notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Online marketing tanácsadás, online PR, honlapkészítés Máté Balázs online marketing tanácsadó segítségével

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
Főoldal > A jó internetes jelenlét titkai

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

A jó internetes jelenlét titkai


2011/12/05
Máté Balázs

Olcsó honlap

Ami nagyon fontos, hogy a honlap jól átgondolt, keresőbarát, marketing központú oldal legyen.
Kerüljön az pár százezer vagy 2 millió Ft-ba. Mi kell a látogatottsághoz? Olvasson bele itt:

A jó internetes jelenlét titkai

Eu-s pályázatok akár több milliós, tízmilliós vissza nem térítendő összeget is adnak honlapkészítésre, azonban kezdésnek nem biztos, hogy egy mikrovállalkozás egy ágazati portállal kell induljon, még akkor sem, ha a befektetett pénz nagy részét visszakapja. A lényeg az, hogy jelenjen meg az Interneten, és ezt tudatosan tegye. Egy-egy oldalas mikrosite is lehet hatékony, ha online marketing tanácsadás van mögötte. Olvasson bele a választékba, és döntse el Önnek mi a legmegfelelőbb! Mondjak tehát egy pár példát? Nézzük a kategóriákat: honlapkészítés, online marketing tanácsadás érdekli? Kérje személyre szabott ajánlatunkat most, ide kattintva!

 

Egy oldalalas mikrosite, online marketing tanácsadás háttérrel

 

 

A legegyszerűbb www.kornyezetiranyitas.com. Az oldal célja az volt, hogy környezetirányítás szóra jó helyezést érjen el, a környezetirányítás iránt érdeklődőknek kiinduló alapot adjon. Írjuk be a Google-ba (vagy kattintsunk ide): környezetirányítás. Az oldal nincs rossz helyen, igaz? A jó helyezés ellenére az oldal nem került sokba. Honlapkészítés, online marketing tanácsadás mikro vállalkozásoknak? Kérje személyre szabott ajánlatunkat most, ide kattintva!

 

Több oldalas mikrosite, adminisztrációs felülettel, online marketing tanácsadás háttérrel

 

 

Kicsit összetettebb működésre képes a www.lizimeter.hu. A feladat a "beszivárgás mérés" szóra való megfelelő keresőtalálat volt, azonban az oldal saját adminisztrációs felülettel és több statikus aloldallal is rendelkezik. Kicsit nagyobb költség, azonban nagyobb látogatottság, több haszon. Nem csak egy vagy néhány szóra optimalizálható, vannak egyébb hozadékai is (Pl.: Google keresés: talajvédelem). Honlapkészítés, online marketing tanácsadás látogatottságnövelés? Kérje személyre szabott ajánlatunkat most, ide kattintva!

 

Összetett oldal, mindenre kiterjedő igények kielégítése

 

 

Nem elég egy jó design, az összetett oldalak többe kerülnek, azonban többet lehet rájuk pályázni, és természetesen a nagyobb látogatottság révén több ajánlatkéréshez vezetnek, így több hasznot is hoznak. Egy összetett oldal gyakran hamarabb megtérül mint egy olcsóbb egyszerűbb, persze ha mindkét esetben online marketing tanácsadás és stratégia a háttér, akkor ez mindkettő nagyon rövid időt jelent. Az összetett oldalak nagyon sok kifejezésre jó pozíciót érnek el, nagyon sok helyről érkezik hozzájuk a látogató. A STandard-Team Kft. weboldala pl. az előbbi kifejezésekre (környezetirányítás, beszivárgás mérés) is előkelő helyet foglal el a Google-ban, de emellett a szolgáltatások nagy részére is jó helyen jön. Pl: pályázat figyelés, ISO 9001 tanácsadás, iso 14001 felkészítés stb. Honlapkészítés, online marketing tanácsadás összetett, jól működő honlapok? Kérje személyre szabott ajánlatunkat most, ide kattintva!

Marketing konzultáció és audit
Honlapkészítés Online marketing

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 136

Átlagos értékelés: 4.9




Ajánlatkérés

Több vásárlót szeretnél? Több vendéget szeretnél? Több ügyfelet szeretnél? Hatékonyabb marketinget szeretnél? Megalkotjuk tökéletes marketing stratégiádat, 2019.06.30-ig történő megrendelés esetén ennek díját elengedjük*.


*egy éves megrendelés esetén


Marketing konzultáció és audit
Magyarország leglátogatottabb online marketing blogja

ENNYIEN OLVASTÁK A BLOGOT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
253 667
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

Duplikált tartalom

Mi az a duplikált tartalom? A duplikált tartalmak olyan tartalmak, amelyek...

Facebook

Mi az a Facebook? A Facebook a világ legnagyobb közösségi...

Webinárium

Mit is jelent a webinárium kifezejzés? A webinárium...

Vásárlási folyamat

Mi is az a vásárlási folyamat?   A vásárlási...

Vírus e-könyv

A „vírusszerű” e-könyvek lényege, hogy széles körben...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok BTL Kommunikációs ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.