notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

5 dolog amivel tönkreteheted online hírnevedet avagy mit ne tegyél jó híred megőrzésének érdekében?

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
Főoldal > 5 dolog amivel tönkreteheted online hírnevedet

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

5 dolog amivel tönkreteheted online hírnevedet


2013/01/24
Nánási Beatarix és Máté Balázs online marketing tanácsadó

 

A való életben jó híreden elég könnyen eshet folt, elég egyetlen hiba, rossz magtartás vagy bármilyen egyéb negatív cselekedet, megnyilvánulás. Behatárolható az a földrajzi terület ahol ismernek, tehát a legegyszerűbb fogni a sátorfát, odébb állni és egy új helyen új lappal kezdeni mindent. Az interneten ez nem ilyen egyszerű. Az elérhető közönség sokkal nagyobb és annak a lehetősége, hogy hírneved sérül és az hosszú távú károkat okoz exponenciálisan nagyobb, mint a való életben. Nem beszélve arról, hogy ami egyszer az internetre felkerült, az ott is marad. Megelőzésként most felsorolunk 5 dolgot amire figyelned kell ha szeretnéd jó hírnevedet megőrizni.
A való életben jó híreden elég könnyen eshet folt, elég egyetlen hiba, rossz magtartás vagy bármilyen egyéb negatív cselekedet, megnyilvánulás. Behatárolható az a földrajzi terület ahol ismernek, tehát a legegyszerűbb fogni a sátorfát, odébb állni és egy

 

Ne spammelj!

Cégként el kell adni a terméket, szolgáltatást, és el kell érned az embereket, valószínű tehát, hogy nagy mennyiségben, rendszeresen küldesz üzeneteket a vásárlóidnak vagy a potenciális közönségnek.  A legtöbb üzenet sajnos spam gyanús, hiszen eladni akarsz, terméket tukmálsz,  stb. A jövőben próbáld ezt a káros tevékenységet abbahagyni és változtass e-mail marketingeden.
 

Gondolkodj, mielőtt megnyomod az ENTER-t!

Pihengetünk?
Nem törölheted azt, ami egyszer a webre felkerült. Ha valaki nagyon akarja, úgyis megtalál rólad mindent. Nem számít, hányszor nyomod meg a törlés gombot azon a bizonyos tartalmon, képen vagy kommenten az valamilyen misztikus módon még mindig ott marad, megtalálható lesz a neten.  Ha valamit nem küldenél el anyukádnak , azt ne is oszd meg sehol az interneten. 
 

Már nem csak a Google-lel találhatnak vevőid rólad infókat, figyelj mindenre!

Rákerestél mostanában magadra a Google-ben? Talán meglepődve tapasztalod, hogy mennyi találat szól rólad. A találatok száma az aktív online jelenlétedtől függ. Ha online kommunikációt végzel (ha nem, akkor akár be is csukhatod a boltot) akkor nyomon kell követned online hírneved alakulását. A Google-ben megnézheted, mások mit találnának rólad. Sokkal jobb módja a valós idejű elégedettség mérésének az, ha a közösségi médiában követed nyomon a rólad alkotott képet. Megtudhatod, mit mondanak rólad és cégedről az emberek. Lehetőséged nyílik azonnal válaszolni, cáfolni, megköszönni a pozitív visszacsatolásokat, vagy megoldani a panaszokat.
 

Ne legyél negatív

A tendencia azt mutatja, hogy az emberek általában túlságosan negatívak. Könnyebben panaszkodnak az őket ért sérelmekért, mint örülnének a pozitív dolgoknak. Az alapján azonosítanak be téged  a jövőben az emberek, amit és ahogyan üzensz feléjük. Légy tehát pozitív, légy kíváncsi, indíts vitát, foglalj álláspontot, de soha ne legyél negatív!
 

Ne beszélj csak magadról

Azt gondolod, hogy semmi nem érdekesebb a világon nálad és annál amit mondasz de higgy nekem, a követőidnek , barátaidnak különböző felfogása van arról, hogy mi az, ami érdekes. A közösségi média az elköteleződésről szól, az elköteleződés pedig beszélgetés útján alakul ki. Emlékszel az utolsó esetre mikor valaki olyannal próbáltál meg beszélni aki csak és kizárólag magáról volt hajlandó mesélni? Nos az internetes közönségednek nem muszáj végig hallgatnia. Abbahagyják az olvasást és soha többet nem térnek vissza. 
 
Online marketing

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 94

Átlagos értékelés: 4.8




Ajánlatkérés

Több vásárlót szeretnél? Több vendéget szeretnél? Több ügyfelet szeretnél? Hatékonyabb marketinget szeretnél? Megalkotjuk tökéletes marketing stratégiádat, 2019.07.31-ig történő megrendelés esetén ennek díját elengedjük*.


*egy éves megrendelés esetén


Pihengetünk? mobile
Magyarország leglátogatottabb online marketing blogja

ENNYIEN OLVASTÁK A BLOGOT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
287 468
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

Spam

Jelenthet emailen keresztül küldött adatot vagy keresőmotorok megvezetése...

Elhelyezés szerinti célzás

Az elhelyezés szerinti célzás a Google AdWords kampányok egyik speciális lehetősége. A...

Megjelenő URL

Ez az URL-cím jelenik meg a reklámjaid mellett. Ez a cím nem...

Minőségindex

A Yahoo! Japán sajátos minőségi mérőértéke (a Google AdWords minőségi pontszámához...

Belső linkelés

Olyan hiperhivatkozások elhelyezése egy weboldalon (vagy valamelyik aloldalán), amik ugyanazon a...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok BTL Kommunikációs ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.