Ne maradj le versenytársaidtól, kerülj az élmezőnybe!

Elvégezzük céged teljeskörű online marketing auditálását és kialakítjuk komplex online marketing stratégiádat!

Keresőoptimalizálás, közösségi média marketing, CPC hirdetések, PR megjelenések - kéz a kézben.

Veled együtt találjuk meg a kiaknázatlan lehetőségeket, hogy ne kelljen többé vaktában lövöldöznöd!

Kérd ajánlatunkat!

Keresés

Menü

Ismerd meg az offline hirdetés jelentését és magyarázatát az online marketing szakszótárból!

Marketing Professzorok

Offline hirdetés


Újságpapírok, hirdetőtáblák, szórólapok, TV és rádió reklámok és minden egyéb „kézzel fogható” világban előforduló hirdetőeszköz használata, ami nem tartozik az internetes hirdetés kategóriájába. Az offline hirdetés még az internetes marketinget végzők számára is hasznos lehet, például ha valaki saját webhelyét szeretné reklámozni a helyi közönségnek, ennek ellenére igen kevés internetes hirdető folytat offline hirdetést.

 

Miben különbözik az offline hirdetés az online hirdetéstől?

A közönség szempontjából az offline hirdetések abban különböznek az online módszerektől, hogy az embereknek több erőfeszítésükbe telik eljutni a reklámozott webhelyre, hiszen nem kattinthatnak rá egy televíziós reklámban látott vagy egy rádióban hallott linkre. Így kénytelenek megjegyezni, vagy leírni azt, majd begépelniük a kereső címsorába.
 

Így lényegesen kevesebb látogató várható az ilyen csatornákról, mint az online reklámokból. Ezzel szemben az offline hirdetések konverziós aránya általában nagyobb, ugyanis ha egy személy hajlandó időt fordítani például egy TV-ben látott webhely felkeresésére, akkor ez azt jelenti, hogy nagy valószínűséggel komolyan érdeklődik annak tartalma iránt.
 

címkék:

4 growth hacking technika, amikkel a rangsorolás élére juthatsz

2018-12-13

A Growth Hacking leghatékonyabb technikája a keresőoptimalizálás. Ugyanakkor a szimpla SEO nem elég ahhoz, hogy elérd azt a szintet, amit Growth Hackingnek hívunk. Mi kell ehhez? Mutatjuk!

Éttermek rangsorolása a Google Térképen

2018-12-10

Gondolkodtál már valaha azon, hogy miért épp az a három létesítmény jelenik meg a Google Térkép találatok között, valahányszor rákeresel egy város éttermeire? Szeretnél te is bejutni az áhított három közé, hogy minél több kereső felhasználó lássa meg nevedet, valahányszor étkezési...

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!