Keresés

Menü

Ismerd meg az offline hirdetés jelentését és magyarázatát az online marketing szakszótárból!

Marketing Professzorok

Offline hirdetés


Újságpapírok, hirdetőtáblák, szórólapok, TV és rádió reklámok és minden egyéb „kézzel fogható” világban előforduló hirdetőeszköz használata, ami nem tartozik az internetes hirdetés kategóriájába. Az offline hirdetés még az internetes marketinget végzők számára is hasznos lehet, például ha valaki saját webhelyét szeretné reklámozni a helyi közönségnek, ennek ellenére igen kevés internetes hirdető folytat offline hirdetést.

 

Miben különbözik az offline hirdetés az online hirdetéstől?

A közönség szempontjából az offline hirdetések abban különböznek az online módszerektől, hogy az embereknek több erőfeszítésükbe telik eljutni a reklámozott webhelyre, hiszen nem kattinthatnak rá egy televíziós reklámban látott vagy egy rádióban hallott linkre. Így kénytelenek megjegyezni, vagy leírni azt, majd begépelniük a kereső címsorába.
 

Így lényegesen kevesebb látogató várható az ilyen csatornákról, mint az online reklámokból. Ezzel szemben az offline hirdetések konverziós aránya általában nagyobb, ugyanis ha egy személy hajlandó időt fordítani például egy TV-ben látott webhely felkeresésére, akkor ez azt jelenti, hogy nagy valószínűséggel komolyan érdeklődik annak tartalma iránt.
 

címkék:
Internetes biztonság

Nem is hinnéd mennyi mindent tud rólad az internet!

2018-10-18

Az internetezők számára különösen kényes témává vált a magánélet kérdése az elmúlt évek során. A közösségi média sokakat megoszt azzal kapcsolatban, hogy megéri-e annyi személyes adatot nyilvánosságra hozni magunkról a „teljes közösségi élményért” cserébe.

Így növelheted meg Instagram követőid számát egyetlen hónap alatt

Így növelheted meg Instagram követőid számát egyetlen hónap alatt (1. rész)

2018-10-14

Az Instagram népszerűség-hulláma már évekkel ezelőtt elkezdődött, és a mai napig is tart. Sokan azonban nem tudják, hogyan szerezzenek cégüknek vagy akár személyesen maguknak több Instagram követőt. Mutatjuk!

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!