Online marketing cikkek, hírek: keresőoptimalizálás, online marketing stratégia, közösségi média marketing az online marketing tanácsadó tollából.

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
Főoldal > Fa struktrúrájú kategorizálás > Online Marketing

Online Marketing

Online marketing cikkek, hírek: keresőoptimalizálás, online marketing stratégia, közösségi média marketing az online marketing tanácsadó tollából.

Ambient eszközök a marketingben – kreatív megoldások a POS eszközök világában

2017/01/30 - Csonka Nikoletta - marketing tanácsadó

Ambient eszközök a marketingben – kreatív megoldások a POS eszközök világában

Bár hisszük és tapasztaljuk, hogy az online marketingnek szinte minden iparágban nagy teret kell biztosítani, hiszen hatékonyságát – ellentétben az egyes eladáshelyi reklámhirdetésekkel – pontosan mérni tudjuk, egyes esetekben azonban...
Online marketing tippek

2017/01/26 - Lukács Kornélia - marketing asszisztens

10 tipp, hogy könnyebben boldogulj az online marketing világában!

Az online marketing kiemelt szereppel rendelkezik a vállalkozások életében. Mindenki naprakész szeretne lenni, de ez nem egyszerű feladat, hiszen ez a terület napról napra változik. Adunk 10 tippet, amivel könnyebben fogsz boldogulni az online...
Érdekel az online marketing világa? Szeretnél elmélyülni benne? Megmutatjuk hol érdemes tanulnod!

2017/01/06 - Tóth Beáta

Érdekel az online marketing világa? Szeretnél elmélyülni benne? Megmutatjuk hol érdemes tanulnod!

Vállalkozó vagy? Esetleg pályaválasztás előtt állsz? Szétnéztünk a piacon, hol van lehetőséged online marketinget tanulni!
Ütős blog tippek éttermeknek

2017/01/05 - Tóth Beáta

Ütős blog tippek éttermeknek

Éttermednek van weboldala, de nem töltöd fel rendszeresen tartalommal? Itt az ideje elkezdened, mert számos előnnyel jár!     A rendszeres blog írás egyrészről segít egy lojális közönség kialakításában, másrészről...
Tipikus AdWords hibák, melyeket te is biztosan elkövettél már!

2016/12/28 - Tóth Beáta

Tipikus AdWords hibák, melyeket te is biztosan elkövettél már!

A Google Adwords használata nem egyszerű, és mindannyian követtünk már el hibákat használata közben. Azonban ezeknek a pénztárcád láthatja kárát, ezért összeszedtük a legtipikusabbakat, hogy a hirdetésekre elköltött összeg ne...
B2B marketing: Ahogy mi csináljuk.

2016/12/21 - Tóth Beáta

B2B marketing: Ahogy mi csináljuk.

B2B területen értékesíteni nem könnyű feladat, de nem is lehetetlen! Sok ebben a szektorban tevékenykedő ügyfelem volt az évek során, és rengeteg kifogást kezeltem. Ezeknek a kibúvóknak a többsége mind egy régi hiedelemből származott:...
Új generációs marketing: eljött a vloggerek, és influencerek világa?

2016/12/20 - Tóth Beáta

Új generációs marketing: eljött a vloggerek, és influencerek világa?

Az elmúlt években a közösségi média hatásának köszönhetően az online marketing rohamos ütemben növekszik, és közben folyamatos átalakuláson megy keresztül. Az az eszköz, ami az egyik évben hatásos volt, már a következőben nem biztos,...
A vizuális megjelenés az egyik legfontosabb marketing-stratégia

2016/12/15 - Mocsonoky Csaba

Hogyan használjunk képeket a sikeres online marketing érdekében?

Miért fontos a képek használata a weboldalakon? Hogyan segíthetnek szolgáltatásaid, termékeid népszerűsítésében? Stratégiák és tippek a hatékony marketing érdekében!
Online marketing
Marketing konzultáció és audit
Magyarország leglátogatottabb online marketing blogja

ENNYIEN OLVASTÁK A BLOGOT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
212 351
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

Delisting

Amikor egy egész weboldal vagy csak egy aloldala kikerül a Google (vagy valamilyen...

Teljesítményterv

Mi is az a teljesítményterv? Teljesítményterv akkor...

TrueView hirdetés

A Google AdWords-ön belül készített videóhirdetés. A TrueView...

Főcím

A főcím az a szöveg, amely általában a weboldalak vagy hirdetések legtetején jelenik meg, és...

ALT tag

Az ALT tag fogalmának meghatározása HTML tagek, melyeket weboldalakon...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok BTL Kommunikációs ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.