Online marketing cikkek, hírek: keresőoptimalizálás, online marketing stratégia, közösségi média marketing az online marketing tanácsadó tollából.

Kérje ajánlatunkat, kattintson!
Főoldal > Fa struktrúrájú kategorizálás > Online Marketing

Online Marketing

Online marketing cikkek, hírek: keresőoptimalizálás, online marketing stratégia, közösségi média marketing az online marketing tanácsadó tollából.

Hallottad már, hogy az internet marketing egy nagyon olcsó és jó eszközt vevőszerzésre, de neked még ez semmit nem mond? Próbáltad már, de igazi eredményt még nem hozott? Segítünk elindulni!

2014/06/03 - Máté Balázs, marketing tanácsadó

Üzletszerzés az Interneten – hogyan is kezdjem el?

Hallottad már, hogy az internet marketing egy nagyon olcsó és jó eszköz vevőszerzésre, de neked még ez semmit nem mond? Próbáltad már, de igazi eredményt még nem hozott?...
Linképítés, linkmarketing 2014 -  valóban ilyen nehéz a helyzet?

2014/06/03 - Máté Balázs és Szóró Ákos, online marketing tanácsadó

Linképítés, linkmarketing 2014 - valóban ilyen nehéz a helyzet?

Tudjuk, a keresőoptimalizálásban a jó honlapmotor és az OnSite SEO után a legfontosabb  OffSite SEO és a linkmarketing vagy linkgyűjtés. Azonban ez egyre nehezebben megy. Miért? Segítünk!  
A kis és középvállalkozások online marketing kommunikációját segítő sorozatunk befejező részében a hírlevél, a PPC (AdWords) hirdetések és a cikkek írása kerül sorra.

2014/06/01 - Máté Balázs és Szóró Ákos, online marketing tanácsadó

8 online marketing tipp kisvállalkozások részére – 3 / 3

Szükséges még ma, a közösségi média marketing idejében is a hírlevél, az e-mail marketing? Mi a jelentősége a PPC kampányoknak? Tudod, mi az a webinar? Tudod, miért fontos, hogy publikálj? Ezekről lesz szó mai elemzésünkben!   
Facebook hirdetés vagy Pinterest marketing? Melyik célravezetőbb cégednek? Elemezzük ebben a részben együtt a közösségi média marketing eszközök hatékonyságát!

2014/05/29 - Máté Balázs és Szóró Ákos, online marketing tanácsadó

8 online marketing tipp kisvállalkozások részére – 2 / 3

Facebook hirdetés vagy Pinterest marketing? Melyik célravezetőbb cégednek? Elemezzük ebben a részben együtt a közösségi média marketing eszközök hatékonyságát! 
8 online marketing tipp kisvállalkozások részére – 1 / 3

2014/05/28 - Máté Balázs és Szóró Ákos, online marketing tanácsadó

8 online marketing tipp kisvállalkozások részére – 1 / 3

15 év és több, mint 200 cég marketing tanácsadói tapasztalatom alapján ebben a cikksorozatban szedtem össze 8 fontos tippet arról, mi kell vállalkozásod sikeres marketingéhez! 
A siker kulcsa 2014-ben: az online reputáció (hírnév)

2014/05/16 - Máté Balázs és Szóró Ákos, online marketing tanácsadó

A siker kulcsa 2014-ben: az online reputáció (hírnév) növelése

Sokszor látsz bloggereket, Facebook oldalak vezetőit, akik hirtelen sikeresek és keresettek, gyakran jól keresővé válnak? A recept egyszerű, mely nem csak magánszemélyeknek, cégeknek is jól beválik! Elmondjuk! 
Tudod melyik online marketing eszköz a legjobb cégednek?

2014/05/04 - Máté Balázs, marketing tanácsadó

Tudod melyik online marketing eszköz a legjobb cégednek?

Google AdWords? Esetleg a Facebook? A keresőoptimalizálás a fontos? Esetleg a Youtube videó kampányok? Vagy csak vegyél bannereket? Esetleg PR cikkeket? Egyéb közösségi média marketing eszközök kellenének? Mi tényleg  megmondjuk! :)
5 alapvető tipp tartalommarketinghez

2014/05/03 - Máté Balázs és Szóró Ákos, online marketing tanácsadó

5 alapvető tipp tartalommarketinghez

Nagyot változott a Facebook az elmúlt hónapban, még inkább azt az utat követi, amit a Google már régen: a minőségi tartalom lett a kulcs. Eddig is mondtuk, most pedig már kiáltjuk: a...
Online marketing
Marketing konzultáció és audit
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

Link álcázás

A link álcázás a hivatkozások eltakarását jelenti,...

Backlink

Más oldalakról induló hivatkozások amelyek szájtunk valamely meghatározott oldalához...

Fejléc

A HTML fejléc és alcímek kulcsfontosságú szerepet játszanak a keresőmarketingben (SEM),...

Alkalmi visszafordulás

Mit is jelent az alkalmi visszafordulás? Az alkalmi visszafordulás az amikor egy emailt...

TrueView hirdetés

A Google AdWords-ön belül készített videóhirdetés. A TrueView...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok BTL Kommunikációs ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.