

Online Marketing

Online marketing cikkek, hírek: keresőoptimalizálás, online marketing stratégia, közösségi média marketing az online marketing tanácsadó tollából.

Egy jó webáruház jellemzői

2022/10/19 - Csonka Nikoletta - marketing tanácsadó

Egy jó webáruház jellemzői 2022-ben

Az elmúlt néhány év során jelentősen megnőtt az online vásárlások száma, ami első sorban a koronavírusnak volt köszönhető. Habár a járványhelyzet mostanra...
Google Ads 2023: Ezek a frissítések várhatók

2022/10/17 - Szatmári Szabina - Egészségügyi marketing divízió vezető

A Google Ads legfontosabb frissítései 2023-ra

A Google-ról köztudott tény, hogy folyamatosan változó algoritmusa sosem hagyja unatkozni a marketingeseket. Egy cég marketingstratégiájának megtervezése és kivitelezése mellett...
Marketing a válság idején

2022/10/12 - Csonka Nikoletta - marketing tanácsadó

Marketing a válság idején

A legtöbb cég már a válság szó hallatán is hajlamos visszavenni marketing-költségvetéséből, vagy teljesen felhagyni vele. Ilyenkor azonban a marketingcsapat addigi munkája,...
A metaverzum marketing avagy az e-kereskedelem jövője

2022/10/10 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

A metaverzum marketing avagy az e-kereskedelem jövője

Marketing egy virtuális világban? Igen, a metaverzumban már nagy nevek is jelen vanna, így lassan új fogalmat tanulhatunk meg, ez a metaverzum marketing. De mi is ez az egész, és hogyan áll most? 
A magánorvosi praxismarketing fontos feladata a páciensszerzés

2022/10/04 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

A pácienskör bővítése 2022-ben – II. rész

15 év egészségügyi marketing tanácsadói múltunk alapján összefoglaltuk melyek azok a tennedők melyeket 2023-ban meg kell tennie egy orvosnak, egy rendelőnek, egy...
Online hírnévkövetés az egészségügyi marketingben

2022/09/05 - Szatmári Szabina - Egészségügyi marketing divízió vezető

Online hírnévkövetés az egészségügyi marketingben

A páciensek manapság előszeretettel olvasgatják az online véleményeket mielőtt eldöntenék, hogy melyik egészségügyi szolgáltatóhoz (orvos, klinika, kórház)...
Ingyenes marketingtaktikák az ügyfelek bevonzására

2022/08/22 - Szatmári Szabina - Egészségügyi marketing divízió vezető

A legjobb ingyenes marketingtaktikák céged számára

Egy vállalat népszerűsítése drága projekt lehet, ráadásul attól, hogy többet költesz a reklámokra, még egyáltalán nem biztos, hogy hatékonyabbak is lesznek...
marketingtippek kisvállalkozásoknak

2022/08/03 - Csonka Nikoletta - marketing tanácsadó

8 tesztelt (és bevált) marketingtipp kisvállalkozásoknak

Ha egy kisebb vállalkozást próbálsz sikerre vinni, akkor biztosan tapasztaltad már, hogy a marketing fogós feladat lehet. Mindenki próbálja felhívni magára az emberek figyelmét,...
Online marketing

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain. 

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!