Online marketing cikkek, hírek: keresőoptimalizálás, online marketing stratégia, közösségi média marketing az online marketing tanácsadó tollából.

EN
Referencia #1 Referencia #2 Referencia #3 Referencia #4 Referencia #5 Referencia #6 Referencia #7 Referencia #8 Referencia #9 Referencia #10 Referencia #11 Referencia #12 Referencia #13 Referencia #14 Referencia #15 Referencia #16 Referencia #17 Referencia #18 Referencia #19 Referencia #20 Referencia #21 Referencia #22 Referencia #23 Referencia #24 Referencia #25 Referencia #26 Referencia #27 Referencia #28 Referencia #29 Referencia #30 Referencia #31 Referencia #32 Referencia #33 77 Elektronika Kft Referencia #35 Referencia #36 Referencia #37 Referencia #38 Referencia #39 Referencia #40 Referencia #41 Referencia #42 Referencia #43 Referencia #44 Referencia #45 Referencia #46 Referencia #47 Referencia #48 Referencia #49 Referencia #50 Referencia #51 Referencia #52 Referencia #53 Referencia #54 Referencia #55 Referencia #56 Referencia #57 Referencia #58 Referencia #59 Referencia #60

Online Marketing

Online marketing cikkek, hírek: keresőoptimalizálás, online marketing stratégia, közösségi média marketing az online marketing tanácsadó tollából.

Szállodamarketing trendek 2020

2020/04/01 - Czifra Zsófia, Vendéglátás és turizmus online marketing divízió vezető

9 népszerű szállodamarketing trend, amire érdemes odafigyelni 2020-ban

Nos, manapság nem élünk könnyű időket, ami a turizmust illeti, különösen borzasztó időket élünk. Habár egyelőre a kilátások nem jók, a helyzet javulni fog, és az...
PPC hirdetések plasztikai sebészeteknek - Útmutató 4. rész

2020/03/26 - Szatmári Szabina - Egészségügyi marketing divízió vezető

A nagy plasztikai sebészeti marketing útmutató – IV. rész

Milyen fizetett hirdetéseket érdemes plasztikai sebészként indítani? Összefoglaltuk útmutatónkban részletesen, hogy melyiket, hogyan csináld hatékonyan!
Közvetlen foglalásra való ösztönzés

2020/03/11 - Czifra Zsófia, Vendéglátás és turizmus online marketing divízió vezető

18 tipp a közvetlen szállodai foglalások fellendítéséhez

Mi a legtöbb szálloda/hotel/üdülőhely/szállás problémája manapság? A pofátlanul magas jutalékok, amelyeket a szállásközvetítő webhelyeknek, az ún....
Elkezdődött: gazdasági világválság 2020. Hogyan készülj fel rá marketingesként?

2020/03/07 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Elkezdődött: gazdasági világválság 2020. Hogyan készülj fel rá?

Kétségtelen, hogy itt van az új gazdasági világválság. 2020 márciusában minden jel ezt mutatja. Talán kétségbe estél, talán félsz, de egyszer minden...
Facebook szállodahirdetések

2020/03/04 - Czifra Zsófia, Vendéglátás és turizmus online marketing divízió vezető

Amit a Facebook szállodahirdetéseiről tudni érdemes

A Facebook hirdetéseket két nagyobb kategóriára oszthatjuk: vannak olyanok, amelyek különböző felületeken célozzák meg a felhasználókat, hogy elvégezzenek egy műveletet (pl....
Helyi SEO hoteleknek Hogyan vonzz nagyobb forgalmat webhelyedre (és hogyan konvertáld azt)

2020/03/02 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Helyi SEO hoteleknek: Hogyan vonzz nagyobb forgalmat webhelyedre (és hogyan konvertáld azt)

Hogyan lesz hoteledben a legtöbb direkt szobafoglalás a weboldaladon keresztül? Mutatjuk, melyek a legköltséghatékonyabb hotel marketing eszközök.   
Hatékony hirdetések fogászatoknak: 7 tipp hogyan csináld

2020/02/27 - Szatmári Szabina - Egészségügyi marketing divízió vezető

7 tipp a hatékony fogászati PPC kampányokért

A fogászati marketing egy végtelenül versenyszerű terület. Még a kisebb településeken sem ritka, hogy több mint egy fogászati rendelő működik, egymástól csupán...
Google Szállodahirdetések

2020/02/26 - Czifra Zsófia, Vendéglátás és turizmus online marketing divízió vezető

Amit a Google szállodahirdetéseiről tudnod érdemes

Ma már nem kell figyelmeztetnünk rá, hogy az emberek túlnyomó része az interneten keres szállást, amikor utazást tervez. Bár a Booking.com és hazánkban a Szállás.hu...
Online marketing

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain. 

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!