Online marketing cikkek, hírek: keresőoptimalizálás, online marketing stratégia, közösségi média marketing az online marketing tanácsadó tollából.

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
Főoldal > Fa struktrúrájú kategorizálás > Online Marketing

Online Marketing

Online marketing cikkek, hírek: keresőoptimalizálás, online marketing stratégia, közösségi média marketing az online marketing tanácsadó tollából.

Digitális gasztromarketing 2017

2016/12/07 - Tóth Beáta

Gasztronómiában dolgozol, de a marketinged gyerekcipőben jár? Íme néhány lépés, amellyel sikeres stratégiát alakíthatsz ki!

A legfontosabb, hogy az éttermedben az ételek és a kiszolgálás minősége legyen kifogástalan, ugyanis ezek nélkül hiábavaló minden erőfeszítés… 
Online marketing trendek 2017

2016/12/05 - Tóth Beáta

Íme a 7 legfontosabb online marketing trend 2017-ben!

A 2016-os év kiemelkedő eredményeket produkált az online marketing világában, azonban nem dőlhetünk elégedetten hátra- az ipar szélsebesen fejlődik tovább. Ha nem követjük a trendeket könnyen lemaradhatunk, és ennek bevételeink láthatják...
Bemutatjuk 2017 marketing újdonságait!

2016/12/01 - Lukács Kornélia - marketing asszisztens

Marketing-trendek 2017-ben

Vészesen közeledik az év vége, vagyis szorgosan azon kell már munkálkodnunk, hogy a 2017 első felének marketingstratégiáját alaposan kidolgozzuk az általunk képviselt cégeknél. Azonban ahhoz, hogy ezt kellő hatékonysággal tegyük meg kicsit a...
Készülsz már a karácsonyra? Ez a videó biztosan megalapozza a hangulatod, minden bizonnyal ez lesz 2016 legmeghatóbb karácsonyi videója!

2016/11/09 -

2016 legmeghatóbb karácsonyi reklámja megérkezett! Ha van 5 perced, ezt neked is látnod kell <3

November környékén mindig számos gyönyörű, megható vagy épp vicces karácsonyi reklámmal találkozhatunk. Nincs ez másként idén sem, John Lewis ebben az évben is zseniálisat alkotott! Ha van 5 szabad perced, ezt a videót igazán érdemes megnézned!
Így használhatod az online marketinget a márkaépítéshez!

2016/10/31 - Lukács Kornélia - marketing asszisztens

Tudatos márkaépítés az online marketing segítségével

A márka és a márka menedzsment kifejezéseket a legtöbben a nagy cégekhez társítják, pedig a megfelelő márka kialakítása nem kell, hogy világmegváltó ötletek és kellően mély pénztárcák kíséretében jelenjenek meg. Vagyis fontos,...
Google Webmester eszköz

2016/10/25 -

Google Webmaster Tools – Ha eddig nem használtad, innentől napi szinten fogod figyelni! Ha sikeres weboldalt szeretnél üzemeltetni, elengedhetetlen tudni ezt a néhány apróságot

Ha eddig nem ismerted vagy nem tudtad hogy kell használni a Google által fejlesztett eszközt (Webmaster Tools, vagy más néven Google Search Console)  akkor most pár lépésből igazi webmestert faragunk belőled. Szokás mondani, hogy vannak dolgok...
Elemezd weboldalad Analytics adatait minden eddiginél gyorsabban és egyszerűbben!

2016/10/14 -

Analytics elemzés könnyen és gyorsan - ha már unod a sok lapozgatást!

Te is unod már, hogy havi, vagy akár heti rendszerességgel órákat töltesz az Analytics fiókod böngészésével? Az elemzés fontos, az optimalizálás kiemelt része – de vajon tényleg szükséges a szétszórt információkat egyesével...
A Facebook a munkahelyen is hasznos lesz: jön a Facebook at Work, azaz a munkahelyi Facebook

2016/04/11 - Csonka Nikoletta - marketing tanácsadó

A Facebook a munkahelyi környezetet is meghódítja: közeledik a Facebook at Work bevezetése!

A Facebook a munkahelyen gyakran tiltott “gyümölcs” (kivétel persze nálunk :) ), hiszen az emberek figyelmét eltereli a munkáról… Persze az okostelefonok világában már főnök legyen a talpán aki megmondja, melyik alkalmazott...
Online marketing
Marketing konzultáció és audit
Magyarország leglátogatottabb online marketing blogja

ENNYIEN OLVASTÁK A BLOGOT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
212 351
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

Adatvédelmi nyilatkozat

Mi az az adatvédelmi nyilatkozat? Az informatikában az adatvédelmi...

Tartalomfüggő reklámozás

Mit jelent a tartalomfüggő reklámozás? A legtöbb keresőmotor...

Vásárlási feltételek

Mit is jelentenek a vásárlási feltételek? A...

Jövedelemforrás

A jövedelemforrás minden olyan tevékenység, amely jövedelem...

Vírus e-könyv

A „vírusszerű” e-könyvek lényege, hogy széles körben...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok BTL Kommunikációs ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.