Keresés

Menü

Meddig jó egy marketing tanácsadó cég?

Marketing Professzorok

Online Marketing


Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Az öreg ács utolsó munkája. Tanmese.

2015.03.02.

Szerző: Máté Balázs, marketing tanácsadó

Meddig jó egy marketing tanácsadó cég?
Talán már te is alkalmaztál marketing tanácsadó céget, de a kezdeti lelesedése, aktív hozzáállása hamar alábbhagyott, és már nem volt olyan jó, mint az elején. Sokan vannak, akik nem szívvel lélekkel állnak minden munkához, álljon számukra itt ez a mese!
 

Nálunk a Marketing Professzoroknál egy új ügyfélről negyed éven belül kiderül, sok éves együttműködés lesz-e belőle, vagy nem is érdemes vele foglalkozni, és hagyjuk inkább az egészet. Igen, az esetek 99%-ban mi mondjuk azt, hogy ezt inkább nem folytatjuk, mert nincs értelme (a maradék 1%-nak egyszerűen nem tetszik a szókimondó modorom, de hát ez van :D). Igen, gyakran rúgunk ki ügyfeleket, nem csak a saját, az ő érdekükben is. Az az ügyfél, akinek a vállalkozásán nem tudunk 100 százalékos lelkesedéssel dolgozni, sosem lesz igazán sikeres. Ezt pedig nem engedhetjük meg magunknak. De ő sem magának. Azt kívánom magamtól és kollégáimtól is, hogy egy ügyfelet tíz év után is olyan lelkesedéssel, proaktívsággal kell tudni kezelni, mint ha ma kezdenénk bele a munkába, és tele lenne izgalommal, újdonsággal. Mindig meg kell találni a kihívást, és meg is találjuk akár évek után is a mindennapi unkában. Máskülönben nincs értelme. De jöjjön a mese, melyet idevalónak érzetem. Minden munka, bárkinek is csináljuk, csak akkor jó, ha úgy végezzük, mintha a sajátunk lenne az adott cég is. Erről szól hát a történet: 
 

Az örge ács tanmeséje

 
"Az idős ácsmester egy szép napon úgy döntött, ideje nyugdíjba vonulni. Főnökének elmondta, hogy bár hiányozni fog a kereset, amit a munkájáért kapott, mégis otthagyja a házépítést, mert többre értékeli a szabadidőt, amit az évtizedek során szép nagyra nőtt családjával tölthet.
 
- Valahogy majd csak elleszek; nyugtatta magát.
 
A főnök nagyon sajnálta, hogy elveszíti legjobb ácsmesterét, s arra kérte őt, hogy utoljára segítsen felépíteni neki még egy házat.
 
Az ácsmester ráállt, de nem telt el sok idő, és máris látni lehetett, hogy az utolsó házába a szívét már nem tette bele. Az elvégzett munka hanyag volt, a felhasznált anyagok minősége silány. Szomorú befejezése volt ez egy egyébként kiváló és elkötelezett ácsmester szakmai életének.
 
A ház átadására megjelent a főnök is, aki magával hozta a ház kulcsait, s azokat átadta az ácsmesternek.
 
- Ez a Te házad - mondta. - Ezt én adom ajándékba.
 
Az ácsmester meg volt döbbenve. Milyen kár... sóvárogott...
 
Ha tudtam volna, teljesen másképp dolgoztam volna rajta...
 
Így van ez mindnyájunkkal. Építgetjük életünket nap-nap után, de sokszor nem éppen a lehető legjobbat adjuk magunkból. És akkor jön a döbbenünk, hogy nekünk kell majd laknunk abban a házban, amit magunknak építettünk. 
 
Te is építőmester vagy!! Te is nap, mint nap kalapácsot fogsz kezedbe, hogy szöget verj be a falba, léceket illesztesz egymáshoz, falakat húzz fel. "az élet egy csináld magad vállalkozás"
 
Hisszük tehát azt, ahogy  ma állsz a dolgokhoz, ahogy ma gondolkozol, döntesz, cselekszel, az szabja majd meg, hogy holnap hogyan fogsz élni. Mi mindig a saját házunkon dolgozunk. 
 
 
 

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS
címkék:
Internetes biztonság

Nem is hinnéd mennyi mindent tud rólad az internet!

2018-10-18

Az internetezők számára különösen kényes témává vált a magánélet kérdése az elmúlt évek során. A közösségi média sokakat megoszt azzal kapcsolatban, hogy megéri-e annyi személyes adatot nyilvánosságra hozni magunkról a „teljes közösségi élményért” cserébe.

Kulcsfontosságú számadatok a digitális marketing világából

Kulcsfontosságú számadatok a digitális marketing világából

2018-10-13

20 pontban összeszedtük a világból a legfontosabb témakörökben megjelent publikációk eredményeit, melyek egyértelműen megmutatják, mit, hogyan csinálj. Közösségi média marketing, keresőmarketing, email marketing és mobil marketing trendek miért TÉNYEK alapján.   

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!