Keresés

Menü

Ismerd meg az offline hirdetés jelentését és magyarázatát az online marketing szakszótárból!

Marketing Professzorok
Már csatlakoztam Köszi, most nem

Offline hirdetés


Újságpapírok, hirdetőtáblák, szórólapok, TV és rádió reklámok és minden egyéb „kézzel fogható” világban előforduló hirdetőeszköz használata, ami nem tartozik az internetes hirdetés kategóriájába. Az offline hirdetés még az internetes marketinget végzők számára is hasznos lehet, például ha valaki saját webhelyét szeretné reklámozni a helyi közönségnek, ennek ellenére igen kevés internetes hirdető folytat offline hirdetést.

 

Miben különbözik az offline hirdetés az online hirdetéstől?

A közönség szempontjából az offline hirdetések abban különböznek az online módszerektől, hogy az embereknek több erőfeszítésükbe telik eljutni a reklámozott webhelyre, hiszen nem kattinthatnak rá egy televíziós reklámban látott vagy egy rádióban hallott linkre. Így kénytelenek megjegyezni, vagy leírni azt, majd begépelniük a kereső címsorába.
 

Így lényegesen kevesebb látogató várható az ilyen csatornákról, mint az online reklámokból. Ezzel szemben az offline hirdetések konverziós aránya általában nagyobb, ugyanis ha egy személy hajlandó időt fordítani például egy TV-ben látott webhely felkeresésére, akkor ez azt jelenti, hogy nagy valószínűséggel komolyan érdeklődik annak tartalma iránt.
 

címkék:
Ha úgy érzed, jól fogalmazol, írott anyagokat könnyen fordítasz angolból magyarra és szeretnél sok mindent megtanulni az online újságírásról, az online marketingről, akkor érdemes jelentkezned hozzánk!

Újságíró asszisztenst keresnek a Marketing Professzorok!

2017-08-21

Ha úgy érzed, jól fogalmazol, írott anyagokat könnyen fordítasz angolról magyarra és szeretnél sok mindent megtanulni az online újságírásról, az online marketingről, akkor érdemes jelentkezned hozzánk!   

Te is könnyen a Google fekete listájára kerülhetsz, tudtod nélkül is!

Te is könnyen a Google fekete listájára kerülhetsz, tudtod nélkül is!

2017-05-19

Azt hiszed, csak akkor kerülhet a weboldalad a Google fekete listájára, ha tiltott technikákat alkalmazol? Tévedsz! Megmutatom milyen könnyen elérhet a vég, és azt is, hogyan védekezz ellene! 

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!