Online marketing cikkek, hírek: keresőoptimalizálás, online marketing stratégia, közösségi média marketing az online marketing tanácsadó tollából.

Kérje ajánlatunkat, kattintson!
Főoldal > Fa struktrúrájú kategorizálás > Online Marketing

Online Marketing

Online marketing cikkek, hírek: keresőoptimalizálás, online marketing stratégia, közösségi média marketing az online marketing tanácsadó tollából.

Mire jó a # azaz a hashtag, honnan származik, hogyan kell használni?

2015/01/03 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Mire jó a # azaz a hashtag, honnan származik, hogyan kell használni?

Sokszor láttad már a kettős-keresztet és utána mindenféle szavakat, de nem érted, mire jó? Nos a # azaz a hashtag forradalmasította a közösségi média marketinget. Ismerd meg te...
16 tipp a sikeres online video-marketingért

2015/01/02 - Máté Balázs, marketing tanácsadó

16 tipp a sikeres online video-marketingért

Az emberek - sajnos - egyre kevésbé szeretnek olvasni. Videókat azonban egyre szívesebben nézegetnek. Főleg, ha azok jók és érdekesek. Itt az ideje neked is elkezdened a videók használatát marketing kommunikációdban. Összefoglaltuk, mi kell...
De mi a fene az a #hashtag, honnan jött, mi a jelentése, és pontosan hogyan is működik, mire jó? Mikor érdemes használnod, mik az előnyei és a veszélyei, hogyan használható a marketingben? Elmondjuk!

2014/12/31 - Máté Balázs, marketing tanácsadó

#Hashtag a Facebook-on is: Így működik, és így tudod helyesen használni!

De mi a fene az a #hashtag, honnan jött, mi a jelentése, és pontosan hogyan is működik, mire jó? Mikor érdemes használnod, mik az előnyei és a veszélyei, hogyan használható a marketingben? Elmondjuk!  
6 végzetes hiba az online marketingben

2014/11/27 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

6 végzetes hiba az online marketingben

Átlagban hetente elemzek egy magyar vállalkozást marketing szempontból, és nagyon gyakran ugyanazokat a hibákat találom. Kiemeltem ezekből hetet, melyeket, ha te is elkövetsz bukásra vagy ítélve.  A cikkben a helyes utat is megmutatom!
Hogyan válasszuk ki a megfelelő kulcsszavakat a hatékony keresőoptimalizálás érdekében?

2014/11/22 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Hogyan válasszuk ki a megfelelő kulcsszavakat a hatékony keresőoptimalizálás érdekében?

A keresőoptimalizálás nem az on-site SEO-val kezdődik. Ha valóban hatékony eredményeket akarsz elérni, jóval előbb kell elkezdeni a keresőoptimalizálást: ez a pont a kulcsszó választás és azok helyes alkalmazása! Segítünk, hogyan csináld! 
Facebook hirdetés vagy Google AdWords? Melyiket válasszam?

2014/11/10 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Facebook hirdetés vagy Google AdWords? Melyiket válasszam?

  Az AdWords-nek komoly konkurenciát állított a Facebook hirdetési rendszere. Az ingyenes Facebook marketing után sem túl drága MÉG, a Facebookon hatékonyan hirdetni. De vajon jobban megéri, mint az AdWords? Elmondjuk!   
Az off-site avagy off-page keresőoptimalizálás trükkjei 2014-ben

2014/11/04 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Az off-site avagy off-page keresőoptimalizálás trükkjei 2014-ben

Sokan azt hiszik, beírnak 3 meta taget a weboldaluk forrásába, és ezzel kész a keresőoptimalizálás. A nagy varázslat azonban az off-site vagy más néven off-page SEO-val kezdődik! Mi is az és hogyan csináld!   
Melyik a legjobb időpont a Facebook-on a posztolásra?

2014/10/28 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Melyik a legjobb időpont a Facebook-on a posztolásra?

Amióta a Facebook drasztikusan csökkentette az eléréseket, még fontosabbá vált a posztolásod időpontja. A jó időpont megválasztásával, akár egy-két óra különbséggel is sok ezer emberrel többet érhetsz el közösségi média...
Online marketing
Marketing konzultáció és audit
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

Árrés

Mit is jelent az árrés? Az árrés egy termék vagy szolgáltatás ára és a beszerzés ára...

Video Streaming

A videó streamelés az a módszer, amellyel egy élőben közvetített, vagy egy előre rögzített...

Szövegíró

Ki is a szövegíró?   Egy olyan személy, aki hivatásosan...

rss

  Mi az az RSS és mire jó? Az RSS mozaikszó jelentése,...

Delisting

Amikor egy egész weboldal vagy csak egy aloldala kikerül a Google (vagy valamilyen...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok BTL Kommunikációs ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.