Van egy szép weboldalad, működik a keresőmarketing és a közösségi média marketing is, sokan a látogató, de mégsem vásárolnak tőled? Mi lehet az oka? Talán nem vagy elég meggyőző? Segítünk, hogy az legyél!

EN
Referencia #1 Referencia #2 Referencia #3 Referencia #4 Referencia #5 Referencia #6 Referencia #7 Referencia #8 Referencia #9 Referencia #10 Referencia #11 Referencia #12 Referencia #13 Referencia #14 Referencia #15 Referencia #16 Referencia #17 Referencia #18 Referencia #19 Referencia #20 Referencia #21 Referencia #22 Referencia #23 Referencia #24 Referencia #25 Referencia #26 Referencia #27 Referencia #28 Referencia #29 Referencia #30 Referencia #31 Referencia #32 Referencia #33 77 Elektronika Kft Referencia #35 Referencia #36 Referencia #37 Referencia #38 Referencia #39 Referencia #40 Referencia #41 Referencia #42 Referencia #43 Referencia #44 Referencia #45 Referencia #46 Referencia #47 Referencia #48 Referencia #49 Referencia #50 Referencia #51 Referencia #52 Referencia #53 Referencia #54 Referencia #55 Referencia #56 Referencia #57 Referencia #58 Referencia #59 Referencia #60

10 tipp jobb marketing szöveg íráshoz

Máté Balázs és Szóró Ákos, online marketing tanácsadó
Van egy szép weboldalad, működik a keresőmarketing és a közösségi média marketing is, sok a látogató, de mégsem vásárolnak tőled? Mi lehet az oka? Talán nem vagy elég meggyőző? Segítünk, hogy az legyél!
10 tipp jobb marketing szöveg íráshoz
Az offline marketing eredetileg úgy működik, hogy információkat küld az embereknek, amelyekből később a vásárlások születnek. A hirdetők katalógusokat küldenek ki ügyfeleiknek postai vagy elektronikus úton, és minden esetben ők szólnak először a vásárlóhoz. Ezt a folyamatot push-nak is nevezik. 
A webes felületeken szinte minden fordítva történik. A vásárlók érkeznek a hirdető, eladó oldalára, hogy információt találjanak, ez a „pull” folyamat. Itt mindig a vevő szól először az eladóhoz, akinek minden esetben válaszolnia, információt szolgáltatnia kell, hogy eladhasson. Nagyon fontos tehát az, hogy a vevőket meggyőzzük arról, jó helyen járnak, itt KELL vásárolniuk. 
 
 
 

Az értékesítés központú weboldal

A weboldalad felépítése is nagyon fontos. Van egy ügyfelem, aki készítetett egy weboldalt, még mielőtt találkoztunk volna. Az oldalra érkezve azt sem tudod, ez a weboldal mivel foglalkozik. Ez egy katalógus, esetleg egy lexikon? Arra semmiképpen nem gondolsz, hogy egy webshop…. Pedig az. A közösségi médiából özönlenek a látogatók, de senki nem vásárol. Mi lehet ennek az oka? Egyrészt a rossz felépítés, a nem jól megírt link szövegek, a jól elrejtett tartalom. A másik a marketing szövegek hiánya. Az oldalt a termékekhez értő szakemberek tervezték, nem online marketingesek. Én sem állnék ki borkóstolót tartani, pedig a bor is olyan, mint a marketing, mindenki ért hozzá… Az első lépés tehát egy átgondolt és tapasztalatokon, kutatási adatokon alapuló weboldal felépítés. A következő az ütős marketing szövegek írása. Az utóbbiban próbálunk meg segíteni neked a következő 10 ponttal.
 

Komplex online marketing szakértői kezekben: 15 év tapasztalat, szakképzett apparátus, 1.3 millió Facebook rajongó, keresőoptimalizálási kutatás egyetemi szinten. Kérd ajánlatunkat ide kattintva! 


 

A jó marketing szövegek titka

A következő gondolatokat szem előtt tartva te is jó marketing szövegeket írhatsz!
 
  1. A hirdetők minden esetben azon fáradoznak, hogy szerezhetnek vevőt maguknak. Az interneten a fő szempont viszont az, hogyan tartsák meg látogatóikat. Az online marketing szövegírás más alapokon nyugszik tehát, mint az offline. Ne alkalmazd tehát azokat a módszereket, amiket a teleshopban látsz, ez itt az Internet! 
  2. Általában 10 másodperced van meggyőzni a látogatóidat, hogy miért is látogassák meg weboldalad. A Microsoft egy kutatásából derül ki, hogy az oldalon eltöltött első tíz másodperc dönt el mindent. Minden oldalon legyen egy olyan szöveg, ami kihasználja ezt a 10 másodpercet és megfogja a látogatót. MINDEN OLDALON! Az emberek nagy többsége nem a főoldaladra érkezik be! 
  3. Minden oldallátogatás legnagyobb számú interakciója az olvasás, azonban egyre többen akarnak egyre kevesebbet olvasni a weboldalakon. Légy tehát tömör és érthető. 
  4. Meríts ötletet a tartalommarketingből és minél tömörebben próbálj meg információt közölni. A látogatók mindig valamilyen céllal érkeznek és nem szeretnek irreleváns információkon fennakadni.
  5. A jó szövegírás olyan, mint egy beszélgetés. Gondolj arra, hogy az olvasóid feltesznek egy kérdést, és amikor tartalmaidat írod, azokban próbálj meg erre a kérdésre válaszolni. Használj rövid mondatokat, és viselkedj emberként, ne cégként, ezáltal sokkal személyesebb hatást érsz el, ami közelebb áll az emberekhez.
  6. A látogatók azért érkeznek egy weboldalra, hogy megtudjanak egy bizonyos információt, választ kapjanak kérdéseikre. Gondold végig saját weboldal látogatási szokásaidat és írj olyan tartalmakat, amelyeket te is szívesen olvasnál.
  7. Az interneten egyszerre lehetsz informális és professzionális. Egy informális szöveg sem jelenti azt, hogy lebutítanád mondanivalódat, inkább egy olyan szöveg, amit könnyen megért bárki.
  8. Webes tartalmak írásakor használj egyszerű szavakat, aktív igéket és jelentőségteljes mellékneveket.
  9. Szövegírásnál mindig törekedj az egyszerűségre. Gondolj rá, hogy az oldalt elfoglalt, türelmetlen vagy éppen idős emberek olvassák, akiknek az egyszerűbb szövegek könnyebben emészthetők.
  10. Ha a látogatók nehezen találják meg a tartalmakat, információkat, amiért oldaladra érkeztek, nem sokat fognak időzni rajta, ezért érdemes könnyen áttekinthetővé tenned azt.
 

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain. 

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!